[Centraal] Piercings

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-08 22:11

Barmat schreef:
Euh... duwen! Gaat bij mij best snel eigenlijk, die van mij zit niet heel strak ofzo. En daarna er weer in "klikken" Met wat handigheid zo gebeurd!

Maar hoe haal je dat balletje er dan uit? Met een tang? Met de hand? Mij lukt het dus echt niet. Nagelbijten / Gniffelen

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-08 22:16

Ik heb even een vrij ingewikkeld vraagje Haha! (vind ik dan Tong uitsteken )
Ik heb eind december m'n oorlelletjes laten piercen (om knopjes te dragen was de bedoeling). Inmiddels zijn we dus ruim 4 volle maanden verder en eigenlijk ben ik niet heel tevreden. Mijn linker oorlel is prima. Het enige 'probleem' is dat ik regelmatig een paar nachtjes m'n piercing weer in moet zetten (heb elke dag oorbellen in, knopjes of hangertjes) omdat het gaatje kleiner lijkt te worden. Het rechter oor is echt een drama. Als ik elke week een nachtje de piercing in doe gaat het prima, maar als ik dat niet doe (ik vergeet het wel eens) dan gaat het op een gegeven moment mis. Dan krijg ik geen oorbel erin en prik ik het stuk. VAn 't weekend weer. Meestal komt er dan een druppeltje bloed uit en zit ik minimaal 5 dagen continu met piercings in. Ik vind die dingen echt spuuglelijk. Die vijf dagen komt er dan allerlei prut uit, dat wordt wel minder, maar het is nooit helemaal over. Van 't weekend kwam er na het 'misprikken' echt een enorme klodder pus uit.

Ik zit al een beetje buiten de garantietermijn van de piercer (na drie weken controle, maar toen ging 't echt prima). Ik baal er wel een beetje van, want 6-8 weken kan ik mee leven. Dat je dan regelmatig (ik doe elke dag!) oorbellen in moet, soit, maar nu zit ik dus weer een paar dagen met een piercing in en daar heb ik die gaatjes niet voor laten prikken. Is dit normaal? Gaat het nog over? En hoe lang duurt dat dan? En had het uitgemaakt als ik ze had laten schieten bij de juwelier? Als dat zo is baal ik echt van m'n keuze om ze te laten piercen.

Piercing = m'n ball closure die de piercer er in heeft gezet.

Oh een ball closure in en uit zetten is dus eigenlijk heel makkelijk. Je moet 't balletje naar opzij duwen, da's de truc. Ik ben er best handig in geworden, al zeg ik t zelf Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-08 22:17

je kan natuurlijk ook een MD daar plaatsen ipv een christina Pling

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-08 22:18

ik zou er gewoon 2 knopjes indoen en die er voorlopig even inlaten Lachens

edit: snachts dus ook. als je al snel iedere dag er in en er uit gaat doen, dan irriteert dat. simpele knopjes of hangerjes laten en die maandje dag en nacht er in laten Lachen dan heeft het rust en als het dan echt helemaal goed genezen is, kan je gaan wisselen Ja
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 13-05-08 22:20, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-08 22:19

Ik snap 't niet? Slaap je wel eens zonder oorbellen in dan oid? Dan groeit ie idd dicht ja. Maar ik geloof niet dat je dit bedoeld?

Zouden cheeks mij trouwens staan? Ben bang dat het er niet uitziet. Niet hele duidelijke foto, maar voor het idee. Clown
Afbeelding

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-08 22:24

en toch die snikebites staan je echt goed!!!!Geen idee of cheeks je staan, je hebt op deze foto een vrij 'bol koppie'
Laatst bijgewerkt door marlies85 op 13-05-08 22:28, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-08 22:28

Jaaa, ik heb een rond hoofd. *LOL* Mijn hoofd kun je echt als wiel gebruiken, vooral als ik lach, echt waar. ROFL ROFL

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-08 22:30

*shake hands* Huilen van het lachen

hmmm ik vind zelf cheeks niet zo... doe je piercings of MD's?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-08 22:30

Piercings, op de een of andere manier heb ik het niet zo op MD's. Clown

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-08 22:31

ik heb er ook zo m'n vraagtekens bij, ik heb het liever dat ik het er zelf uit kan halen en zo

Evel_Knievel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-08 22:35

tsja md's kan ook inderdaad, maar das dan kwa geld echt een rib uit mn lijf Tong uitsteken zo rijk ben ik ook al weer niet, denk dat ik het er dan maar op avonturier. Hoop eigenlijk dat ik 'm tegelijk kan zetten met mijn tongpiercing. (over 2,5 week dus Haha!)

