Make-up Topic: Deel 4!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Make-up Topic: Deel 4!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-15 15:46

Ik vind aan het begin eigenlijk alle mascara's klote. Laat ze altijd een beetje uitdrogen en dan vind ik ze een stuk chiller :')

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-15 15:47

Emmaa_ schreef:
Ik vind aan het begin eigenlijk alle mascara's klote. Laat ze altijd een beetje uitdrogen en dan vind ik ze een stuk chiller :')

HAHA! Ik moet toegeven dat ik dit ook heb := Ik dacht dat ik de enige was haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-15 15:48

Is dat die nieuwe met dat extreem dunne borsteltje?

Ik vind 9 vd 10 mascara's ook niet fijn, maar dat komt omdat ik van een drogere formule en een kleine, dunne borstel hou.
Meeste mascara's zijn juist heel nat en hebben echt een mega borstel!

Heb tot nu toe 2 gevonden waar ik gelijk vanaf de eerste keer gebruiken fan van was, de Max Factor Clump defy en de YSL Babydoll <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-15 15:50

Ik hou wel van grote borstels, maar dan wel met een drogere formule. Dat nattige gebeuren is echt niks voor mij. Dus ik maak ze altijd open en dan laat ik ze even twee weken liggen, gebruik ik ze af en toe om te testen. Kan echt niet overweg met natte mascara's, dat zit na twee seconden echt overal

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-15 15:54

DnT schreef:
Is dat die nieuwe met dat extreem dunne borsteltje?

Ik vind 9 vd 10 mascara's ook niet fijn, maar dat komt omdat ik van een drogere formule en een kleine, dunne borstel hou.
Meeste mascara's zijn juist heel nat en hebben echt een mega borstel!

Heb tot nu toe 2 gevonden waar ik gelijk vanaf de eerste keer gebruiken fan van was, de Max Factor Clump defy en de YSL Babydoll <3

Ik moest even zoeken want hij is nog niet in Nederland uit. Ik Amerika al wel!

https://www.google.nl/search?q=lash+sen ... B610%3B458

Dit is hem.

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-15 15:55

Volgens mij heb ik die al wel gezien hier?

Ik ben niet zo weg van dat soort borsteltjes. Doe mijn maar ronde..

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-15 15:57

Djilna schreef:
Volgens mij heb ik die al wel gezien hier?

Ik ben niet zo weg van dat soort borsteltjes. Doe mijn maar ronde..

Op de Nederlandse site is hij nog niet..

Ik kan er ook niet mee overweg. Maar heb enkele tutorials gezien en ik zie dat ik hem gewoon verkeerd heb gebruikt :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-15 15:58

Oh, ik bedoelde nog een andere, maar twijfel nu of dat wel Maybelline is...
Normaal hou ik wel van dit soort borsteltjes :j

Hoezo heb jij hem al wel trouwens?

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-15 15:59

DnT schreef:
Oh, ik bedoelde nog een andere, maar twijfel nu of dat wel Maybelline is...
Normaal hou ik wel van dit soort borsteltjes :j

Hoezo heb jij hem al wel trouwens?

Ik mag hem, samen met nog heel veel meer mensen testen. Krijg regelmatig pakketjes van Maybelline. Mijn eerste pakketjes was toen de color tattoo oogschaduw.

Dus vroeg me af of hier nog meer mensen zitten die hem mogen testen. :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-15 16:00

Oh, dat wil ik ook wel, hoe ben je daar tussen gekomen?

Ik bedoelde trouwens deze:

Afbeelding

Lijkt me ideaal voor je onderste wimpers.

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-15 16:03

DnT schreef:
Oh, dat wil ik ook wel, hoe ben je daar tussen gekomen?

Ik bedoelde trouwens deze:

[ Afbeelding ]

Lijkt me ideaal voor je onderste wimpers.

