Ben benieuwd wanneer het binnen komt. Nu heb ik alles wat op mijn lijstje stond (voor nu
). Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
). MarcoBorsato schreef:Roosch schreef:Zo ongeveer de hele happy buddha collectie, dat is echt mijn zomergeurtjedouche foam, deodorant, hair en body mist, handcreme.. ah well, zo kom ik de zomer wel door!
Nommmss HB is de enige die ik echt lekker vind.

Roosch schreef:MarcoBorsato schreef:Roosch schreef:Zo ongeveer de hele happy buddha collectie, dat is echt mijn zomergeurtjedouche foam, deodorant, hair en body mist, handcreme.. ah well, zo kom ik de zomer wel door!
Nommmss HB is de enige die ik echt lekker vind.
Ja maar hij is ook echt![]()
Ik lig heerlijk in mijn fluffy badjas, geurend naar HB, te genieten van de aankopen die er ooit aan moeten komen
Heb er ook een verdwaalde Ayurveda bij, die is ook lekker, en een Samurai als cadeautje. Bring it on
Ja hoe ik aan die push melding kom, geen idee, Carola, maar toch wel behoorlijk handig. (Al is mijn rekening het vandaag niet helemaal met me eens maar dat is ie al weken niet)
voor je rekening
Roosch schreef:Die moet zijn smoel houden. Ik heb niet alleen Rituals gesteund in deze zware tijden maar de Hunkemoller, Bonprix en bepaalde andere zaken heb ik ook maar gesteund.
Krijg ik nu karmapunten die ik kan inzetten om de karmalijn te kopen?
Nouja anders had ik weer moeten bestellen en mn kast puilt al uit
Ik zie voordelen.
Van thuiszitten een deugd maken.