[Centraal] Tattoo's

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Veseosunce

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-13 12:37

Kipzel schreef:
sharon_quiz schreef:
Kipzel wat grappig dat je vrienden pas na 4 jaar nog een tatoeage van je opvallen :D

Dat was Jets :Y)

_O-

Urbanus

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-13 13:33

Ik haal ze ook vaak door elkaar, geeft niets. Het is een tweeling!

Veseosunce

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-13 16:30

Nounou.... :') Kip is twee koppen kleiner en 4 keer zo dun als ik ben. :+

Mano88

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-13 16:34

Kipzel schreef:
Lijnenwerk = Joy :+:

thanks, ik heb haar een mail gestuurd :)

sharon_quiz

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-13 16:38

Oeps! Sorry Kipzel en Jets! Vroeg in de morgen en in horizontale houding op een telefoonschempje is niet bevorderlijk voor het bokken!

Twilight kijk voor portretten eens op de fb van mad science tattooing in Den Haag. Er zitten daar artiesten die heel mooie portretten kunnen zetten.

_Dressage

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-13 16:44

Zo, ik heb ook even op die site van mad science gekeken, maar inderdaad zitten mooie plaatjes bij!
Iemand ervaring met hun?

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-13 16:45

Nope, ik niet.

Dagmar_1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-13 16:50

sharon_quiz

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-13 16:53

Ik ben er geweest voor mijn tatoeage en mijn vriend gaat 4 oktober voor de 1e sessie voor zijn sleeve. Ze hebben klanten uit de hele wereld en een behoorlijke wachttijd. Maar de resultaten zijn naar mijn mening de moeite waard. Ben daar meerdere keren geweest en heb veel mooie werken gezien!

_Dressage

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-13 17:47

Als ik nog eens goed kijk, dan is het allemaal net niet vergeleken bij Needle Art zeg maar.

Wie was hier nu ook alweer bij Needle art geweest?

Poess91

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-13 17:48

_Dressage schreef:
Als ik nog eens goed kijk, dan is het allemaal net niet vergeleken bij Needle Art zeg maar.

Wie was hier nu ook alweer bij Needle art geweest?

Ik :D

Mano88

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-13 17:57

xDaantjxx schreef:
https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/ ... 0107_o.jpg

Hij is af!!
Afbeelding is te groot dus effe klikje!

Dit is dus mijn grootste angst... Ik vind dit verschrikkelijk lelijk gezet, ik zie een hoop 'trillerige' lijnen en het is niet meteen duidelijk wat er staat.
Gelukkig ben jij er zelf blij mee :j Dat is natuurlijk het aller belangrijkste.

_Dressage

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-13 20:04

Poess91, bij welke artiest ben jij geweest?
En waar zitten ze nu, Gorkum of Breda? Want ik snap er niks meer van :-p

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-13 20:08

Ik weet niet of we Daantje hier nog terugzien, is wel een hoop negatiefs. Sorry meis!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-13 20:16

lieveli schreef:
Ik weet niet of we Daantje hier nog terugzien, is wel een hoop negatiefs. Sorry meis!

Ja dat is zo maar soms denk ik -echt met alle respect ik bedoel het niet banketstaaf- dat er in dit topic regelmatig word gesproken over goede kwaliteit incl voorbeelden. Dan denk ik op een gegeven moment kom op, verdiep je in kwaliteit voordat je wat laat zetten!! Het is jouw lijf, jouw lichaam, wees kritisch! Maar ik zie het zo vaak gebeuren, zo jammer...
Nu vind ik het bij Daantje overigens meer een kwestie van smaak, volgens mij valt het nog best mee hoe deze is gezet.

_Micha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-13 20:34

_Dressage schreef:
Poess91, bij welke artiest ben jij geweest?
En waar zitten ze nu, Gorkum of Breda? Want ik snap er niks meer van :-p

Naar mijn weten hebben ze twee locaties, een in Breda en een in Gronichem, maar de goede artiesten zitten volgens mijn niet in Breda. Althans ik heb daar nog nooit zo'n fantastisch werk gezien.

