Mijn tanden staan nu ook al veel mooier, mijn voortanden staan weer echt in 1 rij ipv 2 voortanden die voor de rest uitkwamen.. Onder is nog steeds scheef, maar 1 tand staat er ook wel helemaal achter, dus zal wel ff tijd nodig hebben

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Cynthia_ schreef:Megan_ schreef:Hmm nee, ik heb geregeld dat mijn verstandskiezen er tijdens mijn operatie uit werden gehaald, 2 vliegen in 1 klap
Dat gaan ze bij mij ook doen.
Voor diegene die al geopereerd zijn. Wat voelde jullie precies toen jullie wakker werden en hadden jullie veel pijn?
_Cynthia_ schreef:Een week na de operatie? Mijn kaakchirurg zegt dat ik pas na 6 weken mag rijden. Ze gaan mijn bovenkaak kantelen, onderkaak naar voren halen en alle verstandskiezen eruit halen.
_Cynthia_ schreef:Een week na de operatie? Mijn kaakchirurg zegt dat ik pas na 6 weken mag rijden. Ze gaan mijn bovenkaak kantelen, onderkaak naar voren halen en alle verstandskiezen eruit halen.
Megan_ schreef:Foto's binnenkort!! Ik vond het eruit halen geen pretje, zeker dat wegslijpen van de lijmresten!!! Wat een rotgeluid en rotgevoel, gaat erg door merg en beenmaar ja het was bikkelen voor een goed doel!
Kunnen alle mensen f een update plaatsen, dus voor een overzichtje. Wie je bent, hoe oud, welk traject je gaat doen of waar je mee bezig bent, wanneer je operaties gepland zijn, hoe lang je al beugelt. Erg genoet merk ik aan mezelf dat ik soms echt het topic moet teruglezen omdat ik het ben vergeten!