Afvallen voor een auto

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

horsii

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-25 14:21

Bellatrix schreef:
Wat zijn de bezorgkosten bij de Jumbo?
Die hebben alleen mijn kattengrit niet, die heef alleen de AH. :+

126 euro voor een jaar, elke dag bezorging mogelijk.

Di tm do is 105,-

Celebi

Re: Afvallen voor een auto

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-25 14:32

Zo ik had gisteren een slechte dag met veel te veel lekkers.. :')

Vandaag probeer ik dat maar even goed te maken. Had de hele ochtend niet echt honger dus heb echt pas heel laat ontbeten. Of nouja, geluncht eigenlijk. Nadeel daaraan is dat dat nu mijn honger juist heeft aangewakkerd en heb natuurlijk nog veel te weinig op. Dat zijn de gevaarlijke momentjes.

Wel echt enorm goed bewogen al vandaag. Dat sporten gaat echt steeds beter, zowel qua routine als qua kracht en conditie. Trots momentje.

Helaas staat hier de weegschaal na een week nog steeds hetzelfde, maar dat is niet zo gek met een paar uitspattingen. Zonde, maar aan de andere kant ben ik ook niet terug aangekomen en dat is ook wat waard. Stukje bij beetje maar.

Aight

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-25 16:00

horsii schreef:
Bellatrix schreef:
Wat zijn de bezorgkosten bij de Jumbo?
Die hebben alleen mijn kattengrit niet, die heef alleen de AH. :+

126 euro voor een jaar, elke dag bezorging mogelijk.

Di tm do is 105,-

Bestelling is afhankelijk van het bezorgmoment, bijvoorbeeld €4/5/7 euro. Maar er zijn ook aanbiedingen waarbij je korting op de bezorging krijgt.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-25 16:00

Ok. :j

Daihyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-25 17:25

Ik betaal bij de ah vaak maar 1,70 of 1,95. Maar dan moet je wel ruim van tevoren boodschappen doen. Ik vind dat wel meevallen.

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-25 17:57

Daihyo schreef:
Ik betaal bij de ah vaak maar 1,70 of 1,95. Maar dan moet je wel ruim van tevoren boodschappen doen. Ik vind dat wel meevallen.

Ligt volgens mij ook aan hoe 'groen' ze de route kunnen plannen en aan het tijdstip.

Wij wonen in een uithoek en kunnen wel bij de AH bestellen maar betalen vaak ook een hogere prijs omdat het aanbod in ritten kleiner is.

Maar zoals eerder genoemd gaan wij tegenwoordig weer over de grens, dat scheelt nog veel meer in geld dan de bezorging. :')

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-25 20:08

Hier is de AH 12 km rijden (retour) en ik heb de voorkeur voor de AH.

En bezorgen is 1.99. Dus dat is makkelijk. :7

Anders ga ik vaak naar de Lidl. Maar dat is ook 16 km retour. Maar wel redelijk op de route vanuit werk. :P

horsii

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-25 20:32

Hier waren de kids helaas te moe dus ik kon niet gaan sporten.
Wel 17778 stappen, maakt de mac Donald wrap weer wat goed. Verder alleen verantwoord gegeten en netjes 2 liter water genuttigd.
Thuis nog buikspier oefeningen en squats gedaan en nog tien minuten gehoepeld.
Morgen weer frisse moed qua eten.

EmptyWords

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-12-25 08:40

Goed bezig :)

Hier weer weegdag. Enorm ongesteld, maar toch een -0,4. Ik wilde in totaal -6 voor de feestdagen, dat is nog 0,2 te gaan...zou nog moeten kunnen :+

In ieder geval blij met het resultaat

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-25 09:37

Die 0,2 komt vast goed inderdaad! :D

Ik zit op -0,8. Nu 110,3 dus het "zo dicht mogelijk bij de 110 zitten voor het nieuwe jaar" lukt wel. De eerste 20 zijn eraf *\o/*

EmptyWords

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-12-25 10:08

Goed bezig!

Celebi

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-25 10:54

Jeetje wat zijn jullie goed bezig! Echt heel knap!