Via Facebook! Regelmatig zoeken ze mensen :D

Ik gebruik ook liever een dunne borstel voor onder. Ik draag overigens alleen met stappen onder mascara. Met mijn werk niet, vandaar dat ik een budgetmascara hiervoor had aangeschaft van Essence ( https://www.google.nl/search?q=essence+ ... =778414553 ) Maybelline mascara vind ik voor een enkele keer onder behoorlijk aan de prijs :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-15 16:06

Oh, ga ik eens kijken :D
Ik gebruik eigenlijk alleen high end mascara, maar hou van uitproberen.

Mijn huidige combi vind ik echt fantastisch, maar no way dat ik dit blijf doen.
Eigenlijk geboren uit het feit dat ik mijn Chanel Le Volume alleen niet fijn vind, maar dat ik het ook doodzonde vond om hem weg te gooien _O-

Heb nu een laagje MF Clump defy als primer zeg maar, dan een laagje Le Volume en dan, om de ontstane klontjes en spinnepootjes van Le Volume weer uit elkaar te halen en extra lengte toe te voegen, nog een laagje YSL Babydoll :')

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-15 16:23

Ik ga de moeite denk ik niet doen om bij te lezen. Er is weer veel gekletst. +:)+

Mijn carnaval was zeer gek en ik ben nu echt gesloopt. Zoveel gedronken, gefeest en gescharreld. De huid van mijn kin en neus is schraal door een baard, dikke wallen en wat verdere oneffenheden. Tijd voor een verwenperiode dus en weer gezond gaan leven.

Meer dan de helft heb ik een ooglook gemaakt met grijs en lila, wat zeer geslaagd was. En mijn nieuwe favoriete foundation is denk ik die van Clinique. Toppertje.

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-15 18:23

DnT schreef:

Eigenlijk geboren uit het feit dat ik mijn Chanel Le Volume alleen niet fijn vind, maar dat ik het ook doodzonde vond om hem weg te gooien _O-

Heb nu een laagje MF Clump defy als primer zeg maar, dan een laagje Le Volume en dan, om de ontstane klontjes en spinnepootjes van Le Volume weer uit elkaar te halen en extra lengte toe te voegen, nog een laagje YSL Babydoll :')

Wow! Dat is wel een duur geintje ja :=

Hoe ben je er zo achter gekomen dat dit zo goed werkt? Of gewoon uitproberen?

Ikzelf kan niet meer als twee soorten mascara gebruiken. Ik krijg heel snel 'knopen' in mijn wimpers en dat maakt me zo hard in het gezicht aangezien ik een rode ben met lichte huidskleur. Dus veel zwart in mijn ogen maakt me hard. (Lijntje e.d. kan wel, mits subtiel.

Wat doet die primer precies?

RoosG

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-15 19:06

Ik vind die borsteltjes van Maybelline wel fijn! Die paarse variant is nog altijd een favoriet!

Ponygarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-15 20:17

Hoi!
Ik heb een vraagje, welke kleur staat mooi bij mijn ogen? (Ja, ik heb de OP gelezen). Maar mijn ogen zijn dus bruin, grijs, groen met blauw en een donkerblauw randje... Welke kleur staat hier leuk bij? Alvast bedankt! :))

Tillie20

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-15 20:22

Ponygarden schreef:
Hoi!
Ik heb een vraagje, welke kleur staat mooi bij mijn ogen? (Ja, ik heb de OP gelezen). Maar mijn ogen zijn dus bruin, grijs, groen met blauw en een donkerblauw randje... Welke kleur staat hier leuk bij? Alvast bedankt! :))

Ik zou een lichte smokey doen, met als 'hoofd'kleur een koperkleur met glitter. En dan smokey maken met een matte donker bruine oogschaduw. Geeft een contrast tegenover het blauwe en groene, maar matcht mooi met het bruine ;)

Eight

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-15 20:47

Wauw Linoleum, geweldig mooie haarkleur! Staat je echt super :)

