Goedkope Beautytips

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

absque_dubio

Re: Goedkope Beautytips

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-08 21:32

Ik weet dat het daarvan droog word, maar als ik het niet doe is mn haar écht een ramp, en zo ga ik gewoon niet over straat. Ga nog liever in mn pyama zonder makeup op straat dan dat mn haar alle kanten op pluist en krult. Dus daarom ook wat tips. Lachen

absque_dubio

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-08 18:02

Oké, ik een ei in mn haar gedaan, dacht ik doe daarna ook nog banaan erin. Na het ei had ik al van wat voelt mn haar stug aan, dus ik later die banaan erin, later er weer uit, nu zitte er overal stukjes banaan in mn haar die ik er niet uit krijg, en mn haar is NIET door te kammen, heb shampoo, cremespoeling, maskertje, alles geprobeert, maar tis echt één grote ramp. Nagelbijten / Gniffelen

Laura82

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-08 18:29

Heb je het ei met warm of met koud water uitgespoeld? Bij warm water stolt het ei, en dat is dus niet de bedoeling Knipoog

Chrissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-08 18:47

en dat stond hier ook wel in het topic Knipoog

Tjaldur

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-08 18:49

ROFL Goed dat het wordt gezegd, was serieus van plan om dit weekend de olijfolie met ei in mn haar te gaan smeren, maar had er niet aan gedacht dat met koud water uit te spoelen.

monky27

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-08 23:43

dat aardappels over je puisjtes droogt je puistje wel uit. (het maakt het wat minder vurig ook en het trekt zeg maar Clown het pus eruit, soms duurt dat eerst een week ofzo, heb je eerst de hele tijd zo'n stom drukkend bultje onder je huid) Het is nog niet verdwenen maar het maakt het wel wat rustiger. Gewoon proberen dus! las dat appelschillen, vochtige kant ook littekentjes kunnen doen vervagen. (of het waar is ??) Vingers aflikken

brittje88

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-08 16:04

Nou dat van die aardappels kan je volgens mij gewoon vergeten. De puistjes worden veroorzaakt door een bacterie die op je huid zit en door een opening naar binnen dringt en een ontsteking veroorzaakt. Nou kan je er leuk een aardappel overheen smeren maar volgens mij is dat nou niet desinfecterend of ontstekingsremmend je zit er alleen maar meer rotzooi in te stoppen. Zodra het puistje er is is er eigenlijk niks meer aan te doen door middel van middels gewoon uitknijpen met de zijkanten van je vingers. Wil je ze echt voorkomen dan moet je gewoon verstopte porien uit knijpen. hieronder komt de ontsteking die een puistje word. gewoon over je huid strijken en de zwarte porien die je ziet zijn de verstopte porien.

de maskers van eieren en dat soort producten voor je huid en haar werken overgens gewoon. Zitten veel werkings stoffen in ze zitten niet voor niks in veel creme's en shampoo's Tong uitsteken

Lara_Silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-08 00:28

Uitknijpen is een absoluut taboe bij puistjes!! Je huid raakt geiritteerd en gaat meer talg aanmaken om dit te compenseren, je krijgt er dus alleen maar nog meer puistjes van! Knipoog
Het beste is dagelijks wassen met een speciale emulsie, goed hydrateren en voor de rest er vanaf blijven, en als de drang tot uitknijpen te groot wordt moet dit altijd gedaan worden tussen 2 stukjes tissue of wattenstaafjes en daarna meteen ontsmet worden..

Shanna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-08 16:22

Bij een speciale emulsie, waar moet ik dan aan denken? Lachen En waar haal je 't vandaan?

Lara_Silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-08 16:27

Garnier Pure, een grote tube, daarnaast heb je ook lotions en cremes van dezelfde lijn. Maargoed dat was dus wat ik bedoelde met wasemulsie. Lachen

Shanna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-08 16:33

Oke Lachen! Zal is gaan kijken in de winkels. Ik gebruik nu Clearasil 's ochtends en 's avonds als ik m'n gezicht ga wassen, maar 't lijkt niet echt te werken want gebruik 't al een hele poos.

Lara_Silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-08 16:36

Clearasil vindt ik persoonlijk veel te agressief voor een al gestresste huid die de puistjes veroorzaakt, het droogt enorm uit waardoor de huid alleen maar meer talg gaat aanmaken ---> meer puistjes. Ik heb eigenlijk een perfecte huid: deze is zo gevoelig dat ik meteen kan weten of een product goed of slecht is, op Garnier reageert die van mij vrijwel niet, dus het is veel zachter als Clearasil

Shanna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-08 16:42

Idd, ik ben ook niet echt te spreken over Clearasil, soms lijkt het alleen maar erger te worden. Je huid droogt ontzettend uit ja. Denk dat daar ook het probleem zit, want ik smeer erna altijd een dag of nacht-crème op waar het dus weer vet van wordt.
Hoop dat die emulsie van Garnier bij mij ook goed aan slaat, dan is dat miss wel de oplossing Lachen!

