marleen_usar schreef:Ik snap je hoor het is altijd spannend, het is ook niet niks hoor. Ik had veel angst om te lopen vooral op gras want daar was het gebeurd.
Oh dit voel ik wel. Als ik naar de campus moest fietsen, dan moest ik wel eens over een paadje waar ook heel veel grind/kleine steentjes lagen. Ik ben natuurlijk niet gevallen tijdens het fietsen, maar ik kreeg het daar wel echt spaansbenauwd van
Lalidan schreef:Begrijpelijk

Ik ga gewoon voor je duimen dat het precies zo is als zij zeggen dat het zal zijn

kiki1976 schreef:Begrijpelijk dat het evengoed weer spannend is.
Duim gewoon keihard voor je dat de artsen helemaal gelijk hebben
Merci!
Het is gewoon zo frustrerend dat er nog een kleine kans is dat ik toch nog een keer moet worden geopereerd. De arts-assistent sprak over 5-10% kans dat ik nog een keer moest worden geopereerd en dat is echt een minimale kans, maar toch.. het idee dat ik dan weer alles voor 6-12 weken on hold moet zetten dat benauwd me. Begin m'n leven net weer een beetje op de rit te krijgen; met m'n studie vlot het wel, heb een nieuwe baan in het AvL ziekenhuis, als medisch secretaresse, voor naast m'n studie, ben met iemand aan het daten en als ik dat weer allemaal op pauze moet zetten.. Ja, zacht gezegd, ik zou daar niet zo vrolijk van worden.