Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Thami schreef:Ik heb ook een vraag; wat voor sokken dragen jullie in huis nu het kouder wordt ?
Ik loop nu nog op blote voeten maar dat wordt langzaam te koud.
Mijn normale sokken zijn qua vorm eigenlijk te strak, ik gebruik nu de xl variant van mijn man maar zou graag normale maat sokken dragen die niet knellen bij je tenen.
Raamzicht schreef:Help needed!! Wie heeft er tips voor stalschoenen of laarzen om beetje door de halve blub te gaan komend seizoen en liefst ook nog vegan..
Thami schreef:Ik heb ook een vraag; wat voor sokken dragen jullie in huis nu het kouder wordt ?
Mijn normale sokken zijn qua vorm eigenlijk te strak, ik gebruik nu de xl variant van mijn man maar zou graag normale maat sokken dragen die niet knellen bij je tenen.
Thami schreef:Dank jullie voor de tips! Teensokken ben ik huiverig voor omdat ik een slechte bloedsomloop heb en bijvoorbeeld handschoenen ook heel snel afknellen bij mij. Kan me voorstellen dat teensokken hetzelfde effect hebben?
Ik heb liever hele losse sokken, waar mijn tenen vrijheid hebben.
black_kelpie schreef:Raamzicht schreef:Help needed!! Wie heeft er tips voor stalschoenen of laarzen om beetje door de halve blub te gaan komend seizoen en liefst ook nog vegan..
Pokeboo regenlaarzen misschien? Zijn vegan