Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Tamadine schreef:Wat ik een keer in tattoo stories heb gezien is dat een vader een lieve kleine tekst had geschreven en dat deze 1 op 1 was overgenomen en op de huid getatoeëerd. Zoiets zie ik ook nog wel zitten om te doen. Vind dat erg mooi.
Danique schreef:Tamadine schreef:Wat ik een keer in tattoo stories heb gezien is dat een vader een lieve kleine tekst had geschreven en dat deze 1 op 1 was overgenomen en op de huid getatoeëerd. Zoiets zie ik ook nog wel zitten om te doen. Vind dat erg mooi.
Dat wil ik misschien als mijn ouders later overleden zijn, hun iets liefs laten schrijven en dat ergens klein tattoeeren.
Ik zag laatst ook iets wat heel sneu was, die jongen had ook een tekst in het handschrift van zijn moeder. Hij had 'I love you, xx Mom'. Daar had zijn moeder namelijk het briefje mee afgesloten waar op stond dat ze later thuis zou zijn dan normaal. Ze is helaas niet thuis gekomen omdat ze is overleden in een autoongeluk.
Bellatrix schreef:Van al mijn tattoos?
Net gezet dus nog rood.
[ [url=m/3aBCWl.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/5MrDPs.jpg]Afbeelding[/url] ]
Je ziet hier nog een bloem iets boven maar dat moet ooit nog een geheel gaan vormen met het elfje eronder...maar dat staat nog op de planning...(tattoo was net gezet)
[ [url=m/H8AzUs.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/dIH7ZJ.jpg]Afbeelding[/url] ]