Die zon Bootsiebob

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Eelmo schreef:Wales is altijd mooi, wat het weer ook doet.Ik wilde een bijleespost maken maar na de foto's van Boots ben ik alles weer vergetenWauw, wat een waanzinnig mooie foto's!
Geluk met het weer ook denk ik, als het daar mistig is/regent zie je waarschijnlijk helemaal niets? Heel, heel erg gaaf!
Mkango schreef:Eelmo schreef:Wales is altijd mooi, wat het weer ook doet.Ik wilde een bijleespost maken maar na de foto's van Boots ben ik alles weer vergetenWauw, wat een waanzinnig mooie foto's!
Geluk met het weer ook denk ik, als het daar mistig is/regent zie je waarschijnlijk helemaal niets? Heel, heel erg gaaf!
Geeft wel een andere sfeer als het mistig is uiteraard, maar het blijft mooi.
Goof schreef:Wow, mooi allemaal, echt herfst inderdaad.
Sure-lee, ik herkende de Ermelose heide inderdaad al. Ik wilde daar gisterochtend gaan wandelen, maar ben uiteindelijk aan mijn kant in het bos gebleven.
Vandaag weer een mooie dag, ik heb na werk nog een rondje van 5km kunnen hardlopen.
[ [url=m/gl7h8q.jpg]Afbeelding[/url] ]
SusanH schreef:Wat tof! Hoe oud is ze nu en is er een ideale leeftijd om mee te doen aan wedstrijden of kan dat in principe gewoon altijd?Pien mooi daar!
Ja we doen jachttraining met Cocodat is vooral gericht op apporteren. Jaag zelf niet actief, maar doe het vooral omdat het werk is wat bij de hond past. Dit kwam mooi uit om eens mee te gaan, maar het is niet iets wat we heel vaak doen. Wil op termijn misschien wel mee gaan doen aan wedstrijden. Maar dan moeten we nog wat meer oefenen met haar.