_Dressage

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-13 20:41

Haha nee die in Breda vond ik niet zo best nee!

Die in Gorkum is wel heel goed.
Ik ben in principe gewoon van plan om terug te gaan naar Martin, maar soms zet hij ze vrij donker. Dus wil me wel even verder verdiepen

_rosita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-13 20:44

Volgens mij hebben ze er zelfs 3, ook niet 1 in Ijsselstein...? Er tattooeren in Gorichem volgens mij 1 vaste en verder gasten. Ik ben daar bv bij Joy geweest en een andere klant toen ik er was kwam ook weer speciaal voor iemand die daar af en toe werkt.

_Dressage

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-13 20:52

Dat zou goed kunnen ja!
Ik vind die ene man heel goed, il denk dat hij Pools is

Poess91

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-13 21:35

Ijsselstein is van hun geweest ja, is nu alleen door andere overgenomen en niet meer van hun.
Zitten af en toe nog wel artiesten van Needle Art voor de vaste klanten maar die komen ook steeds meer naar Gorinchem.

In Breda zitten er niet zoveel geloof ik. Dacht de vader van de eigenaar en verder geen idee?

In Gorinchem is Joy nu dan te gast. Alex zit ook vaak in Gorinchem, is een roemeen geloof ik ofzo.
De eigenaar zit daar ook vaak, de andere artiesten weet ik verder niet.

In Gorinchem is het iig 't grootste naar mijn weten, laatste keer dat ik er was waren ze met 5 ongeveer tegelijk aan 't werk.

Kana

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-13 22:22

Ik heb aan aft op mijn hartje(inner lip). Ik denk dat mijn hartje straks een rondje is door vervorming. -O-

Iemand ervaring?

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-13 22:35

Joolien schreef:
lieveli schreef:

Ja dat is zo maar soms denk ik -echt met alle respect ik bedoel het niet banketstaaf- dat er in dit topic regelmatig word gesproken over goede kwaliteit incl voorbeelden. Dan denk ik op een gegeven moment kom op, verdiep je in kwaliteit voordat je wat laat zetten!! Het is jouw lijf, jouw lichaam, wees kritisch! Maar ik zie het zo vaak gebeuren, zo jammer...
Nu vind ik het bij Daantje overigens meer een kwestie van smaak, volgens mij valt het nog best mee hoe deze is gezet.

De lijntjes zien er wel wat bibberig uit.. Het is jammer dat ze zoveel negatieve reacties krijgt. Maar je weet ook dat als je hier een foto plaatst (zeker als je al een tijdje mee leest) dat er reacties op komen en dat je een eerlijke mening kunt verwachten. Gelukkig is Daantje er wel blij mee :j

Ik lees nog steeds vrolijk mee. Wil volgend jaar een op mijn rug of schouder laten zetten. Ben nog steeds erg blij met mijn Tattoo die door Joy is gezet :) en ook met het sterretje achter mijn oor :+

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-13 22:37

Kana schreef:
Ik heb aan aft op mijn hartje(inner lip). Ik denk dat mijn hartje straks een rondje is door vervorming. -O-

Iemand ervaring?

Inner lip? Aan de binnenkant bedoel je? Ik dacht eerst schaamlip ^) Ik weet niet hoe en of dat vervormd :/

Kana

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-13 22:39

Een aft in je poes? De horror! Haha nee, gelukkig in mijn mond. Ik heb ook geen idee maar op dit moment is het geen hartje meer door de aft dus ik vrees het ergste. :,)

sharon_quiz

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-13 08:48

Haha sorry Kana, lig in een deuk van je eerste twee zinnen! _O-
Hopelijk blijft je hartje een hartje!! :(:)

Het vervelproces van m'n tattoo is zo goed als voorbij. Hij begint ook behoorlijk egaal te worden nu :D Helemaal blij.

Beetje offtopic, maar ik ben benaderd om met mijn motorfiets met een fotorapportage in de Big Twin (motorblad) te komen! 7 september is de fotoshoot. Best cool dat ik dan ook mijn tattoo kan showen op de foto's haha ;)