Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Hopelijk is de baby zichtbaarder deze week!

Soms voel ik ook een grote "bol" uitsteken en de boel rekken dus ik denk dat het haar hoofdje is ipv een voetje en ze dus wil draaien maar dat het nog niet lukt ofzo? (ligt nu nog in stuit)

Farjen schreef:Ik vind hem mooi maar ik durf zelf niet met zo'n blote buik op de foto![]()

jasz schreef:Nee indalen zegt gelukkig niks over wanneer ze daadwerkelijk komen. Mijn eerste was met 32 helemaal ingedaald maar kwam met 40+3 pas. Wel heel vervelend dat je er zo'n last van hebt Nadia! En wat balen dat je ook een wat lagere bloeddruk hebt. Hopelijk helpt het extra zout eten en rustig aan doen je.
Hoeveel weken ben je nu?
Zal logischer zijn dan een hoofdje
En verder gaat het eigenlijk prima. Leuke koningsdag gehad, lekker naar buiten geweest en ik word zo gelukkig van de zon. Daarnaast hangt er inmiddels behang in de babykamer. Is de luieremmer binnen. Halen we vrijdag de meubels op en wordt het zo langzaamaan steeds meer af. Volgende week de luiers wassen (we hadden bij de oudste wasbare en gaan die nu weer gebruiken) en inpakken. En dan is m'n verlof echt gestart. haha.
En gefeliciteerd met je aanstaande huwelijk. Leuke jurkjes, misschien Seraphine? Vind dat die best sjieke kleding hebben. Heb er 1 jumpsuit van en dat zit ook heerlijk.Farjen schreef:En wat voor een band had je?
En de zon vind ik ook heerlijk, geeft zoveel energie!
"Gesloten wegens onvoorziene omstandigheden"