Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lous schreef:Ik wil ze zelf ook nog steeds dolgraag. Maar al die verhalen hier over tepels die na een jaar nog onrustig zijn houden me tegen.
Lous schreef:Ik wil ze zelf ook nog steeds dolgraag. Maar al die verhalen hier over tepels die na een jaar nog onrustig zijn houden me tegen.
Pepperrr schreef:Sowieso hebben al mijn piercings m.u.v. oorlel en neusvleugel, minstens een jaar geduurd. Mn tepels zijn echt nog wel lief vergeleken met de rest
Cardy schreef:Iemand de tip voor mij?
Heb nu alweer meer dan 2 jaar een inner conch, nooit problemen mee gehad. Heb maanden geleden een andere piercing erin laten doen en op aanraden van de piercing een korter staafje.
Heb lang op een reiskussen geslapen ivm nieuwe piercings. Sinds een tijdje eindelijk op een gewone kussen.
Zo'n anti druk schijfje op de achterkant doen?
Maar.. de achterkant van de inner conch ging steeds door de achterkant van mijn huid met slapen. Denk door de druk van het kussen.
Dus terug naar de piercer en die heeft een langer staafje erin gedaan (1 maatje kleiner dan waarmee zij normaal zou piercen).
Het zit beter maar de achterkant blijft in mijn huid drukken. Elke keer als ik erop heb gelegen moet ik de piercing terug uit mijn huid "ploppen". Niet fijn en mijn oor reageert er ook op.
Wat kan ik nu doen? Toch nog een langer staafje doen? Of een andere oplossing?
Margoooo schreef:Schattig sierraad ook Jeanine!
Mijn rook zit erin:
[ [url=m/AsBY4e.jpg]Afbeelding[/url] ]
Het viel me reuze mee, en hij is ook super lief so far. Iemand tips om schoon te maken? Shop zei weken met nat gaasje/watje met zoutoplossing; maar ik heb het idee dat dat niet overal tussen/bij komt. Is hangen in bakje zoutwater beter? Of gewoon on de douche (maar dan dus kraanwater...)