[Centraal] Haar/haarverf deel 5

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

__Sannne

Re: [Centraal] Haar/haarverf deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-15 12:10

Ik zou idd voor de zekerheid drie pakjes halen. Ik heb iets langer haar dan jij, en ik had aan twee pakjes echt te weinig. Je kan tijdens het verven zelf kijken of je dan twee of drie pakjes gebruikt. Maar ik zou het zekere voor het onzeker nemen. Liever wat meer geld uitgeven dan straks met half geverfd haar lopen.

Kwal

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-15 14:16

Ik zou er drie nemen! Ik heb haar tot op mijn beha bandje, en heb aan twee net genoeg! Maar ik heb dan ook heel dik en veel haar!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-15 14:50

Zo te zien heb je behoorlijk dun haar, dan red je het makkelijk. Beginnen aan de bovenkant, eerst je hele aanzet doen. Ik gebruik daar altijd 1 pakje voor. Voor de lengten kan je dan ook een pakje gebruiken, daar moet je echt wel genoeg aan hebben :j Ik heb super dik en heel veel haar en toen het tot mijn middel kwam redde ik het ook met twee pakjes als ik een beetje zuinig deed.

Chiave

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-15 19:38

Ik zou graag een vraagje willen stellen en/of jullie meningen krijgen over het volgende:

Van mezelf ben ik blond. Vorig jaar een tijdje donkerblond geweest en nu weer een licht kleurtje blond van mezelf. Ik wil graag overstappen op iets anders en mijn haar wat frisser dragen. Ik vind het kapsel van de tweede meid rechts op deze foto wel gaaf en zou graag over willen stappen op haar haarkleur.
Is er een bepaald nummer of een naam voor deze kleur rood/oranje? Bedankt alvast!
Afbeelding

Edit: mijn eigen haarkleur is dus blond, ik ben de persoon rechts.

Afbeelding

Yasmijntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-15 20:24

@Chiave, 2e van rechts is een meid met donker haar...
Je bedoeld 2e van links, met het oranje haar? :)

Chiave

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-15 20:54

Yasmijntje schreef:
@Chiave, 2e van rechts is een meid met donker haar...
Je bedoeld 2e van links, met het oranje haar? :)

Pff, nog even het verschil tussen links en rechts leren ja... Ik bedoel inderdaad links! :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-15 21:17

Gewoon goed naar de verpakking kijken :D

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-15 22:12

Strawberry blonde heet die kleur, volgens mij heeft Syoss 'm :j Dat is de naam voor zo'n koperkleurig blond, google maar eens :)

Yasmijntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-15 23:22

Oké, ik was al in de war xd
Is inderdaad een prachtige kleur!

Chiave

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-15 23:24

Bedankt, dames!
Ik heb even gegoogeld op waar ik die verf zou kunnen kopen, maar ik vrees dat ik dan toch eerst even naar de drogist of kapper moet. Strawberry Blonde was inderdaad de kleur!
Dank!

Jorinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-15 23:33

Op is op shop heeft wel Syoss haarverf, maar ik weet niet of er eentje bij jou in de buurt zit. ;)

Chiave

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-15 23:44

Jorinda schreef:
Op is op shop heeft wel Syoss haarverf, maar ik weet niet of er eentje bij jou in de buurt zit. ;)

ik zie dat er een filiaal een kwartiertje bij mij vandaag zit... Dankje!

Rosannee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-15 15:34

Hoihoi, even een vraagje.
Ik heb nu licht/midden bruin haar en ik wil het graag een donkerrode kleur verven. Dus niet heel fel rood.
Zouden jullie dan eerst donkerbruin verven en daarna rood verven? Of gelijk rood erin gooien?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-15 15:36

Nee ik zou er gelijk een donkere rood in gooien. Als je het eerst donkerbruin verft heb je een hele grote kans dat de verf wat te donker uitvalt en dat je het rode er niet in terugziet.

Bambolina

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-15 15:39

Hoi bokkers, ik heb advies nodig!

