[Centraal] Diëten en afvallen deel 4

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Dais_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-13 11:33

rockey schreef:
en daarmee val je gewoon af?

ik heb deze week wel een beetje een rommelige week gehad, maar absoluut niks vets aangeraakt. zal het even grotendeels noteren:

maandag t/m woensdag:
ochtend: 2 geroosterde bruine boterhammen met kipfilet en komkommer of met een gekookt eitje.
tussendoor: een activia . rode vruchten.
middag: 1 beschuit met gekookt eitje en een appel/manderijn.
tussendoor: aardbeien yoghurt klein bakje.
avond: soep

avond eten schiet er nu bij in , omdat ik nu veel al vanuit mijn werk gelijk door ga naar mijn paarden en het dan 9/half 10 is als ik thuis ben.

gisteren zag het er als volgt uit;

ochtend : 2 crackers met rookvlees en kipfilet met komkommer.
tussendoor: appel en manderijn.
middag: paprika soep op het werk.
avond eten; sla met tonijn in water, en komkommer. en een gekookt eitje erdoorheen. aangemaakt met wat tomaten ketchup.

vanmorgen heb ik 3 crackers op, 1 met kipfilet en komkommer, 1 met filet americain mager en 1 met pindakaaslight.

wat doe ik verkeerd? :(:)

Het eerste wat ik denk is : Te weinig! Ik zou tussen de middag niet kunnen leven op een soepje (soep bevat trouwens geregeld behoorlijk wat zout waardoor je vocht vasthoudt) of een beschuitje. Als ik aan het werk ben eet ik 3 of 4 boterhammen met ham/kaas en komkommer en daarnaast eet ik nog een kwart stuk komkommer. Mijn ontbijt bestaat uit 50gram cruesli en 150 ml magere yoghurt. Als tussendoortjes heb ik fruit, gekookt eitje, een eierkoek of een stukje ontbijtkoek (maar liever niet want dat zijn nogal veel suikers en daar krijg ik vaak trek van). Avondeten is wat de pot schaft, maar zeker voldoende :j Ik schep mijn bord goed vol, soms schep ik nog een tweede keer :j En 's avonds is het vaak nog een activia of een sinaasappel oid :)

Donatello86

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-13 11:39

Dais_ schreef:
rockey schreef:
en daarmee val je gewoon af?

ik heb deze week wel een beetje een rommelige week gehad, maar absoluut niks vets aangeraakt. zal het even grotendeels noteren:

maandag t/m woensdag:
ochtend: 2 geroosterde bruine boterhammen met kipfilet en komkommer of met een gekookt eitje.
tussendoor: een activia . rode vruchten.
middag: 1 beschuit met gekookt eitje en een appel/manderijn.
tussendoor: aardbeien yoghurt klein bakje.
avond: soep

avond eten schiet er nu bij in , omdat ik nu veel al vanuit mijn werk gelijk door ga naar mijn paarden en het dan 9/half 10 is als ik thuis ben.

gisteren zag het er als volgt uit;

ochtend : 2 crackers met rookvlees en kipfilet met komkommer.
tussendoor: appel en manderijn.
middag: paprika soep op het werk.
avond eten; sla met tonijn in water, en komkommer. en een gekookt eitje erdoorheen. aangemaakt met wat tomaten ketchup.

vanmorgen heb ik 3 crackers op, 1 met kipfilet en komkommer, 1 met filet americain mager en 1 met pindakaaslight.

wat doe ik verkeerd? :(:)

Het eerste wat ik denk is : Te weinig! Ik zou tussen de middag niet kunnen leven op een soepje (soep bevat trouwens geregeld behoorlijk wat zout waardoor je vocht vasthoudt) of een beschuitje. Als ik aan het werk ben eet ik 3 of 4 boterhammen met ham/kaas en komkommer en daarnaast eet ik nog een kwart stuk komkommer. Mijn ontbijt bestaat uit 50gram cruesli en 150 ml magere yoghurt. Als tussendoortjes heb ik fruit, gekookt eitje, een eierkoek of een stukje ontbijtkoek (maar liever niet want dat zijn nogal veel suikers en daar krijg ik vaak trek van). Avondeten is wat de pot schaft, maar zeker voldoende :j Ik schep mijn bord goed vol, soms schep ik nog een tweede keer :j En 's avonds is het vaak nog een activia of een sinaasappel oid :)

Zeker veel te weinig! als je te weinig eet gaat je lichaam in spaar stand!

rockey

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-13 11:41

deze soepen zijn echt goed!

ik werk bij http://www.jongfood.com en dat zijn echt super soepen! dus dat zit wel goed.

toen ik hier begon met werken at ik juist op kantoor erg veel boterhammen, maar dan bleef ik maar honger houden, toen werd ook gezegd dat het juist weer teveel koolhydraten...

ik heb dus eigenlijk helemaal niet zo'n honger gevoel...

maar voor mij klinkt het heel vreemd, dat als ik juist meer zou gaan eten ik juist wel af zou gaan vallen?

