rockey schreef:en daarmee val je gewoon af?
ik heb deze week wel een beetje een rommelige week gehad, maar absoluut niks vets aangeraakt. zal het even grotendeels noteren:
maandag t/m woensdag:
ochtend: 2 geroosterde bruine boterhammen met kipfilet en komkommer of met een gekookt eitje.
tussendoor: een activia . rode vruchten.
middag: 1 beschuit met gekookt eitje en een appel/manderijn.
tussendoor: aardbeien yoghurt klein bakje.
avond: soep
avond eten schiet er nu bij in , omdat ik nu veel al vanuit mijn werk gelijk door ga naar mijn paarden en het dan 9/half 10 is als ik thuis ben.
gisteren zag het er als volgt uit;
ochtend : 2 crackers met rookvlees en kipfilet met komkommer.
tussendoor: appel en manderijn.
middag: paprika soep op het werk.
avond eten; sla met tonijn in water, en komkommer. en een gekookt eitje erdoorheen. aangemaakt met wat tomaten ketchup.
vanmorgen heb ik 3 crackers op, 1 met kipfilet en komkommer, 1 met filet americain mager en 1 met pindakaaslight.
wat doe ik verkeerd?
Het eerste wat ik denk is : Te weinig! Ik zou tussen de middag niet kunnen leven op een soepje (soep bevat trouwens geregeld behoorlijk wat zout waardoor je vocht vasthoudt) of een beschuitje. Als ik aan het werk ben eet ik 3 of 4 boterhammen met ham/kaas en komkommer en daarnaast eet ik nog een kwart stuk komkommer. Mijn ontbijt bestaat uit 50gram cruesli en 150 ml magere yoghurt. Als tussendoortjes heb ik fruit, gekookt eitje, een eierkoek of een stukje ontbijtkoek (maar liever niet want dat zijn nogal veel suikers en daar krijg ik vaak trek van). Avondeten is wat de pot schaft, maar zeker voldoende