Ik heb morgen een afspraak bij de kinki kapper om mijn haar te laten verven. Hoe het er nu uit ziet: dik, lang (bijna tot mijn kont) stijl, roodbruin geverfd, met uitgroei (mijn natuurlijke donkerbruin) tot ongeveer mijn kaak.

Wat mijn plan is: het geverfde stuk ontkleuren en een leuk kleurtje er in :D Ik wilde in eerste instantie iets pastel achtigs, de kapper heeft me echter al laten weten dat het vanwege het rood in mijn haar misschien lastig gaat worden om mijn haar licht genoeg te krijgen. Ik ga er voor nu dus even vanuit dat het een diepere kleur moet worden. Maar.... wat??? blauw en roze? roze met paars? groen met blauw? of gewoon een effen kleur? Ik word gek van de keuze mogelijkheden.
Ik vroeg me af of er misschien meer bokkers zijn met een ombre die hun ervaringen kunnen delen, of misschien een goede inspiratiebron kunnen noemen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-15 15:41

Ik heb ook intens dik en veel haar dat ik al heel erg vaak in roodachtige tinten geverfd heb en ik heb het wel degelijk witblond genoeg gekregen om er een pastel kleurtje in te kunnen doen :) Heb alleen wel 2.5 uur met peroxide in mijn haar gezeten en dat kan ik dan weer niet aanraden.

Misschien is felrood een leuke? Ik zou persoonlijk niet voor felroze ofzo gaan, vind dat er altijd gelijk zo extreem alto uit zien

Bambolina

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-15 15:48

ah, dat klinkt gunstig :) dat het beschadigd raakt vind ik niet zo erg. De puntjes zijn al een beetje rafelig, en uiteindelijk wil ik nog een keertje dreads (als ik rijk ben, en er ook gelijk een grotere maat cap bij kan kopen :') ) , en als ik dat weer zat ben knip ik het gewoon kort.

Inderdaad 1 felle kleur ben ik ook niet zo van, maar heb bijvoorbeeld wel voorbeelden gezien van blauw met een beetje roze, en dan is t' wel weer gaaf.
Rood is ook tof, maar blijft dat niet te veel plakken? t' lijkt me namelijk leuk om er steeds andere kleurtjes in te kunnen doen.

edit: ok flauw, maar ik ging even 'dreads helmet' googelen, en toen kwam ik dit tegen: http://24.media.tumblr.com/tumblr_m4e5r ... o1_500.jpg :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-15 15:54

Rood zal wel wat beter zichtbaar blijven dan andere kleuren ja, maar als je voor echt felrood van bijvoorbeeld Directions gaat neemt de kleur wel vrij snel af. Hou daar sowieso rekening mee, die felle kleurtjes spoelen snel uit je haar en dan krijg je een soort uitgewassen idee.

Als je echt meerdere kleuren wilt zou ik persoonlijk in hetzelfde pallet blijven, dus iets in de richting van zeegroen en blauw oid. Roze en blauw zou ik niet zo snel doen, maar dat heeft meer te maken met hoe opvallend het is en dergelijke.

Bambolina

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-15 16:09

yep, ben er bekend mee :) heb toen ik jonger was alle kleuren van de regenboog al is gehad. Ik gebruikte toen altijd manic panic, geen idee of dat nog bestaat.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-15 16:10

Ja dat bestaat nog! Weet alleen niet welke van de twee ze bij Kinki kappers gebruiken.

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-15 16:25

Ik heb ooit een prachtige ombre gezien van heel donker paars naar zacht roze, echt prachtig

Blon_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-15 21:36

Laatst bijgewerkt door Blon_D op 20-01-15 21:46, in het totaal 1 keer bewerkt

_Ekenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-15 21:42

Je eerste link doet het niet..

Blon_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-15 21:43

_Ekenna schreef:
Je eerste link doet het niet..

Das vreemd bij mij wel -O-

_Ekenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-15 21:45

Ik krijg dit te zien:
Access denied

What happened?

The owner of this website (www.kapselsvoorhaar.nl) does not allow hotlinking to that resource (/content/uploads/2015/01/1127.jpg).