Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
DnT schreef:Is dat die nieuwe met dat extreem dunne borsteltje?
Ik vind 9 vd 10 mascara's ook niet fijn, maar dat komt omdat ik van een drogere formule en een kleine, dunne borstel hou.
Meeste mascara's zijn juist heel nat en hebben echt een mega borstel!
Heb tot nu toe 2 gevonden waar ik gelijk vanaf de eerste keer gebruiken fan van was, de Max Factor Clump defy en de YSL Babydoll
DnT schreef:Oh, ik bedoelde nog een andere, maar twijfel nu of dat wel Maybelline is...
Normaal hou ik wel van dit soort borsteltjes
Hoezo heb jij hem al wel trouwens?
DnT schreef:Oh, dat wil ik ook wel, hoe ben je daar tussen gekomen?
Ik bedoelde trouwens deze:
[ Afbeelding ]
Lijkt me ideaal voor je onderste wimpers.
DnT schreef:Oh, ga ik eens kijken
Ik gebruik eigenlijk alleen high end mascara, maar hou van uitproberen.
Mijn huidige combi vind ik echt fantastisch, maar no way dat ik dit blijf doen.
Eigenlijk geboren uit het feit dat ik mijn Chanel Le Volume alleen niet fijn vind, maar dat ik het ook doodzonde vond om hem weg te gooien
Heb nu een laagje MF Clump defy als primer zeg maar, dan een laagje Le Volume en dan, om de ontstane klontjes en spinnepootjes van Le Volume weer uit elkaar te halen en extra lengte toe te voegen, nog een laagje YSL Babydoll
Ponygarden schreef:Hoi!
Ik heb een vraagje, welke kleur staat mooi bij mijn ogen? (Ja, ik heb de OP gelezen). Maar mijn ogen zijn dus bruin, grijs, groen met blauw en een donkerblauw randje... Welke kleur staat hier leuk bij? Alvast bedankt!
eenitraM schreef:DnT schreef:Oh, ga ik eens kijken
Ik gebruik eigenlijk alleen high end mascara, maar hou van uitproberen.
Mijn huidige combi vind ik echt fantastisch, maar no way dat ik dit blijf doen.
Eigenlijk geboren uit het feit dat ik mijn Chanel Le Volume alleen niet fijn vind, maar dat ik het ook doodzonde vond om hem weg te gooien
Heb nu een laagje MF Clump defy als primer zeg maar, dan een laagje Le Volume en dan, om de ontstane klontjes en spinnepootjes van Le Volume weer uit elkaar te halen en extra lengte toe te voegen, nog een laagje YSL Babydoll
Wow! Dat is wel een duur geintje ja
Hoe ben je er zo achter gekomen dat dit zo goed werkt? Of gewoon uitproberen?
Ikzelf kan niet meer als twee soorten mascara gebruiken. Ik krijg heel snel 'knopen' in mijn wimpers en dat maakt me zo hard in het gezicht aangezien ik een rode ben met lichte huidskleur. Dus veel zwart in mijn ogen maakt me hard. (Lijntje e.d. kan wel, mits subtiel.
Wat doet die primer precies?