hannahaapje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-13 11:44

Hoi iedereen,

wat gaan jullie goed! Sterkte Callum! Nou, ik ben aan het logeren en ik zal maar eens opnoemen wat ik inmiddels alweer op heb, voor men die denkt ''oh jee ik heb een beetje gezondigd wat nu'':
- twee zakken chips.
- paaseitjes.
- patat met kroketten (geen mayonaise maar ketchup besteld :))
- blokjes kaas en worst.
- koekjes.
Resultaat is buikpijn, nu nog steeds. Vandaag ga ik er weer tegenaan. 'k Ga zo weer met de hond naar het natuurgebied en joggen/klein stukje hardlopen. :P Heb ook een springtouw gekocht in een mooi paars kleurtje.
Ik keek vanochtend dhr. phil (:') :') :')) en er was een moeder en die zette haar dochter van 11 (1.60 m 45 kilo) op allerlei strenge dieeten zoals bleekselderij dieet enz. Ze zei ook tegen haar dochter: ''dunne mensen krijgen betere banen'', ''dikke mensen krijgen nooit een rijke man'', uiterlijk is alles blablabla ik was diep geschokt. Vind het kindermishandeling!
oh waar ik verder nog vanaf moet blijven: er zijn nog 5 zakken paaseitjes :'), zo'n stuk of 100 mixhapjes zoals van dobben bitterballen, kip loempia's, mozzarella sticks, kipnuggets etc. magnums maar die durf ik toch niet (pakje roomboter etc). bugles. en gebakjes. ja het is wel leuk maar zou blij zijn als ik weer thuis ben! :')
Nou doei succes iedereen.
Laatst bijgewerkt door hannahaapje op 29-03-13 11:55, in het totaal 1 keer bewerkt

N0a

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-13 11:47

hannahaapje schreef:
Hoi iedereen,

wat gaan jullie goed! Sterkte Callum! Nou, ik ben aan het logeren en ik zal maar eens opnoemen wat ik inmiddels alweer op heb, voor men die denkt ''oh jee ik heb een beetje gezondigd wat nu'':
- twee zakken chips.
- paaseitjes.
- patat met kroketten (geen mayonaise maar ketchup besteld :))
- blokjes kaas en worst.
- koekjes.

Als ik zo kijk naar jou lijstje mag ik ook nog ff zondigen :Y) Of is dat de verkeerde manier van denken :=
Hier ga ik vandaag goed mn best doen. Maar ik mag vanavond wel een bakje chips of een handje noten. :)

KarinW86

Re: [Centraal] Diëten en afvallen deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-13 11:47

Bedankt hannahaapje, nou durf ik gerust een stukje paashaas te nemen vanmiddag haha

Dais_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-13 11:52

Hahaha Hannahaapje, iedereen gaat nu los dankzij jouw post :') Of is dit een vervroegde 1-april grap? :') Ik vind het wel herkenbaar, kennelijk kunnen we toch nog niet helemaal fatsoendelijk met eten omgaan zie je wel...

Rockey, goede soep of niet.. je valt er niet mee af kennelijk! Dus ik zou dan toch kijken naar iets anders.

hannahaapje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-13 11:57

Dais_ schreef:
Hahaha Hannahaapje, iedereen gaat nu los dankzij jouw post :') Of is dit een vervroegde 1-april grap? :') Ik vind het wel herkenbaar, kennelijk kunnen we toch nog niet helemaal fatsoendelijk met eten omgaan zie je wel...

Rockey, goede soep of niet.. je valt er niet mee af kennelijk! Dus ik zou dan toch kijken naar iets anders.

trouwens ik vind die briefjes echt grappig ''marco heeft meer ruimte in bed'' ''minder co2 uitstoot'' whaha :')
oh ja en er is ook ben & jerry's :O omg dit is een beproeving voor mij.

cass1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-13 11:58

net op de weegschaal gestaan en vanaf maandag -900 gram! bijna een kilo kwijt! :) ik ga vrolijk verder! voel me ook echt goed dat het lukt! hopen dat vandaag of morgen mijn sonja boek binnen komt! :D

monique1983

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-13 11:59

Na ik heb gister ook nog en hele reep milka op
En nog iets met chocola en toch 1,2 kilo kwijt deze week

Dus bewijst dat je best eens iets kan zondigen zolang je er maar niet in blijft hangen

KarinW86

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-13 12:00

Ik mis mijn weegschaal hihi maar misschien ook maar beter ook niet zoveel wegen

Dais_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-13 12:04

Ja, dat is bij mij dus het hele probleem Monique. Ik blijf er wel in hangen, en dat is zo vervelend. Sinds dinsdag is de knop weer om (positief) en nu kan ik weer tegen alles nee zeggen, maar zeg ik 1 x ja dan blijft het fout gaan.

Zaterdag moet ik nog een taart bakken dus het zal sowieso nog wel fout gaan, maar elke dag die goed gaat is er 1! :)

Regallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-13 12:16

Wat een goede resultaten zie ik voorbij komen zeg.

Chapeau!!! *\o/* *\o/*

Gister behoorlijke drukke dag gehad en op het avond eten na goed gezond gegeten en meer bewogen dan normaal.