Ik blijf nu een beetje op -2,1 hangen nu. Heb iets te veel slechtere dagen gehad waarin ik dus in ieder geval niet aankom, maar ook niet afval. Baal er wel van, want het ging zo goed. De kerstdagen zullen ook niet makkelijk zijn met buiten de deur eten, maar hopelijk ga ik verder met goede motivatie door.

Moet ook zeggen dat ik natuurlijk weer die medicatie ben gestart waar je weer van aan kan komen dus misschien moet ik niet afvallen nu al als een win zien.

EmptyWords

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-12-25 11:08

Celebi schreef:
Jeetje wat zijn jullie goed bezig! Echt heel knap!

Ik blijf nu een beetje op -2,1 hangen nu. Heb iets te veel slechtere dagen gehad waarin ik dus in ieder geval niet aankom, maar ook niet afval. Baal er wel van, want het ging zo goed. De kerstdagen zullen ook niet makkelijk zijn met buiten de deur eten, maar hopelijk ga ik verder met goede motivatie door.

Moet ook zeggen dat ik natuurlijk weer die medicatie ben gestart waar je weer van aan kan komen dus misschien moet ik niet afvallen nu al als een win zien.

Oei, medicatie is een b*tch. Hopelijk kunnen je de schade beperken.

Voor kerst hebben we gisteren al inkopen gedaan. Ik heb 1 pak mini chocolade cheesecakes en mini praline ijsjes als toetjes. 1 zak chips waar ik de hele week mee moet doen. Verder hebben we nog wat toastjes, maar de meeste kaasjes vind ik niet lekker. Wel een lekkere paté.

Qua eten wil ik vooral gaan voor kip (we hebben een kalkoen wellington gehaald) en veel groenten.

Verder overdag gewoon normaal eten en lekker blijven bewegen. Tijd zat, dus kan in ieder geval voor die 10.000 stappen gaan.

Wil dus echt bewust kiezen voor dingen die voor mij een 9 of een 10 zijn.

EmptyWords

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : Vandaag, 11:42

Hoe gaat het met de feestdagen?

Hier loopt mn plan niet helemaal volgens plan, hoewel ik me ook niet lam aan het eten ben.

Ik heb een wafelijzer gekregen, dus nu op zoek naar verschillende recepten. Het recept van vanmorgen was smakeloos. Even kijken of het beter te eten is met wat flavor poeder.
Ook een waterfles gekregen, dus die afgewassen en ook meteen in gebruik genomen.

Daihyo

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 11:44

Hier gaat het redelijk. Tot nu toe niet aangekomen. Wel gesnoept tussendoor. En lekker gegeten, maar dat kan prima khd arm. Dus al met al goed te doen.

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 11:57

Gaat goed, nog steeds aan het afvallen :D Niet te ongezond gegeten, met mate gegeten, en lekker in beweging gebleven met wandelen. Vanmiddag ook weer een km of 10 op de planning met een kerstpuzzeltocht door het dorp en bos heen. Vanavond eten we ovenschotel, gisteren heb ik zelf loempia's gemaakt, dus ervoor gezorgd dat er vooral ook goed groente in zit om ook lekker vullend te maken :j

Dagahra

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 12:02

Ik geniet gewoon deze dagen. Tussen kerst en oud&nieuw kom je niet 10 kilo aan zo maar _O-

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 13:19

Dagahra schreef:
Ik geniet gewoon deze dagen. Tussen kerst en oud&nieuw kom je niet 10 kilo aan zo maar _O-

Nope. Je komt niet aan tussen Kerst en Oud en nieuw maar tussen Oud en nieuw en Kerst.

horsii

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 17:36

Ik heb niet gewogen, maar zit nog steeds dagelijks aan 12 a 18000 stappen en heb wel een uitgebreide lunch gehad op het werk vandaag en een stukje taart wat ik gemaakt had.
Verder een koekje, niet veel bijzonders.
Ijstaart als toetje.

horsii

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 17:41

Afbeelding

Hij had de autorit alleen niet overleefd -O-
Bewust geen botercrème gebruikt, iets minder slecht :+