[Info] Piercings, deel 18!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_Friemel

Re: [Info] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-22 14:03

Ik bleef met m'n tepelpiercing en cup F regelmatig aan de douchedeur hangen, dan bijt je ook altijd wel ff op je tanden :')

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-22 14:08

Ik wil ze zelf ook nog steeds dolgraag. Maar al die verhalen hier over tepels die na een jaar nog onrustig zijn houden me tegen.

Valerie93

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-22 15:20

Lous schreef:
Ik wil ze zelf ook nog steeds dolgraag. Maar al die verhalen hier over tepels die na een jaar nog onrustig zijn houden me tegen.

Ik zou het nog steeds doen. Ookal zijn die van mij op moment onrustig. Maar genezing werd geschat op 9 tot 12 maanden. Maar ik blijf het zelf meer dan waard vinden.

Pepperrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-22 15:29

Lous schreef:

Dat is helaas het risico van iedere piercing. Mijn helix heeft 3 jaar lopen kloten... Wie mooi wil zijn moet pijn lijden :')

Douchedeuren zijn echt poedersuiker. Wie die nou weer verzonnen heeft _O-

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-22 15:31

Ik heb met overige piercings nooit gehad dat er na een jaar nog steeds troep uitkwam.

En ik heb hier ook nog nooit zoveel van dat soort verhalen gelezen, dan over andere piercings dan de tepelpiercing.

Earth

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-22 15:46

Ik verbaas me nog steeds dat je met tepelpiercings achter verscheidende zaken kunt blijven hangen _O- :') Dan heb ik toch wel lieve brave borstjes _O-

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-22 17:42

Hier is tepelpiecing ook nooit geheeld, altijd ellende aan gehad.

Jester_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-22 17:45

Mijn tepel piercing is als enige lief, me helix conch en dubbele forward blijven boos de laatste tijd :') zou ze er het liefst uit halen

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-22 17:47

Helixen zijn wel vrij berucht om lange genezingstijd. Mijn outer conch heb ik ook uitgehaald, dat was er typisch een die er leuk uit zag maar waar mn haar omheen ging. En dan gaf ik er per ongeluk een ruk aan als ik het avhter mijn oor wilde vegen

Pepperrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-22 18:04

Sowieso hebben al mijn piercings m.u.v. oorlel en neusvleugel, minstens een jaar geduurd. Mn tepels zijn echt nog wel lief vergeleken met de rest :=

anoukwendy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-22 18:54

Pepperrr schreef:
Sowieso hebben al mijn piercings m.u.v. oorlel en neusvleugel, minstens een jaar geduurd. Mn tepels zijn echt nog wel lief vergeleken met de rest :=

Woow hoe dan? :') ik heb met geen enkele piercing ook maar iets van problemen gehad, zelfs niet mn helix die echt flink mishandeld is toen we die gezet hebben.
Enige die 2/3 dagen dik is geweest, is die dubbele foward helix, maar nu echt nergens meer last van. Vraag me altijd af waar die maanden genezingstijd vandaan komen enzo, heb het idee dat dat veel sneller gaat

Pepperrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-22 19:07

Piercings gaan heel slecht bij mij. Sommige heeft mn lichaam zoiets van weg ermee en anderen mogen blijven. Daarom heb ik ook heel lang over mn tepels getwijfeld.
Heb er een stuk of 5 gehad die ik er helaas weer uit kon halen.

Goldwynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-22 20:36

Mijn low helix leek heel braaf genezen. Sierraad gewisseld en alles en nu al een paar maanden drama. Bloed, ontsteking, irritatie. Mijne is eind oktober vorig jaar gezet. Ik ben er wel een beeeeeetje klaar mee :')

prugelpiet

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-22 21:34

Mijn conch blijft ook bitchen ^)

Cardy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-22 10:48

Iemand de tip voor mij?

Heb nu alweer meer dan 2 jaar een inner conch, nooit problemen mee gehad. Heb maanden geleden een andere piercing erin laten doen en op aanraden van de piercing een korter staafje.

Heb lang op een reiskussen geslapen ivm nieuwe piercings. Sinds een tijdje eindelijk op een gewone kussen.

Maar.. de achterkant van de inner conch ging steeds door de achterkant van mijn huid met slapen. Denk door de druk van het kussen.

Dus terug naar de piercer en die heeft een langer staafje erin gedaan (1 maatje kleiner dan waarmee zij normaal zou piercen).

Het zit beter maar de achterkant blijft in mijn huid drukken. Elke keer als ik erop heb gelegen moet ik de piercing terug uit mijn huid "ploppen". Niet fijn en mijn oor reageert er ook op.