Morgen gaan we weer wegen of zondag, ik ben benieuwd. Redelijke week gehad volgens mij.

Heb voor de pasen weinig ongezonds in huis gehaald, dan kan ik het ook niet opeten ;). Jammer genoeg zijn er van vorige weke nog wel wat zakken chips over en hebben we ook een chocolade paashaas gekregen, maar die heb ik al een hele week kunnen laten staan dus waarom dit weekend ook niet?

monique1983

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-13 12:27

Ja dat is idd lastig als je dat wel blijft ja helaas

Na gewoon hier roepen genoeg die je en vriendelijk schop willen geven en je terug motiveren

Ik heb net nieuwe foto gemaakt Mischien volgende week x te paard voor goede vergelijking van de vorige ;)
Ga als ik thuis ben ff kijken of ik ze kan posten hier

hannahaapje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-13 12:42

Leuk ben benieuwd

Florenc

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-13 13:08

Lang geleden dat ik hier ben geweest, omdat ik normaal niet echt (meer) met m'n eten bezig ben. Ik eet te graag :+, dus compenseer ik dat normaal met sport (2x pw een uur dansen, 3x pw een uur/anderhalf uur hardlopen, 1x pw iets fitness-achtig, dagelijks +- 25min fietsen) en dat is ondertussen ook wel te zien *\o/*. Echter wel géén kilo's kwijt...

Maar, ik zit met een schouderblessure :(. Schouder wil nietmeer bewegen zonder pijn, dus ik zit nu terug op 0,0 sport. Zelfs fietsen lukt niet, want dan moet m'n arm naar voren. Dus het is verplicht terug letten op wat ik eet :(.

Wish me luck ladies!

monique1983

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-13 13:51

na bij deze 3 foto

let niet op me hoofd in niet mijn ding zo foto maken

Afbeelding
voor kant

Afbeelding

Afbeelding

hou altijd helaas nog wel dat buikje invb overhangende huid van de tweeling zwangerschap
ben hard aan het sparen met als doel 2014 of 2015 en operatie uit te laten voeren er aan
kost helaas erg veel geld ( 4000 ) minimaal
voor die operatie zou ik graag nog wel 5 a 10 kilo kwijt willen dat ik tussen de 60-65 kom

mischien kan ik volgende week en goede vergelijking foto maken als ik weer x op paard zit
dan kan ik hem goed vergelijken met me profiel foto ;)

Afbeelding
zo dan is ie zichtbaar :P
Laatst bijgewerkt door monique1983 op 29-03-13 14:24, in het totaal 1 keer bewerkt

callum

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-13 14:12

Ojajoh schreef:
callum schreef:
ff een vraagje zitten hier mensen op het candida dieet?? is heel zwaar en ik kan wel wat medestanders gebruiken.
ik moet dit dieet volgen om medische redenen. het houd in alle suikers eruit inclusief fruitsuikers. er blijft dus weinig over ik mag rauwkost groente beetje vlees of vis. en in beperkte mate zuurdesembrood met hutekase. beleg mag ik ook niet.
iemand???

enige voordeel is dat ik als een idioot afval ookal is het dieet daar niet voor gestart.

bij candida denk ik aan wat anders :+

en dat is???

callum

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-13 14:16

saffiera ik merk vooral dat ik veel pijn heb omdat mijn darmen nu de slag aan het leveren zijn met de afstervende candida dus dat is erg vervelend. verder ben ik in een 5 dagen al 4 kg afegevallen omdat ik bijna niks kan eten.
hannahaapje oeps das best veel, maar ben stiekum wel jaloers is allemaal zo lekker. ik kan het me alleen echt niet veroorloven om te zondigen want dan is het allemaal voor niks.

iederreen bedankt voor het medeleven

cass1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-13 14:16

callum schreef:
Ojajoh schreef:
bij candida denk ik aan wat anders :+

en dat is???

een soa toch? :')

Zo monique wat een verschil met de foto in je profiel super goed!!!

callum

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-13 14:19

nee dat is geen soa het is een gistsoort die bij iedereen in de darm leeft. alleen als je zoals ik een hele slechte darmflora hebt of vaak antibiotica gebruikt groeit deze explosief waardoor je idd overal schimmel/gist krijgt ook in je vagina en oa zwemmersecxeem. het kan ook in je bloed terecht komen als het heel erg is en dat is heel gevaarlijk. deze gist scheidt allerlei giftige stoffen uit.
maar het is geen soa. als je eenmaal de infectie in je vagina hebt kan je het wel overdragen aan een ander dat wel. maar daar ontstaat het vaak niet.

callum

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-13 14:20

wow monique dat doe je goed zeg. daar wil ik ook heen.

KarinW86

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-13 14:21

Wat een verschil monique :D

Regallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-13 14:21

Wowww.. Monique wat een verschil... Knap hoor...

monique1983

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-13 14:22

dankje dat is en verschil van nu bijna 22 kilo inmiddels ;)

wil daarom nog weer zo rij foto maken op zelfde paard :) en dan naast elkaar leggen