Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Staan hier ook eerder ergens gepost 
Zou wel erg banketstaaf voor hem zijn

. Liever in een invito-tas van een paar tientjes dan in een Mulberry
. Alhoewel ik designertassen wel erg mooi vind!
Heeft heel veel verzorgende elementen dus misschien dat je daarnaar kan kijken.. Volgens mij is hij echt ideaal voor meiden met een droge huid. Hij is wel medium dekking vind ik zelf, niet echt licht iig
Maar wil ook een mooie handtas, oa voor naar werk (kantoor, wel bij fabriek maar goed
)
. Hij is ook niet droog in de zin van velletjes of schilfertjes, maar meer zichtbare lijntjes onder mijn ogen in de loop van de dag, ondanks dat ik wel een oogcreme gebruik.
Vind het altijd wel leuk om in die winkel rond te lopen maar ik zou er echt never nooit iets van kopen
ik zie het meer als een cadeautje aan mezelf
ik vind het toch altijd wel wat hebben als je een designer dingetje hebt! Kan ik super trots mee zijn!
De Mascha en foef show. 

Ik ben gestopt Beautygloss te volgen en toen ik laatst ging kijken eventjes of ik toevallig wat miste kwam ik er al gauw achter dat dat niet zo was.
Er zijn gewoon geen artikelen meer over make-up, alleen maar van die persoonlijke vlogs.
Misslipgloss vind ik ook niet altijd even leuk. Ik kijk eigenlijk vooral op Beautyscene, daar staan vooral nieuwe collecties op en high end en daar ben ik toch het meest geïnteresseerd naar. Ik volg geen youtubers, soms kijk ik gewoon random tutorials. 

Wat nog ontbreekt hoef ik niet.
En ik kwam erachter dat naast die RT winkel een winkel zit met Laura Mercier, hoe is me dat al die tijd kunnen ontgaan. 
Ik vind het wel mooi maar vind het ook erg duur. Als ik mijn master gehaald heb dan mag ik van mezelf een Givenchy Antigona tas kopen, die wil ik echt al héél lang en die moet dan ook mn hele leven meegaan.

Ze hebben trouwens ook mooie tassen zonder all over merkje.
Hoe duur is hij?