Hairextensions/Weave laten zetten

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Keet

Re: Hairextensions/Weave laten zetten

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-09 17:47

daarom, dan eerst mijn haar maar in normale tinten weer en dan extentions :) heeft geen haast :D

Romeo2007

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-09 18:32

Ik heb vroeger wel extensions gehad maar het was echt verschrikkelijk |(
Het ging helemaal vilten, het zou van so cap zijn maar het was echt een hel.
2 uur na het erin zetten viel de eerste er al uit en ik kreeg enorme jeuk. Ik heb echt dun haar en je zag de waxjes eraan de achterkant doorheen. Echt erg!! Was rond de 400euro kwijt bij een thuiskapper. Heb van ellende een hele avond in de aceton gezeten en leek daarna wel een geplukte kip ;( Nog steeds is een pluk niet helemaal aangegroeid.

Heeft iemand een goed adres in de buurt van Hilversum? Ik betaal liever wat meer dat ik zeker weet dat het goed is, wat ik de vorige keer heb gehad wil ik NOOIT maar dan ook nooit meer :P

Liins

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-09 09:55

Dat van mij zit er nu vanaf 5dec in..
Even als ik me loon heb (midden van de maand) laat ik
het eruit halen, naar huis verven, en dan naar de kapper
om bij te punten :j

Ik ben zo bang dat me haar is afgebroken alles, want ik heb er n een paar uitgetrokken met kammen prongelijk, en ik kam heel voorzichtig, maar trok het plukje, incl wortel en eigenhaar mee.

Wat als ik nou helemaal kaal ben :\
Wat moet ik dan inhemelsnaam doen :\
I heb haar nog gevraagd, kan het met mijn haar, ik heb dun weinig en preus haar.... Nee hoor, kan gewoon!!

zorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-09 10:49

Ik heb fijn, dun, maar wel super veel haar. Als je het goed laat verwijderen moet het geen probleem zijn. Waar ik het heb laten zetten gebruiken ze een soort tang, die word op het waxje gezet, druppelt er een vloeistof overheen, met uv licht, en dan kun je de extension er zo uit schuiven. Ik heb gezien hoe ze dat deden, en ik kan me niet voorstellen dat dat je hele haar beschadigt of er mee uit gaat.

Als je een extension met kammen er uittrekt kan ik me voorstellen dat alles mee gaat, daar zit het toch aan vast. Maar als het waxje maar los zit kan er denk ik weinig gebeuren. Al zou ik bij mij haar niet willen dat ze het waxje 'breken' zoals ik dat wel eens hoor. Dan kan mijn fijne haar niet hebben. Ik zal het er ook nooit zelf uit halen, betaal er liever voor als dat ik er idd als een geplukte kip bij loop. :+

Edit: de lichte overgang van mijn eigen haar naar extensions is nu trouwens weg, heb het gister voor het eerst gewassen, en nu het weer gewoon een geheel. Gelukkig maar, had er ook niet echt zin in om weer naar de kapper te gaan. Heb alleen nu wel een plukje wat krult, terwijl de rest stijl is, dus nu heb ik midden in mijn haar ineens een krul :+ Ik hoop maar dat die straks wat zakt..

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-09 11:02

Steiltang kopen :D

Ik ga het er ook uit laten halen, ga er zelf niet mee aan de knutsel, zou het zonde vinden als mijn eigen haar gaat afbreken. Ga het wel 3 dagen achter elkaar wassen met Fructis, daardoor schijnen er al veel uit te glijden, is de moeite van het proberen waard :j

zorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-09 11:05

Haha, ja had ik ook al bedacht.. Ik had er twee liggen en die heb ik een tijd terug op de rommelmarkt verkocht (mijn moeder en ik gaan er zo nu en dan heen om onze overbodige rommel kwijt te raken :D ) Ik gebruikte nooit stijltangen, dus weg er mee. Had ik ze nu maar gehouden :+

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-09 11:06

Bij de Action verkopen ze ze ook regelmatig :j

zorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-09 11:34

Oh thanx, ga ik dat even in de gaten houden! Ik hoef ook geen super goede, ik heb zo nu en dan een pluk die wat krult, de extensions zijn stijl, dus dat lijkt dan wat stom :+

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-09 11:36

Maaaaaaaaaaar... dan nog zit er slag in :j Bij mij in elk geval, als ik heb geslapen of als ik het gewoon na het wassen laat drogen aan de lucht (zelden), dan heb ik echt flink slag erin zitten :D Heb ook niet altijd zin om het te steilen hoor, dan heb ik gewoon een paar dagen slag.

Ik heb er eentje van Carmen, was iets van 25 euro, maar had flink wat Freebees :P

zorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-09 11:49

Oke, wat ik heb noemde ze stijl-stijl, en daar zou niet snel slag in komen. Schijnt ook dat alleen Balmain dat heeft. Maar misschien dat er inderdaad nog slag in kan komen. Nu nog niet in ieder geval. Hoop dat het zo blijft, ik heb er niet echt zin in om steeds te gaan stijlen. Een keer is niet erg, maar niet dagelijks ;)

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-09 12:03

Maarre... hoe zit het nou met die foto's? :D

Liins

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-09 12:42

ja zorro!! foto'ssssssss :))

Enne denk er wel om, dat als je een stijltang koopt, dat er een keramishe plaat pzit.. waar je je haar tussendoet zeg maar.. anders is het super schaddelijk voor je haar!!