Wat kan ik nu doen? Toch nog een langer staafje doen? Of een andere oplossing?

Earth

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-22 10:50

Ik had daar echt geen geduld voor, en ik ben blij dat ik mijn neuspiercing eruit heb gehaald.
Ik heb nu een fake septum en daar ben ik echt dolgelukkig mee. <3 De grap is, dat de meeste mensen het niet eens zien, zo goed past het blijkbaar bij me :')

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-22 10:59

Cardy schreef:
Iemand de tip voor mij?

Heb nu alweer meer dan 2 jaar een inner conch, nooit problemen mee gehad. Heb maanden geleden een andere piercing erin laten doen en op aanraden van de piercing een korter staafje.

Heb lang op een reiskussen geslapen ivm nieuwe piercings. Sinds een tijdje eindelijk op een gewone kussen.
Zo'n anti druk schijfje op de achterkant doen?
Maar.. de achterkant van de inner conch ging steeds door de achterkant van mijn huid met slapen. Denk door de druk van het kussen.

Dus terug naar de piercer en die heeft een langer staafje erin gedaan (1 maatje kleiner dan waarmee zij normaal zou piercen).

Het zit beter maar de achterkant blijft in mijn huid drukken. Elke keer als ik erop heb gelegen moet ik de piercing terug uit mijn huid "ploppen". Niet fijn en mijn oor reageert er ook op.

Wat kan ik nu doen? Toch nog een langer staafje doen? Of een andere oplossing?

Anti druk schijfje op de achterkant doen?

MyChoice

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-22 14:04

Staafje met een groter rondje eraan, dan kan het eigenlijk niet je huid in gaan. Je hebt twee maten, waarschijnlijk heb je nu de kleine.

Niwla

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-22 21:39

Ik heb altijd een labret in m’n conch. Anders is hij ook iedere ochtend onrustig.

x_Jeanine_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-22 21:51

M'n mannelijke collega heeft van het zometeen z'n tepel vermoord omdat ie met z'n piercing in de camper deur bleef haken :+

Dan zijn die van mij echt lief!
Vandaag heb ik m'n oorpiercing laten down size in staafje. Lina vond hem na 2 maanden echt al top uit zien!

Afbeelding

Margoooo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-22 09:34

Schattig sierraad ook Jeanine!

Mijn rook zit erin:
Afbeelding
Het viel me reuze mee, en hij is ook super lief so far. Iemand tips om schoon te maken? Shop zei weken met nat gaasje/watje met zoutoplossing; maar ik heb het idee dat dat niet overal tussen/bij komt. Is hangen in bakje zoutwater beter? Of gewoon on de douche (maar dan dus kraanwater...)

MyChoice

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-22 09:50

Mooi hoor!
Ik gebruik Neil Med spray. Dit doe ik erop voordat ik ga douchen. Dan afspoelen en daarna droog föhnen op de koude stand. 5 minuten en dan is het droog. Droog houden helpt echt. Was er weleens laks in, en dan gelijk weer een zeurende piercing.

Aight

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-22 11:24

Margoooo schreef:
Schattig sierraad ook Jeanine!

Mijn rook zit erin:
[ [url=m/AsBY4e.jpg]Afbeelding[/url] ]
Het viel me reuze mee, en hij is ook super lief so far. Iemand tips om schoon te maken? Shop zei weken met nat gaasje/watje met zoutoplossing; maar ik heb het idee dat dat niet overal tussen/bij komt. Is hangen in bakje zoutwater beter? Of gewoon on de douche (maar dan dus kraanwater...)

ik sprayde gewoon neusspray (enkel zoutoplossing) op m'n conch en helix piercing. Met douchen spoel je zout wat evt. weer opdroogt gewoon weer eraf.

anoukwendy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-22 17:25

Oepsie meidenavondje :=
Die twee bovenste in mn oorlel zijn nieuw, andere kant ook gedaan maar geen foto van.
Afbeelding
Binnenkort ook maar een afspraak maken om die tragus aan de andere kant te doen zodat deze eruit kan. Maar wil eerst zeker weten dat alles goed geneest anders vind ik t zonde als ik deze eruit haal en t gaat niet zoals ik wil. Derest is wel allemaal al goed genezen dus verwacht niks geks maar toch..

Nu achteraf vind ik die foward helixen best ver uit elkaar zitten, dus ga vragen of er of een tussen kan, als ik die ruimte heb, of die bovenste eruit en wat lager opnieuw doen. Maar dat laat ik aan mn piercer over.

Pepperrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-22 17:34

Jouw oorlel is zo leuk met die 5! <3