elmiran schreef:Was dat al bij de eerste dat je, je niet lekker voelde?. Ik heb gelukkig van de eerste geen last gehad. Geen idee of in de 2de, en 3de dezelfde dosis zit.
De prik zelf deed ongelofelijk veel pijn ik voelde het vloeistof door mijn arm gaan. Nu weet ik inmiddels dat diegene mij verkeerd geprikt heeft. Ik had toen nog enorme angst dus dat hielp ook niet echt mee. Ik was vooral moe , misselijk en had hoofdpijn en de dag erna enorme pijn aan mijn arm door het verkeerd prikken. Ik kon mijn arm niet eens optillen

Tweede en derde vaccinatie heb ik niks van gevoeld alleen ook moe , misselijk en hoofdpijn. Ik werd vroeger ook wel ziek van vaccinaties. Vaak één dag of een paar uur. Toen ik in groep 6 zat ben ik een keer naar huis gestuurd omdat ik gewoon in slaap viel en niet lekker was na een vaccinatie.

@olejon
Omdat ik niks met wappies heb dus daar reageer ik niet op. Ik benoem ook dat ik het niet netjes vindt van Bigone om echte namen en privé zaken erbij te betrekken. Dat vindt ik op een online form niet passend. Maar ook niet om elkaar achterbaks te noemen of uit te schelden.
En nee ik ga het niet opnemen voor wappies. Ik ga ook niet meer in discussie met wappies daarvoor heb ik simpelweg geen tijd. Als ik ze in het echt spreek denk ik altijd ene oor in andere oor uit en maar gewoon ja zeggen ben je er het snelste vanaf.