Iinge_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-08 16:44

clerasil helpt bij mij altijd even, dan niet meer en dan moet je het een tijdje laten gaaan, als je het een tijdje niet gebruikt werkt het dan weer

apart spul

brittje88

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-08 23:17

clearasil werkt echt voor geen meter. Net als nivea is dat gewoon een waardeloos product wat niet werkt. Het is dus 100% verspild geld.

als je goed puistjes uitknijpt hoeft de huid echt niet geirriteerd te worden het is gewoon een verstopping met een ontsteking eronder. Deze troep moet er gewoon uit, de talg hoopt zich steeds veder op en het raakt steeds meer ontstoken en drukt het steeds meer omhoog waardoor veel puistjes uiteindelijk zelf al open knappen. Als je de troep die eruit komt meteen weg haald en ontsmet hoeven er echt niet meer puistjes te komen. Je stimuleerd de huid echt niet zoveel dat er meteen allemaal talg uit komt zetten bij uitknijpen.

Miemserik

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-08 23:47

Ik heb sinds kort van die pads van pure en ik zweer bij die dingen, na een week bijna geen pukkel te bekennen Haha!

Nann__

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-08 23:53

Ik zou geen garnier of nivea vissage young ( hoe je het ook schrijft Nagelbijten / Gniffelen ) gebruiken, want je huid droogt er erg van uit.
By 3 vriendinnen van mij, ik wou het zelf ook gebruiken maar heb het wel af geleerd.
Ik gebruik kruidvat eigen merk dag en nacht creme, en dan 's avonds eerst me make up eraf halen, dan met tonic me gezicht reinige en dan dat erop en ik heb bijna nooit een puistje.

Het enige wat je er denk ik tegen kan doen is gewoon dagelijks veel water drinken en je gezicht goed wassen, en nooit 's avonds met je make up op gaan slapen. Knipoog

Shanna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-08 00:01

Miemserik: Wat is dat precies? Lachen

Nann__

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-08 00:02

Shanna_ schreef:

Garnier Pure Pads denk ik was zy bedoelt Knipoog

Miemserik

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-08 00:06

nann_CCU schreef:
Shanna_ schreef:

Garnier Pure Pads denk ik was zy bedoelt Knipoog

Ja idd die bedoel ik Clown

xWhitneyx

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-08 00:08

leuk topic
Ikzelf heb niet vaak puistjes ( droge huid ) maar als ik er 1 heb laat ik t gewon zitten tot ie rijp is zal ik maar zeggen ( klinkt vies ) en dan ff knijpen op laten drogen , en verder niet meer aan zitten ( is moeiijk maar helpt wel littekens te voorkomen)

Sterre

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-08 01:40

*Het laatste restje van mijn favoriete lippenstift haal ik er altijd met een penseeltje uit; scheelt minstens nog een kwart lippenstift Knipoog .

*Als mijn eyeliner leeg is, doe ik er altijd een druppel water in, zodat ik hem nog een tijdje voor de onderste wimperrand kan gebruiken. Met een nieuwe eyeliner krijg je daarmee van die "balken", met een oude een mooi vaag, zacht randje.

*Handen scrub ik altijd met een beetje zout en wat olijfolie; worden ze heerlijk zacht en glad van.

*Om je wenkbrauwen mooi in vorm te krijgen: een oude tandenborstel gebruiken en een beetje gel of haarspray.

*Als je haar byzonder goed moet houden: ipv versteviger, een beetje suikerwater nemen Clown .

*Ik spaar altijd alle proefmonstertjes die ik bij parfumerien ed cadeau krijg. Die leg ik in een klein rieten mandje op de logeerkamer. Als er dan iemand iets vergeten is (zeepje, tandpasta, parfummetje, hand-/dagcreme etc.) zit er altijd wel wat tussen.
Soms neem ik daarvan ook wel eens wat mee als ik een weekendje weg ga, hoef ik niet al die grote verpakkingen mee te nemen Knipoog .

Girley_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-08 03:09

een oude mascara kan je gebruiken om je wenkbrauwen mooi in model en van kleur te krijgen, tenminste bij mijn zwarte wenkbrauwen werkt het geweldig Lachen
Heb net de tip van druppeltje water gebruikt voor mijn mascara, en zelfs bij een waterproof werkt het Lachen

brittje88

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-08 20:05

je gezicht goed wassen is inderdaad het belangrijkste. Maar wel met een product wat bij je huid past. Dus bij een vette huid gebruiken wij biologische zeep, droge huid hydrofiele olie en voor de normale huid milk. Dit alles aanbrengen en daarna met natte handen in masseren.
Ik had altijd best een vette huid maar tis echt minder geworden hierdoor!

Iemand hier trouwens ervaring met echt tanden bleken? Wil het namelijk wel is doen, heb vroeger veel gerookt en dat kan je toch wel zien.

Girley_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-08 21:18

ik heb twee keer gebleekt met crest uit amerika, geweldig spul!binnenkort weer eens doen, ik neem altijd de minst sterke variant voor een jaartje...