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-08 22:39

ik wil ook een nieuwe piercing maar daar moet ik voorlopig even op wachten, en ik weet niet eens wat voor piercing ik wil laten zetten

Saskiaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-08 23:35

Anthea schreef:

Getver, wil jij een staafje door je wang?

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-08 23:36

Saskiaatje schreef:
Anthea schreef:

Getver, wil jij een staafje door je wang?

Nou zo'n onderhuids stuk metaal dan. Zo'n staafje is toch wel een stukje makkelijker te verwijderen denk ik enne ook een stukje goedkoper Bloos

Saskiaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-08 23:38

Haha, ja, ik zeg niet dat ik MD's niet getver vind hoor. ROFL

Het idee gewoon. Brrr.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-08 23:38

tis zeker goedkoper ja.
alleen uitgroei-risico is wel minder

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-08 23:40

Maar cheeks groeien toch niet zo snel uit??

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-08 23:41

ik kan het mishebben hoor Bloos
maar wat ik er van heb gezien was het een moeilijke piercing. Lachen

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-08 23:42

Tsja wat ik denk kan dat best kloppen. Het is volgens mij wel de dikste laag waar een naald doorheen moet bij het zetten van een piercing. Knipoog

Barmat

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-08 08:13

Ik weet het niet Anthea... eigenlijk vind ik je hoofd wel "af" zoals het nu is... kun je niet eens photoshoppen? Ik vind je die snakebites en labret wel écht super staan! Snakebites zouden mij dus bijv helemaaaal niet staan (heb geprobeerd met horseshoes) maar een ring in het midden van mn lip juist weer wel.

Over die ball closure - ik duw het balletje gewoon naar de zijkant "weg" als het ware, gaat best makkelijk zeker als je het een paar keer gedaan hebt. Anders kun je het altijd met een puntbektang proberen Lachen

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-08 09:39

Anthea schreef:
Ik snap 't niet? Slaap je wel eens zonder oorbellen in dan oid? Dan groeit ie idd dicht ja. Maar ik geloof niet dat je dit bedoeld?

Zouden cheeks mij trouwens staan? Ben bang dat het er niet uitziet. Niet hele duidelijke foto, maar voor het idee. Clown
[img]knip*[/img]

ja! cheeks zijn echt cute Haha!

marlies85 schreef:
ik heb er ook zo m'n vraagtekens bij, ik heb het liever dat ik het er zelf uit kan halen en zo

dat houd mij echt tegen idd.

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-08 09:42

suze_ schreef:
ik kan het mishebben hoor Bloos
maar wat ik er van heb gezien was het een moeilijke piercing. Lachen

volgens mij valt het wel mee, als hij er rechtdoor staat gepiercd dan is het heel erg anders dan een sternum waar heel veel druk op staat oid.

Anita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-08 10:57

Nou, k heb inmiddels mn neupiercing er maar uitgetrokken wat niet heel erg prettig voelde en nu heb ik d´r maar een lelijk ringetje in gedaan, voor t geval ik ´m dr straks toch uit moet halen..

Nils

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-08 14:24

[quote="Anthea"] Zouden cheeks mij trouwens staan? Ben bang dat het er niet uitziet. Niet hele duidelijke foto, maar voor het idee. Clown

als jij er als een clown bij wil lopen wel ja en anders niet!...

Myryana

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-08 14:43

Anthea schreef:
http://www.alloverpiercings.nl/10286/1/ ... elets.html

Die dingen zijn het. Denk dat ze indeuken, maar mischien zijn te wel te klein om 'in te deuken'. ROFL Achja. Ben echt zwaaaar geldloos dus even geen geld voor nog meer zooi, met wat duwen en trekken lukt het hopelijk wel. Clown

Ik wil niet betweterig overkomen maar iets van 2.5mm door een 1.6mm gaatje doen is geen goed idee.. zeker niet als het die silicone eyelets zijn, maar goed je moet het zelf weten.

(en ja roddel maar lekker over me in dat andere topic..)