Veel mensen met katten hier! Interessant om te lezen hoe een ieder daarmee omgaat.
Ik heb zelf geen katten, maar wel een hond. Mocht er nog iemand zijn die daar ervaring mee heeft, dan lees ik dat graag! Ik heb geen idee hoe onze hond gaat reageren. Als er een andere hond in huis is, is hij nogal jaloers wat betreft de verdeling van de aandacht.
Eske_B: dat probleem met de winterjas loop ik ook tegen aan. De rits van mijn huidige winterjas loopt niet zo lekker meer, dus ik had sws al bedacht dat ik een nieuwe wilde. Toen kwam de zwangerschap erbij

De zwangerschapsjas had ik ook al voorbij zien komen. Ik denk dat ik zelf even op Vinted of marktplaats/Facebook ga speuren.
Renee: Sterkte met jullie oma poes
De foto van Solleke_Noah... smelt!
Iirriissjjee; fijne vakantie!
hagelslag een ab kuurtje. Hopelijk slaat het aan!
Is iemand van jullie bekend met CenteringZwangerschap? Een programma bij de verloskundige met meerdere zwangeren die rond dezelfde periode uitgerekend zijn?
Ze bieden dat aan bij mijn verloskundigepraktijk. Omdat het nog niet zo lang bestaat, ken ik nog niet veel mensen die daar aan mee doen/mee hebben gedaan.
Ik twijfelde heel erg of ik dat wel zag zitten. Ik heb nu besloten dat ik het wel ga doen en als het niet bevalt/bij mij past, dat ik er altijd nog mee kan stoppen.