Kinderwens en zwanger worden

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Saul

Re: Kinderwens en zwanger worden

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-22 14:00

Gefeliciteerd Froukje! Spannend.

Je hoeft ook geen klachten te hebben he.
De misselijkheid, pijnlijke borsten etc. Dat heeft niet iedere vrouw :Y)

Ik herken het wel hoor jezelf helemaal gek maken.
En geloof me. Als je dan eenmaal zwanger bent, dan maak je jezelf helemaal gek over andere dingen :')

Eigenlijk is het gewoon pure ellende :=

Bhodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-22 14:08

Saul waar we beginnen we toch aan? :Y) haha

LinsxDot

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-22 17:21

Ja elke week vraag je je af of het goed zit of het groeit of het ademt of het hartje klopt en zeker laatste weken als je het ook maar uurtje niet voelt dikke paniek. Geloof ik dit toch stuk rust gevende vind ( nee toch beide niet ) :')

Bhodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-22 17:52

:') :') :')

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-22 18:39

LinsxDot schreef:
Ja elke week vraag je je af of het goed zit of het groeit of het ademt of het hartje klopt en zeker laatste weken als je het ook maar uurtje niet voelt dikke paniek. Geloof ik dit toch stuk rust gevende vind ( nee toch beide niet ) :')

Zus heeft in totaal maar twee x de kleine gevoeld heel licht in heel haar zwangerschap door hoe de placenta lag. Dat lijkt me dus ook echt weer niks, zij was er heel kalm onder wist niet anders.

Ontpillen kan idd wek effe duren, alleen jammer dat ik echt al die tijd keurig op tijd ongesteld werd en nu dus gewoon niet meer haha. Zit nog steeds te wachten tot ik ongesteld wordt

Hopelijk is het voor een ieder snel raak.

Oog is nog steeds niet om aan te zien maar komt goed aha

LinsxDot

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-22 21:00

Marlis schreef:
LinsxDot schreef:

Zus heeft in totaal maar twee x de kleine gevoeld heel licht in heel haar zwangerschap door hoe de placenta lag. Dat lijkt me dus ook echt weer niks, zij was er heel kalm onder wist niet anders.

Ontpillen kan idd wek effe duren, alleen jammer dat ik echt al die tijd keurig op tijd ongesteld werd en nu dus gewoon niet meer haha. Zit nog steeds te wachten tot ik ongesteld wordt

Hopelijk is het voor een ieder snel raak.

Oog is nog steeds niet om aan te zien maar komt goed aha

Klopt wanneer je dit gewend bent weet je niet beter. Mijn zoontje was een ninja en heeft mijn ribben kapot getrapt de bovenkant van mijn buik is altijd bol gebleven daar zag hij regelmatig heel hoog te duwen. Als je hem dan uur niet voelt raak je wel lichtelijk in paniek. Maar kan me voorstellen als je al vanaf begin weinig voelt minder druk maakt

Bhodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-22 07:01

Wachten duurt nog steeds lang… ik kan vrijdag testen als ik dan nog niet ongesteld ben geworden. Gisteren had ik een hele beroerde dag, zo ontzettend misselijk dat ik niks anders kon dan zitten of liggen. ‘S avonds was het als sneeuw voor de zon verdwenen. Afgelopen zondag eenmalig veel (iets rekbaar) slijm gehad en daarna “droog” en sinds gisteravond weer wat slijm. Verder heb ik op dit moment wat krampen dus voor de zekerheid maar maandverband meegenomen naar kantoor. Ik was er zeker van dat het gelukt zou zijn, maar op dit moment zakt de moed mij in de schoenen (stemmingswisselingen halloooo). Laat het maar snel vrijdag zijn dan weet ik het zeker en dan weet ik ook zeker of er maandverband mee moet op vakantie…

Bhodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-22 22:44

Nou ik heb dus echt 0 klachten meer gehad en m’n menstruatie lijkt heel ver weg. Net zelfs wat rekbaar slijm :Y) niks geen roze of bruin te bekennen. Moet zeggen dat ik niet eens perse zin heb om te testen, ik ben bang voor teleurstelling -O-

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-22 02:27

Bhodi schreef:
Nou ik heb dus echt 0 klachten meer gehad en m’n menstruatie lijkt heel ver weg. Net zelfs wat rekbaar slijm :Y) niks geen roze of bruin te bekennen. Moet zeggen dat ik niet eens perse zin heb om te testen, ik ben bang voor teleurstelling -O-

Duurt dan ook altijd lang hè voor je kan testen.

Ben benieuwd, hopelijk is het raak

Bhodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-22 08:46

Ik heb tegen beter weten in vanochtend getest… 10 dpo :( als de krampen van gisteren een innesteling waren, ben ik misschien wel te vroeg geweest… ik weet het allemaal niet meer, maar ik ben zo bang en teleurgesteld nu…

Afbeelding

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-22 18:29

Hi all. Ik kom me hier ook rustig melden als dat mag.

Ik heb een hele onrechtmatige cyclus waarvoor ik laatst medicatie heb gehad. Ben nu druk bezig met ovulatietesten en ben benieuwd of dit al de piek kan zijn of dat het nog donkerder moet.

