Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Dinopino schreef:Bigone sorry maar ik ga niet voor de gein aan jullie een telefoonnummer geven van iemand die gestorven is. Dat kwam even niet fijn binnen bij mij.
Maar wanneer jullie nu steeds weer met een nieuwe vraag komen wordt het voor mij moeilijk om weg te gaan. Terwijl ik ook niet het gevoel heb dat het van twee kanten komt. Ik MOET antwoorden en jullie zelf niet.
Heb ik persoonlijk geen probleem mee maar ik vind de balans een beetje zoek.
We komen hier nooit uit Imandra. Jullie halen al je voorbeelden van internet en had me kennis nog geleefd was ik haar dat ook niet gaan vragen.
Misschien is het een idee eens te informeren hoe aids in de wereld is gekomen. En waarom er zoveel mensen in Afrika aids hebben? Gewoon een idee ik hoef hier gaan antwoord op. Ik heb mijn vragen beantwoord en doordat jullie er steeds weer nieuwe bij doen. Helpt niet echt.
Citaat:HIV crossed from chimps to humans in the 1920s in what is now the Democratic Republic of Congo. This was probably as a result of chimps carrying the Simian Immunodeficiency Virus (SIV), a virus closely related to HIV, being hunted and eaten by people living in the area.
Dinopino schreef:_Lautje ik wil het wel toelichten waarom ik liever niet zie dat er in Afrika ingeent wordt. Ik kende iemand wiens dochter na een inenting gestorven is.
Dinopino schreef:We komen hier nooit uit Imandra. Jullie halen al je voorbeelden van internet en had me kennis nog geleefd was ik haar dat ook niet gaan vragen.
Kinke schreef:Dinopino schreef:We komen hier nooit uit Imandra. Jullie halen al je voorbeelden van internet en had me kennis nog geleefd was ik haar dat ook niet gaan vragen.
Ik heb het al 2x gevraagd maar nog geen antwoord gelezen. Jij beweert dingen over 9/11 en specifiek het instorten van de twin Towers. Mijn vraag nogmaals: hoe kom jij aan die kennis? Als je niks van internet wilt aannemen dan ben jij daar geweest en bouwkundige oid?
Dinopino schreef:Maar waarom is mijn vraag om aan te tonen dat de nos betrouwbaar is zo raar? Zoeken jullie echt een voorbeeld waarom ik de NOS nou niet echt heel errug vertrouw. Iemand gisteren nog de launching geziien van SpaceX. Kan je op de NOS site ook iet over vinden.
Dinopino schreef:Aangezien jullie je kennis toch van jullie tv halen en de radio.
Hier een video die jullie ook zullen afkraken. Dit is schijnbaar ook weer zo'n man zonder wetenschappelijke opleiding die spoken ziet en niets snapt van de farmacie en hoe inentingen werken.
https://www.facebook.com/sansabil.jamal ... on_generic
Dinopino schreef:Aangezien jullie je kennis toch van jullie tv halen en de radio.
Hier een video die jullie ook zullen afkraken. Dit is schijnbaar ook weer zo'n man zonder wetenschappelijke opleiding die spoken ziet en niets snapt van de farmacie en hoe inentingen werken.
https://www.facebook.com/sansabil.jamal ... on_generic