Hier m'n ochtendrondje al achter de rug. Ging weg met zon maar werd snel weer grijs. Kwam een groot schip voorbij. Meestal zijn ze een slag kleiner op de Oude Maas.
Goof jeetje die wandeling is echt in het water gevallen.
Jojoleinee wat zijn die kasteeltuinen mooi.
Lizard leuke foto's van zonnig Duitsland!
SusanH vaak geven foto's een hele andere belevenis he? Wel leuk zo'n hike!
Faringo was er vroeg bij. Lekker!
Mijn foto's van het weekend in Duitsland komen nog. Ik had ze vanochtend geüpload maar is niet goed gegaan zie ik nu.
Mandyy
Geplaatst: 27-05-24 09:31
Zaterdag hebben we gewandeld bij Externsteine. Natuurlijk ook de trapjes op daar naar boven voor de mooie uitzichten. Vanaf daar doorgereden naar het Hermannsmonument. Toen we daar aankwamen begon het flink te regenen.
Zondag hebben we geluncht in Tecklenburg en daarna gewandeld bij Dörenther Klippen.
Balen he Gaucho. Ik ben vanavond ook nog een uurtje gaan wandelen. Begon ook in de regen, maar daarna werd het droog en deed zelfs de zon nog een poging.
Vriendje wilde heeeeel graag samen wandelen. Ik niet want heb ook al hardgelopen vandaag. Maar goed toch ingestemd met 5km. Vriendje wilde graag een van 6. Ook prima.
9 is inderdaad wel iets meer en dan ook nog in de regen. Je hebt je beweging in ieder geval wel gehad gisteren.
SusanH
Lid Bezwaarcommissie
Geplaatst: 28-05-24 08:00
Wat een helden hier! Ik heb na mijn werk een klein rondje gedaan. Wel droog. In de avond 2 weides uitgemest wel in de regen wat is het weer nat overal.
Mooi Faringo, je hebt je rondje weer gehad vandaag. Lekker.
Leo
Geplaatst: 28-05-24 09:33
Wat een nattigheid bij jullie! En gelukkig van vanmorgen weer mooie plaatjes met een zonnetje, prachtig!
Het gaat hier soms te snel om te reageren zo vanaf vakantie maar ik kijk graag naar al jullie foto's, zo divers!
Gister hebben we ons eerste rondje van 10 km gedaan in Oostenrijk. We zijn de route eerder gestart ivm een afgesloten stuk weg (2km daarvoor was ook een trailstart en nog een stukje over de weg) en de route uiteindelijk moeten stoppen omdat de sneeuwvelden te diep werden om nog veilig doorheen te komen. Verder doorgaan leek ons niet meer verstandig. Desondanks een fantastische wandeling gehad!