Marlis spannend dinsdag de termijn echo.
Azmay ik hoop ook dat je je snel weer beter voelt. Misschien helpt zo'n speciaal kussen voor het slapen?
Ballard_L bij mij had ik klachten vanaf het moment dat we er achter kwamen dat ik zwanger was. Elke ochtend spugen en verder de hele dag misselijk. Dat was toen met 16 weken van de één op de andere dag over, echt bizar! Maar wel fijn.
Snap heel goed dat je het gevoel hebt dat de dagen voorbij kruipen. Je wil het zo graag zien hé?
Angela, spannend zo in het begin. Maar komt vast helemaal goed. Qua vertellen, doen wat voor jullie goed voelt.
HappyBuddah, gefeliciteerd!

Snap dat het spannend is, zeker door het bloedverlies. Duimen draaien voot een goede echo met 6 weken voor je.
[***], leuk geslachtsbepaling! Heb je een voorgevoel?
Vies he dat overgeven in de ochtend.
Hopelijk is het bij één keer gebleven.
Flowery, ik had de geslachtsbepaling met 14 weken. Was toen al duidelijk te zien dat het een jongen was.

Deze moesten we wel zelf bepalen, €30, maar wel met garantie dat we het geslacht konden zien. Als dat niet zo was, mochten we nog een keer terug komen.
Gnome, gefeliciteerd met de goede uitslagen!

Kun je nu extra genieten op vakantie. Fijn ook om te lezen dat je je gewoon goed voelt.
Gister toen ik in bed lag heb ik de kleine écht goed gevoeld. Hij draaide zich denk ik om, want het leek alsof ik zijn rug onder mijn buik door voelde gaan. Echt een speciaal gevoel. ♡
Vandaag nog naar de intocht hier in Emmen geweest.

Was heel leuk, maar ben nu wel gesloopt haha.
Hoe is het verder met jullie?
Goede dag gehad vandaag?