Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
FlEuRXBoNnY schreef:maare welke maat hebben jullie bij je navelpiercing(als je die hebt dan heh) want ik heb iets van 8 mm maar dat is ech irritant want de meeste zijn 10maar de navelpiercing die ik kreeg toen ik m liet zetten, pas ik nu echt niet meer.. hij is ech veel te groot
hebben jullie dat ook??
Jockey_my schreef:Heb je daar een maat in??
Ik heb mijn navel piercing al 4 jaar en nog nooit van maten gehoord!.
Bedoel je de omtrek van het staafje? 2MM verschillt tog niet zo heel veel of voel je dat wel?
Mijn vriendin heeft altijd dat haar staafjes te lang zijn bij haar is het velletje te dun.
Ik wil ook een tongpiercing en daar 1 onder bij je mond weet niet hoe het heet.
Jockey_my schreef:Heb je daar een maat in??
Ik heb mijn navel piercing al 4 jaar en nog nooit van maten gehoord!.
Bedoel je de omtrek van het staafje? 2MM verschillt tog niet zo heel veel of voel je dat wel?
Mijn vriendin heeft altijd dat haar staafjes te lang zijn bij haar is het velletje te dun.
Ik wil ook een tongpiercing en daar 1 onder bij je mond weet niet hoe het heet.
Maaike schreef:ik heb nu een 20mm in mn tong maar mag nog een keer terug komen voor een 18mm. Volgende week ga ik denk ik langs![]()
Heb net een ander bolletje erop gezet voor de eerste keerNu heb ik een lichtblauwe, erg leuk. Besteld via internet met nog drie andere bolletjes. Nieuwe verslaving denk ik
Poison schreef:Ik zie hier dat iedereen steeds van staaf wisseld
Waarom niet gewoon 3 weken wachten en meteen een (de uiteindelijke) korte erin?
Zo erg is die lange staaf toch ook niet, en des te leuker/fijner wanneer je die korte erin hebt