Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
sronnie schreef:Hoe herkenbaar
Ik had vandaag autorijles, en daar kon ik mijn bekertje al niet vasthouden, vroeg een jongen die ook moest lessen of ik zo zenuwachtig voor de les was
Marjo_Wystan schreef:nou ben ook wel benieuwd naar medicijnen... ik heb dozen (zakjes) ibuprofen thuis staan. deze neem ik eigenlijk alleen als ik echt niet kan slapen door de pijn en de volgende dag wel moet werken ofzo... niet vaak meer overigens...
maar wat nemen jullie nou verder? ik heb weleens speciale pijnstillers gehad voor reuma, maar ja, het is niet echt een ontsteking he, dus daar ben ik snel mee opgehouden...
rode lamp schijnt ook zo te helpen.. vind eigenlijk dat fibromyalgie-ers gratis zo'n infraroodcabine mogen aanschaffen van de overheid / belastingdienst
sronnie schreef:Het klopt inderdaad dat je lichaam daar aan went, diclofenac reageert mijn lichaam niet meer op, evenals ik imuum ben geworden voor de zwakkerij antibiotica.
Welke dosis neem jij dan Chans? Want als ik 50 mg bruis neem bij heftige pijn blijf ik pijn houden, ik zit dan meestal op 100/150 mg.