Kaat voor wat het waard is, ik denk aan je. Volhouden meidje! Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Laibadji schreef:Emoties zijn een spectrum. Deze kunnen goed voelen maar ook 'slecht'. Echter hebben we altijd geleerd dat emoties goed moeten zijn. Daar zit de knoop.
en ik kon alleen maar hikkend uitbrengen→ "dit is zo waar→ en je hebt zo alle reden om het leven echt poedersuiker te vinden" en die lach door haar ingezet, was heel louterend. Ik vond dat een heel wijs en bijzonder moment en ik heb het altijd onthouden en als ik mezelf poedersuiker voel, dan moet ik altijd hier aan denken en dan probeer ik dat rotgevoel er gewoon maar te laten zijn. Wij hebben nl vaak alle reden om ons verdrietig te voelen.
kaat toch .
knuffel meid.
ach lieverdje, verdriet doet pijn. Je gaat leren om niet ten onder te gaan aan die pijn. Je hebt zolang geen verdriet gevoeld dat het nu als een soort heftige steenpuist die openbarst voelt.
volgens mij constant. Dat kan een erg nuttige eigenschap zijn!
)
Ze was er erg blij mee, dus het heeft mijn avond echt wel goed gemaakt. Ondanks het feit dat vrijdagnammidag dus niet zo top verlopen is. Het OV nemen viel uiteindelijk ook vrij goed mee, buiten dan iemand die me stress bezorgde op de bus omdat ze wel heel dichtbij stond (en vooral naar mij toe gericht). Maar gefocust op mijn ademhaling en er mij niet te veel door proberen mee te slepen.
Morgenvroeg zie ik mijn coach weer nadat ze een week op verlof is geweest. Die coaching sessies zijn sowieso al vrij spannend, maar nu is het ook ter voorbereiding van die evaluatie. Die heb ik om 14u40. Ik twijfel om straks nog even te praten met de nachtverpleging want pff.. ik wil er gewoon vanaf zijn. 
Ik had nog veel spanning na de evaluatie, dus gaan skaten. Toen groepje mensen tegengekomen van de afdeling op het grasveld en even blijven plakken en socializen (jawel, socializen!). Daarna mijn rondje afgerond, yoga gedaan, even stilgevallen en een bad genomen. In de avond nog medepatiënt geholpen met haar evaluatie en op mijn kalimba gespeeld in de leefzaal. Iemand ook nog beetje wegwijs geholpen die interesse had in het instrument.
"kleine" tip van oma:
)
kaat je maakt me blij. Super goe bezig!!