Jaa die had ik toen niet gekocht omdat ik toen niet zo'n lipstick fase had
Djilna
Geplaatst: 30-07-14 23:42
Ik draag heel zelden rood, maar toch wil ik ze hebben Nou ja, wishlist is dan ook veel te lang.
En wat stash betreft, ik doe een inhaalslag. Tot mijn 33 bijna niets aan make-up gehad. Paste in 1 laadje zeg maar, eerder een halve. Nu heb ik 5 lades Staan hier ook eerder ergens gepost En als ik naar de USA zou gaan zou ik ook inslaan, alles kost daar zoveel minder!!
Djilna, ik heb mn huisgenoot geregeld om morgen een pakketje voor me aan te nemen, hij is speciaal thuis op het tijdstip dat PostNL zegt dat de boel binnen gaat komen.. Dus als het er morgen niet is ga ik denk ik een halve moord plegen Zou wel erg banketstaaf voor hem zijn
Djilna
Geplaatst: 30-07-14 23:45
Bij mij staat nu ook morgen, incl melding dat zending(en) idd zijn ontvangen door PostNL Hopelijk vind ik morgen 2 pakketjes in mijn deurvak Vandaag een grote doos Lush (69 pond, 90 euro , incl cadeautje voor vriendin ) ) en morgen 2x MAC
Ik krijg ook echt giga veel pakketjes binnen, een gedeelte zelf besteld en af en toe krijg ik een pakketje toegestuurd van bedrijven voor m'n blog. Is wel leuk, maar onze bel is slecht te horen in het huis, behalve in mijn kamer. Als ik er niet ben is er dus altijd een probleempje
Djilna
Geplaatst: 30-07-14 23:47
Over tassen ed gesproken. Ik wil nog een mooie handtas, maar kan echt geen paar 100,- missen. Dus ik ga volgend weekend in de stad wel kijken voor een tas, maar zal wel H&M of iets worden Via die sale websites komen er vaak hele mooie voorbij, maar van 600 voor 120 vind ik nog steeds duur
Dit topic is inderdaad niet zo goed voor m'n portemonnee
Heeft 1 van jullie MAC Velvet Teddy trouwens? Of kent iemand die hem heeft? Ik wil hem heel graag halen omdat het volgens mij best wel een Kylie Jenner kleurtje is, maar ik ben bang dat hij niet zo mooi is als hij in de huls lijkt..
Noeps
Geplaatst: 30-07-14 23:53
Tassen geef ik niks om, ben veel te onhandig en praktisch ingesteld. De bodem van mijn tas is doorgaans een verijdelde composthoop . Liever in een invito-tas van een paar tientjes dan in een Mulberry . Alhoewel ik designertassen wel erg mooi vind!
Vrijdag shoppen met vriendje *\o*/. Wil eigenlijk wel een nieuwe foundation. M'n huidige (van maybelline) geeft toch snel een pancake-effect... Welke foundation met een lichte dekking voor een droge huid is een aanrader?
Ik heb de Better Skin van Maybelline, ik heb zelf geen droge huid maar ik ga er echt van glimmen als een discobal Heeft heel veel verzorgende elementen dus misschien dat je daarnaar kan kijken.. Volgens mij is hij echt ideaal voor meiden met een droge huid. Hij is wel medium dekking vind ik zelf, niet echt licht iig
Djilna
Geplaatst: 30-07-14 23:55
Ik heb ook altijd goedkope tassen hoor, van die schoudertasdingen. Wel een hele leuke op Ibiza gekocht dit jaar Maar wil ook een mooie handtas, oa voor naar werk (kantoor, wel bij fabriek maar goed )
Droge huid verhaal blijf ik lastig vinden. Denk dat je vooral een goede dagcreme moet gebruiken en dat een foundation kiezen dan al makkelijker wordt.
Ik verzorg mijn huid wel goed . Hij is ook niet droog in de zin van velletjes of schilfertjes, maar meer zichtbare lijntjes onder mijn ogen in de loop van de dag, ondanks dat ik wel een oogcreme gebruik. Ga vrijdag wel even langs de ICI Paris of MAC
Ik dacht altijd dat ik een droge huid was en toen ineens kwam ik erachter dat ik eigenlijk een hele vettige huid had. Nu gebruik ik gelukkig producten die wat beter overweg kunnen met mijn glimmende huid en als ik het een beetje afpoeder duurt het wel even voordat ik een discobal word
Ik had altijd hele erge last van schilfers, permanent. Had wel gewoon echt een droge en trekkerige huid, heb het toen alleen een tijdje in overvloede ingesmeerd met alles wat er ook maar een beetje vocht in te brengen en toen was het na een tijdje gewoon echt vettig
Anoniem
Geplaatst: 31-07-14 00:52
Deijs schreef:
Oh heerlijk is dat
Zijn er hier meer mensen met een LV, chanel of iets anders verslaving? bestaat daar een topic van of kan iedereen dat ook hier mikken?
Ik vind LV echt 1 van de grootste paupermerken, sorry.
Haha ik vind LV ook niet zo fantastisch Vind het altijd wel leuk om in die winkel rond te lopen maar ik zou er echt never nooit iets van kopen
Anoniem
Geplaatst: 31-07-14 00:58
Ik weet niet wat ik stommer vind, meiden die een neppe LV tas kopen omdat ze zo graag een tas willen met een merk allover, of de meiden die een echte LV tas kopen voor a ton of money en vervolgens met een reclamebord rondlopen.
Oh ik vind het wel een mooi merk! ik zie het meer als een cadeautje aan mezelf ik vind het toch altijd wel wat hebben als je een designer dingetje hebt! Kan ik super trots mee zijn!
Call me crazy maar ik heb over MAC lipsticks gedroomd
Ik lees al een tijdje met jullie mee en heb echt stek gelegen om hoe Plien vertelde hoe ze de vlogs van Mascha zag. De Mascha en foef show.
Ik ben make up verslaafd en dan helemaal aan MAC. Veel teveel zooi ervan hahha.
Loose
Geplaatst: 31-07-14 12:14
Wat gaat het hier hard ineens!
Hahah ik ben het wel helemaal met Plien eens. Ik ben gestopt Beautygloss te volgen en toen ik laatst ging kijken eventjes of ik toevallig wat miste kwam ik er al gauw achter dat dat niet zo was. Er zijn gewoon geen artikelen meer over make-up, alleen maar van die persoonlijke vlogs. Misslipgloss vind ik ook niet altijd even leuk. Ik kijk eigenlijk vooral op Beautyscene, daar staan vooral nieuwe collecties op en high end en daar ben ik toch het meest geïnteresseerd naar. Ik volg geen youtubers, soms kijk ik gewoon random tutorials.
Mijn MAC pakketje komt ook vandaag. Heb gister MAC Blankety lipstick gekocht, ik ben echt verslaafd aan nudes. En door een tip in dit topic kwam ik erachter dat ze in Groningen RT kwasten verkopen dus ook nog 2 kwasten gekocht, heb nu bijna de hele RT collectie. Wat nog ontbreekt hoef ik niet. En ik kwam erachter dat naast die RT winkel een winkel zit met Laura Mercier, hoe is me dat al die tijd kunnen ontgaan.
Oh en over LV dingen enzo. Ik vind het wel mooi maar vind het ook erg duur. Als ik mijn master gehaald heb dan mag ik van mezelf een Givenchy Antigona tas kopen, die wil ik echt al héél lang en die moet dan ook mn hele leven meegaan.
LV vind ik zonde van het geld, want iedereen denkt dan toch dat het nep is. Ze hebben trouwens ook mooie tassen zonder all over merkje.