De laatste twee zijn van vandaag, ochtend en middag.
Afbeelding

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-22 18:30

Bhodi schreef:
Ik heb tegen beter weten in vanochtend getest… 10 dpo :( als de krampen van gisteren een innesteling waren, ben ik misschien wel te vroeg geweest… ik weet het allemaal niet meer, maar ik ben zo bang en teleurgesteld nu…

[ [url=m/nJwZ8K.jpg]Afbeelding[/url] ]

Heel rot maar het zou nog kunnen inderdaad. Snap dat je je niet kon beheersen om toch te testen ;(

LinsxDot

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-22 19:12

Ben heel benieuwd bodhi.

Gnome, meestal word die nog donkerder maar dat is ook maar afwachten bij sommige word die niet donkerder zou voor zekerheid om de dag gezellig maken en blijven testen. Als goed is word linker streep donkerder dan rechts

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-22 19:18

LinsxDot schreef:
Ben heel benieuwd bodhi.

Gnome, meestal word die nog donkerder maar dat is ook maar afwachten bij sommige word die niet donkerder zou voor zekerheid om de dag gezellig maken en blijven testen. Als goed is word linker streep donkerder dan rechts

Thanks dan ga ik rustig door met testen :)

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-22 20:32

Zou het idd gezellig maken vast, maar hij kleurt iig al.

Hier nog steeds niet ongesteld, 13 juni was de laatste x dat m'n ongesteldheid begon en 17 juni laatste dag.

Ovulatie testen natuurlijk ook allemaal negatief. En ook niet zwanger.

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-22 20:33

Bhodi schreef:

[ [url=m/nJwZ8K.jpg]Afbeelding[/url] ]

Wie weet idd nog te vroeg. Wordt in spanning afwachten

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-22 20:37

Voor het in de gaten houden van je ovulatietesten is Premom een hele fijne (gratis) app.

Te vroeg zijn kan absoluut. Ik testte laatst op 11 dpo nog negatief, 15 dpo superpositief. Helaas uiteindelijk wel geëindigd in een missed abortion.

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-22 20:40

WenK schreef:
Voor het in de gaten houden van je ovulatietesten is Premom een hele fijne (gratis) app.

Te vroeg zijn kan absoluut. Ik testte laatst op 11 dpo nog negatief, 15 dpo superpositief. Helaas uiteindelijk wel geëindigd in een missed abortion.

Die heb ik er inderdaad op gezet nu en de testen toegevoegd. Moet naar 0,8 en zit nu op 0,6.

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-22 20:46

Gnome schreef:
WenK schreef:

Die heb ik er inderdaad op gezet nu en de testen toegevoegd. Moet naar 0,8 en zit nu op 0,6.

Top! En als deze niet helemaal duidelijk worden kun je van Sensitest ook de sensitive kopen, die worden bij mij wel duidelijk positief, de gewone niet.

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-22 20:51

Thanks voor de tip. Ik kreeg deze als ik zocht op sensitive maar blijkbaar stond de echte wat lager. Logisch :+

Ik heb trouwens geen enkele test geen streepje gehad en ben op dag 3 al gaan testen. Maakt het ook niet veel makkelijker maar geeft me wel een goed gevoel dat er inderdaad wat kleur verschil in begint te komen nu.

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-22 21:03

Gnome schreef:
Thanks voor de tip. Ik kreeg deze als ik zocht op sensitive maar blijkbaar stond de echte wat lager. Logisch :+

Ik heb trouwens geen enkele test geen streepje gehad en ben op dag 3 al gaan testen. Maakt het ook niet veel makkelijker maar geeft me wel een goed gevoel dat er inderdaad wat kleur verschil in begint te komen nu.

Dit is mijn laatste cyclus... Nooit geen streepje dus, maar wel een duidelijke piek...

Afbeelding

Helaas best wat ervaring met ovulatietesten etc (dit was mn 3e zwangerschap, alle 3 de keren op de 4e eisprong zwanger geraakt, 1e keer afwijking bij 20 weken echo, niet met leven verenigbaar, toen gezonde zoon en nu missed abortion). Ook ervaring met temperaturen, hartslag bijhouden,meditatie technieken en acupunctuur. Als je iets wil weten, vraag gerust. Ik/wij zijn heel open.

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-22 21:06

Heel fijn dankjewel! Wat rot dat het jullie al twee keer niet gegund is zeg :( zo zie je maar.. Met zwanger zijn ben je er nog lang niet

Primavera

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-22 09:14

Hoe is het hier dames? Bodhi, al iets meer nieuws? :knuffel:

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-22 19:45

Primavera schreef:
Hoe is het hier dames? Bodhi, al iets meer nieuws? :knuffel:

Hier niks nieuws. Testen zijn wat lager dan de hoogste die ik hier had gedeeld. Test nog 2 weken door.. Dan zou ik ongesteld moeten worden. Zo niet, weer terug naar de huisarts voor een nieuwe echo :(

LinsxDot

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-22 21:12

Gnome misschien volgende ronde de clear bleu gebruiken met smileys?

Hier ronde 2 beginnen deze week. Nog 4 te gaan voor ziekenhuis bezoek.