Maar ze groeit en ontwikkeld dus zal iets goeds doen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Yipee schreef:Veel van jullie zijn natuurlijk al een stuk verder. Hoeveel last hebben jullie gehad in de eerste weken van kwaaltjes? Ik was van de week in de avond een aantal keer misselijk en wat lichte menstruatie achtige krampjes in mijn buik. Dat is vandaag al een stuk minder. Maar ik ben pas 4 weken geschat dus dat komt dan vast nog wel terug. Ook mensen die nauwelijks last hadden van misselijkheid?
Doubtless schreef:Herkenbaar hoor MarjoVorige keer vond ik het niet makkelijk, maar nu vind ik het gewoon zwaar
Lig echt elke avond na het eten uitgeteld op de bank. En dan laat ik al best wel veel activiteiten/taken. Ben ook vaak misselijk 's avonds, waardoor avond eten niet goed gaat. Dat helpt natuurlijk ook niet qua energie.
Barbabientje schreef:Hier even ego post vanuit de auto;
NIPT was helemaal top! Dus ik ga heerlijk m’n vakantie in!
linoleum schreef:Dus al met al, heb ik tot nu toe niet idee dat ik het nu zwaarder heb, eerder beter.
Yesterday schreef:Afgelopen tijd weinig mee gekletst, vanaf vorige week, op de terugweg van vakantie veel last gekregen van buikklachten. Lijkt erop dat dit van de cyste af komt, en voorlopig kunnen ze er niks mee vanwege de termijn in de zwangerschap. Werkweek dus ook anders gestart weer dan gehoopt, en vanaf komende week ook daar even wat pas op de plaats…
Noeps schreef:Trekken jullie de warmte een beetje? Ik had vandaag een 10km hardloopwedstrijd. Was een teamestafette dus ik kon het ook niet maken om af te zeggen, maar 12.00 in de brandende zon starten was, zacht uitgedrukt, wel pittig