Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
verootjoo schreef:pandour4evuh schreef:Ik mag mij ook melden in dit topic. Ik ben vanmorgen gevaccineerd met het Moderna vaccin.
Ik heb er nog geen bijwerkingen van. Wel slik ik preventief 4x per dag 1000mg paracetamol.
Waarom zoveel en waarom preventief
Zebrastreep schreef:Waar ik ooit stage liep was ook iemand die vanwege zijn ziektes dagelijks zoveel paractemol als medicatie gebruikte.
Zebrastreep schreef:verootjoo schreef:Waarom zoveel en waarom preventief
Bij sommige ziektes krijgt men op doktersadvies dat je bijv 4 of nog meer zelfs op een dag paractemol moet slikken.
Waar ik ooit stage liep was ook iemand die vanwege zijn ziektes dagelijks zoveel paractemol als medicatie gebruikte.
Zebrastreep schreef:verootjoo schreef:
Bij sommige ziektes krijgt men op doktersadvies dat je bijv 4 of nog meer zelfs op een dag paractemol moet slikken.
Waar ik ooit stage liep was ook iemand die vanwege zijn ziektes dagelijks zoveel paractemol als medicatie gebruikte.
verootjoo schreef:Zebrastreep schreef:Tegen mij zeiden ze op de ggd locatie dat je gewoon paracetamol kan slikken. Iboprufem durfde ik niet helemaal aanmaar dat ligt meer aan mijzelf
Ja, maar je gaat toch niet de maximum dosis paracetamol slikken als je nog nergens last van hebt