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-09 12:46

Dan hou je een bos kroes over :D En zorgen dat je iets in je haar smeert om het te beschermen tegen de hitte.

zorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-09 12:47

haha vanavond! :D ben het gister vergeten :+

zal er op letten dat er zo'n plaat op zit, thanx! nooit geweten dat dat belangrijk is..

absque_dubio

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-09 13:26

Bij de blokker hebben ze ook hele goedkopen die goed zijn! ;)

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-09 13:30

zorro schreef:
haha vanavond! :D ben het gister vergeten :+

zal er op letten dat er zo'n plaat op zit, thanx! nooit geweten dat dat belangrijk is..

Die van de Action hebben dat wel (en dat voor maar 7 euro :D ), het is dat ik er al eentje had gekocht.

Maar volgens mij hebben tegenwoordig alle steiltangen dit wel... of je moet er eentje uit de oude doos hebben.

zorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-09 13:35

haha ik werk in een winkelcentrum, en mijn overbuurvrouw riep net naar mij: wat heb jij mooi lang haar!! haha leuk mens.. ik ga morgen maar even shoppen voor een stijltang ;)

Nathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-09 14:07

Liins schreef:
Dat van mij zit er nu vanaf 5dec in..
Even als ik me loon heb (midden van de maand) laat ik
het eruit halen, naar huis verven, en dan naar de kapper
om bij te punten :j

Ik ben zo bang dat me haar is afgebroken alles, want ik heb er n een paar uitgetrokken met kammen prongelijk, en ik kam heel voorzichtig, maar trok het plukje, incl wortel en eigenhaar mee.

Wat als ik nou helemaal kaal ben :\
Wat moet ik dan inhemelsnaam doen :\
I heb haar nog gevraagd, kan het met mijn haar, ik heb dun weinig en preus haar.... Nee hoor, kan gewoon!!

Ik had dit ook en ik was ook heel bang dat ik allemaal kale plekken zou hebben!
Maar het schijnt normaal te zijn, je eigen haren vallen natuurlijk ook uit normaal gesproken. Nu blijven ze in het waxje hangen en komt het dus wel eens voor dat je een pluk eruit hebt met al je eigen haren er nog aan. Echt niks aan de hand!!
Ik was ook echt helemaal in de stress maar het is echt normaal als je ze al een hele tijd in hebt!

zorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-09 19:51

Ik heb, nadat ik 'de krul' met mijn pasgekochte stijltang bewerkt heb, foto's gemaakt!

Allereerst voor:
Afbeelding

En dan na:
Afbeelding

Zie nog steeds een lichte overgang omdat mijn haar iets naar buiten is gaan staan, maar in het echt lijken dat net laagjes ;) Dat scheelt dan maar weer!! Ben benieuwd wat jullie er van vinden!

Wat gebruiken jullie om je haar tegen de stijltang te beschermen? Het hoeft bij mij echt alleen bij de overgang van echt naar extension, maar goed, mijn haar moet wel heel blijven natuurlijk ;)

Phrono

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-09 20:16

Oee mooi! Je lijkt idd een overgang te zien, maar ik vind 't niet storend.. Tis ook mooi dezelfde kleur..

Hmm ik knijp 'm nu wel voor zaterdag hoor.. := Hihi, maar wel enorme zin in!

zorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-09 20:32

Dank je! Het is echt exact dezelfde kleur, dat had ik niet verwacht! Ik heb onderin een laag zitten met een iets donkerder kleur, dat heb ik van mezelf ook, en daardoor lijkt het net even iets natuurlijker. Maar verder lijkt het eigelijk helemaal echt..

Nathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-09 20:55

Heel mooi zorro!
Vind het er ook natuurlijk uit zien en die overgang is absoluut niet storend! Het is dat je het zelf zei, anders had ik het niet eens gezien.
Je ziet soms wel erger rondlopen op straat. :o

Veertjeveer

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-09 20:57

de kappers van tegenwoordig hebben hier veel eraring mee omdat het steeds vaker wordt gezet, jammer alleen dat het na een tijdje meestal gaat zakken en dan mis je oppeens je bos haar hoor!!

zorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-09 21:38

Nathalie schreef:
Heel mooi zorro!
Vind het er ook natuurlijk uit zien en die overgang is absoluut niet storend! Het is dat je het zelf zei, anders had ik het niet eens gezien.
Je ziet soms wel erger rondlopen op straat. :o

:D Dank je!! Doet me toch goed dat iedereen positief is, haha ik was er eerst heel onzeker over. Het is nogal een grote verandering :D

car0linee

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-09 21:43

Ik vind het er bij jou heel natuurlijk uitzien zorro!

Toen ik met mijn moeder op de huishoudbeurs was hadden ze ook iets van een matje haar met een draad eraan vast wat ze bij je haar invlechten?
Ik weet het niet precies, maar je kreeg er wel een hele bos haar van.
Het lijkt mij ook wel gaaf om extensions te zetten, alleen het prijskaartje...