en idd, testje is misschien wel een idee

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
IvysToeter schreef:wil je wel of niet overstappen?
wat vertrouwd je vriend niet?
poes schreef:Ik betaalde 32 euro voor 3 maand en kreeg niks terug, maar das België...
IvysToeter schreef:maar zo'n ring zit toch geen touwtje o.i.d. aan net als een tampon?
je brengt het wel hetzelfde in? en hoe er weer uit dan?
Njen schreef:Mijn vriend laat de keuze ook aan mij over, maar hij is daar gewoon niet zo van
Wendy schreef:Njen schreef:Mijn vriend laat de keuze ook aan mij over, maar hij is daar gewoon niet zo van
Sorry, maar das lekker aso. Jullie hebben toch samen sex? Dan is het ook aan jullie beide om te zorgen dat je niet zwanger raakt.
Ik zou dan heel makkelijk zijn hoor; dan moet hij aan de condooms. Op het moment dat je daar mee dreigt willen ze vaak ineens wel meedenken op een positieve manier.
Wendy schreef:Njen schreef:Mijn vriend laat de keuze ook aan mij over, maar hij is daar gewoon niet zo van
Sorry, maar das lekker aso. Jullie hebben toch samen sex? Dan is het ook aan jullie beide om te zorgen dat je niet zwanger raakt.
Ik zou dan heel makkelijk zijn hoor; dan moet hij aan de condooms. Op het moment dat je daar mee dreigt willen ze vaak ineens wel meedenken op een positieve manier.
Njen schreef:Dat is het nietIk ben gewoon aan de pil, maar hij is juist doodsbang dat ik zwanger raak en condooms daar heb ik het niet zo op
Maar zijn ma heeft hem vanalles ingepraat over alle horrorverhalen dat je een spiraaltje weleens zou kunnen verliezen ofzo en nuvaring vind hij maar gewoon een eng idee, omdat die nog maar verder naar voren zit zegmaar
Maar spiraaltje wil ik zelf (nog) niet.
Edit: Hij zou ook best aan de condooms gaan als ik dat zou vragen, maar daar heb ik zelf dus een hekel aan.
Wendy15 schreef:Nuva ring geloof ik ook. Wordt natuurlijk ook niet beinvloed als je een keer moet spugen of diarree hebt of een keer iets te laat bent oid(behalve dan die ene keer per maand met inbrengen natuurlijk
)