Ik vind ook maar weinig mascara's fijn.. Max factor is naast chanel le volume favoriet. Max factor is alleen zo veel betaalbaarder dat ik meestal voor deze ga :) L'oreal mascara's heb ik altijd gruwelijk ruzie mee, verder zijn er veel formules waar mijn ogen niet goed tegen kunnen en veel borstels die klontjes veroorzaken.. Vroeger ging ik altijd voor de colossal van Maybelline, maar op de een of andere manier trekt deze me niet meer :)

Heeft iemand ervaring met mascara's van Bourjois? Die ik heb ik nog nooit gehad.. Verder ook nog ervaring gezocht over de argan olie macara van Rimmel :D

Eight

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-15 20:48

eenitraM schreef:
DnT schreef:

Wow! Dat is wel een duur geintje ja :=

Hoe ben je er zo achter gekomen dat dit zo goed werkt? Of gewoon uitproberen?

Ikzelf kan niet meer als twee soorten mascara gebruiken. Ik krijg heel snel 'knopen' in mijn wimpers en dat maakt me zo hard in het gezicht aangezien ik een rode ben met lichte huidskleur. Dus veel zwart in mijn ogen maakt me hard. (Lijntje e.d. kan wel, mits subtiel.

Wat doet die primer precies?

Ik geloof dat het niet werkelijk een primer is maar meer een grondlaagje? :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-15 20:51

Precies wat Eight zegt, het is gewoon een normale mascara, maar hij separeert mijn wimpers als een malle en geeft net een tikje extra lengte.
Als ik er dan een volume mascara overheen doe, blijven mijn wimpers veel beter uit elkaar.

Heb anders gelijk last van spinnenpootjes en als ik toch iets lelijk vind is het dat wel :')

Eight

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-15 20:54

Even een beetje offtopic in dit topic maar DnT, wat betaal jij gemiddeld voor een china glaze lakje en waar haal jij deze vandaan? Ik kijk regelmatig op je insta en daar zitten zulke mooie tussen :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-15 21:03

Heel verschillend, hangt er maar net vanaf hoeveel ik er wil en of het de nieuwste collectie is of niet.
Gemiddeld zit je zo rond de 5euro, inclusief verzendkosten gok ik.

Als ik een flink aantal wil, koop ik ze bij Nailsupplies of op ebay, ik heb 2 sellers waar ik hele goede ervaringen mee heb.
Beautyzone en Enchanted Beauty Spot

Ook koop ik ze wel eens bij een paar nl webshops, of eigenlijk is kocht een betere beschrijving, want 2 van mijn favorieten zijn er net mee opgehouden :\

Maar Pretty Polish is een goede site en Hypnotic Polish ook.
Hypnotic verkoopt ook mijn holy grail top coat: HK Girl

Bij de NL webshops betaal je iets meer, maar heb je ze wel sneller in huis.
Daar zijn ze vaak 5.95 ex verzendkosten.

PocoGaucha

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-15 21:10

Ik heb twee bourjois mascaras en ik vind ze heel erg fijn. maar ik heb erg grote ogen en kan er dus altijd redelijk makkelijk bij.

Ik heb de liner effect, die gebruik ik ook alleen als ik eyeliner op heb, anders vind ik hem te heftig. Het is wel met zon rubber borsteltje. dat vind ik minder.
Afbeelding

En ik heb de beauty-full volume, die pak ik als ik mn bruine van GOSH niet gebruik. Vind het een fijne mascara.
Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-15 09:34

Vandaag de eyeliner van Essence uitgeprobeerd.
Best een fijn ding, maar hij is niet zo dekkend als ik zou willen, je moet echt wel een paar keer inkleuren om een egale zwarte lijn te krijgen.

Maar ik heb wel voor het eerst van mijn leven een wing *\o/*
Een ieniemienie baby wing, maar toch... het is een wing!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-15 09:47

Afbeelding

Afbeelding