Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Suzanne F. schreef:Amandavd schreef:Zijn er hier eigenlijk nog mensen die weinig dingen lusten?
Ja hier.
Suzanne F. schreef:Ja eens Amanda. Ik heb dat allang opgegeven hoor. Daarom neem ik trouw elke dag mijn supplementen. Om ieder geval alles binnen te krijgen wat ik binnen hoor te krijgen. Verder drink of eet ik elke dag zuivel en eet ik 1 of 2 x in de week eieren. Verder eet ik graag kip. Dus eiwitten lukken ook wel.
Mijn grootste valkuil zijn de suikers en de koolhydraten. Ik ben dol op brood dus nu maar 2 sneetjes per dag is best afkicken. Waar ik absoluut niet op inlever is mijn kopje koffie met suiker en melk in de ochtend. Ik wil overal over praten maar daar niet over.
Indi_Vito schreef:Ik lust ook bijna niks. Ik eet sla maar lekker vind ik het niet. Alle gebakken groente hoef ik niet. Champignons lust ik niet, paprika niet, prei niet, en kan nog wel even door gaan.
Dus wokgroente enz wordt hem al niet voor mij. Daar baal ik echt af en toe van!
Indi_Vito schreef:Ik lust ook bijna niks. Ik eet sla maar lekker vind ik het niet. Alle gebakken groente hoef ik niet. Champignons lust ik niet, paprika niet, prei niet, en kan nog wel even door gaan.
Dus wokgroente enz wordt hem al niet voor mij. Daar baal ik echt af en toe van!
Amandavd schreef:Suzanne F. schreef:
Ja hier.
Een lotgenoot! Ik vind het altijd zo moeilijk om aan dingen als project gezond te beginnen etc. Die roepen altijd, normaal eten etc. maar voor mij is parelcouscous met halloumi niet normaal hoor![]()
Ik wil wel veel proberen maar ik heb gewoon moeite met de textuur van dingen.
Echt jaloers op mensen die veel lusten en lekker veel kunnen variëren
Suzanne F. schreef:Ik neem ‘s ochtends (na de koffie) een beker optimel met een Vitamine C 1500 tablet, 2 magnesium 400 tabletten en afwisselend B complex of ijzer. ‘S avonds na het tandenpoetsen neem ik een multivitamine/mineralen. Ik kom dus niks tekort.
Hier doe ik het goed op. Ben nooit ziek of verkouden en door de magnesium geen pijn meer in mijn lijf/spieren.
Ik weet dat een gezond en gevarieerd voedingspatroon het beste is en al dit overbodig maakt, maar doordat ik weinig lust moet je toch wat en dit is voor mij het beste alternatief. Dan hoef ik geen dingen tegen mijn zin te eten en ik hoef me niet druk te maken dat ik dingen tekort kom.