Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Paulusjuh schreef:Ik heb heel de dag buikpijn gehad van de zenuwen en de 'angst'...om kwart voor 4 was het dan zover!
Ik kreeg 2 verdovingsspuitjes waarvan de 2e een klein beetje gevoelig was. Een paar keer wippen en hopsa! De kies was eruit! Er was geen assistente aan te pas gekomen! Ze kwam aanlopen en mijn tandarts zei: "Hij is er al uit!! "
Het ging bij mij om één kies die verder goed zat maar tegen de andere kies aan ging duwen. De tandarts heeft het zelf gedaan. Verdoving is nu net een beetje uitgewerkt... en ik heb nog nergens last van!
Paulusjuh schreef:Met mijn kies is het allemaal prima! Het is naar mijn gevoel allemaal netjes dichtgegaan! Heb eigenlijk helemaal nergens last van gehad! Zowel met trekken niet als derna niet. Maar er zit natuurlijk wel verschil in of de tandarts het zelf kan doen...of je naar een chirurg moet.
Had alleen af en toe wat last met gapen!
shamyrah schreef:Ik heb ze niet meer ( gelukkig). 2 konden er bij de tandarts uit. en 2 bij de kaakchirurg. Helaas was er 1 zo vervelend dat ze deze in stukken moesten breken en de fragmenten er toen konden uithalen.resultaat 10 dagen pijn en een blauwe wang.
maar als ze er niet makkelijk uit te halen zijn kan je best terecht bij de kaakchirurg.
Amanda schreef:Hoe lang duurt het ongeveer voor de verdoving is uitgewerkt??
Ik wil nu eigenlijk wel wat eten, maar het boeltje is nog steeds veroofd