Mooi Lizard Bo en Faringo, en het ziet er inderdaad knus uit Faringo.
In Australie hadden ze boten met glazen bodes en zag je koraal, de vissen, dolfijnen etc. Zo gaaf. En lekker droog zitten met gestrekte benen en oren die geen pijn doen. Prachtig.
En hier prachtig weer en 7,5 km gewandeld
Ons huis vanuit de verte
Mandyy
Geplaatst: 12-11-21 21:06
Ik kom even zwaaien! Veel mooie foto's gezien. De lucht was mooi vanavond he? Avondrood!
Sure_lee ben je weer beter ondertussen?
Faringo mooi herfstig park! Gezellig vooruitzicht met vriendinnen weg! Oh dat is nu, veel plezier!
Jojoleinee succes met verhuizen!
Hoe is het nu met Tommie?
Wandelen staat hier op een laag pitje. Op het werk is het vrij heftig (nieuwe collega's aan het inwerken, collega's ziek/op vakantie en eindejaarsdrukte). M'n vriend heeft al een tijd onverklaarbare hoofd- en nekpijn. Deze week is hij er de hele week beroerd van waardoor we slecht slapen omdat hij wakker ligt van de pijn. Op stal moeten we door omstandigheden zelf uitmesten. M'n pony staat op ongeveer een half uur rijden dus dat is niet even ''snel'' mesten en klaar. Vandaag de dierenarts nodig gehad voor pony en een van m'n katten. Alles bij elkaar is het wat veel wat op me afkomt.. Regelmatig ben ik na een werkdag al zo moe dat ik naar bed wil.
Wij zijn klaar voor 4 uur te paard. Het is inmiddels droog. Erg grappige foto van de ravage in de gang. Duidelijk voorbeeld van 4 meiden die een weekend weg zijn
Haha leuk zo‘n bende Zie ik nou een opgezette eekhoorn ? Veel plezier met rijden!
Ceetje_bokt
Geplaatst: 13-11-21 11:07
Ik denk dat we een van de laatste gouden ochtenden meemaken dit seizoen. Wat een lekker rondje ‘s morgens met de hondjes.
Bootsiebob
Geplaatst: 13-11-21 11:14
Mooi Ceetje. Nat maar toch wat zon bij jou, daarbij komen de kleuren zo prachtig tot hun recht. Herfstkleuren zijn idd bijna op hun einde, nog even genieten. Hier regent het hard, zit dus in de sportschool ipv wandelen
Prachtig allemaal!! Faringo hele mooie foto’s en wat een gaaf huisje!!
Ik ben bang dat ik een paar dagen niet kan gaan wandelen , tommie doet nogal dramatisch zodra hij buiten moet lopen. Heeft toch wel pijn van zijn gescheurde nagel, en het is een mannetje dus zielig doen kan hij als de bestel
Zonder hem lopen doe ik eigenlijk niet, dus ik lees graag mee met jullie avonturen de komende dagen!
Ik kon er vanmorgen niet uitkomen, waardoor ik nu spijt heb dat ik de zaterdag niet wandelend begonnen ben zoals te doen gebruikelijk. Gek dat je het dan toch direct gaat missen