Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MyrtheJ schreef:Je hebt wel van dat andrelon zomerblond... En van die sprays die je na het douchen op je haar moet spuiten, en dan haar fohnen. Maar ik zou geen naam weten te noemen...
_Tessaa schreef:I need some help.
Mijn haar is nu laaaang, té lang. Dus er moet flink wat af!
- Heel steil haar
- Donkerbruin
- Ronde kop.
Foto:
http://img116.imageshack.us/img116/2994/leinqs5.jpg
Ja sorry chagrijnige kop, maar moest snel even foto maken.
Op deze foto is mijn haar trouwens met wat golfjes onderaan, dat is normaal dus steil.
---
Laagjes vind ik altijd wel leuk, maar zie je vrij weinig van bij mij.
Pony lijkt me wel mooi om keer te doen, ben alleen bang dat bij een rechte pony mn kop nog dikker wordt. Schuine pony vind ik niet mooi staan bij mezelf.
Tips, ideeën, bladiebla? Pleaseee.
chantaldewit schreef:Hey,
Ik ben van plan om binnekort naar de kapper te gaan, ik heb best wel erg lang haar, en dat heb ik al heel lang zo dat ik wel eens iets anders wil, misschien een pony ofzo? en 5 tot 15 centimeter er vanaf halen, want nu hangt het maar te hanngen me haar zeg maar.
Wat meer laagjes erin knippen is misschien ook een optie...
Heb jullie nog tips voor mij?
Zo ziet mijn haar er nu uit:
Citaat:Ronde kop.
Mareska schreef:Vraagje: ik heb best dun haar tot over m'n schouders valt wat leuk in model kan zitten als ik het fohn, maar binnen een uur zit alles weer uitgezakt en hangt het futloos langs m'n hoofd.. Wat kan ik daaraan doen?
Ik was m'n haar met John Frieda shampoo voor bruin haar, daarna doe ik er mousse van Wella in en fohn ik het.
Als ik het steil wil, doe ik er ipv mousse gladmakende creme van Loreal in.
Miss_Blimm schreef:Citaat:Ronde kop.
Waarom zegt iedereen altijd dat ie een ronde kop heeft?! Alle koppies die ik nu nog voorbij zie komen hebben echt geen rond hoofd!
Om je gezichtsvorm goed te bepalen doe je haar strak naar achteren en neem dan van voren een foto. Dan zie je pas welke vorm jouw gezicht heeft