Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Hawkeye schreef:Ik meld me even!
Helemaal verliefd geworden op een flash ontwerp van een artiest![]()
Enige probleempje, ik ben tattoomaagd
Naar mijn mening zou die tattoo het mooiste staan op de ribben, maar omdat ik overal lees dat het zo pijnlijk is, durf ik niet zo goed...
Verder weet ik ook niet hoe mijn huid er op reageert.
Wat is wijsheid? Doen of laten gaan?
Mariett schreef:Hoe groot is het ontwerp? Ik heb aan twee kanten van m’n ribben tattoos, net wat groter dan m’n handen. De pijn viel bij mij heel erg mee, wel even onhandig omdat ik een tijdje geen bh kon dragen![]()
Als het een niet zo groot en ‘luchtig’ ontwerp is en je wil hem heel graag: ga ervoor!
Hawkeye schreef:Dankjewel allemaal!
Ik ben gewoon bang dat ik zo'n pussy ben en het op het moment zelf 'niet aan kan' want ik heb geen flauw benul van hoe zo'n naald nu voelt.Mariett schreef:Hoe groot is het ontwerp? Ik heb aan twee kanten van m’n ribben tattoos, net wat groter dan m’n handen. De pijn viel bij mij heel erg mee, wel even onhandig omdat ik een tijdje geen bh kon dragen![]()
Als het een niet zo groot en ‘luchtig’ ontwerp is en je wil hem heel graag: ga ervoor!
Ik denk dat het zo'n 10 à 15 cm gaat zijn, zitten wel veel lijntjes en kronkeltjes in
Naar mijn mening zou die tattoo het mooiste staan op de ribben, maar omdat ik overal lees dat het zo pijnlijk is, durf ik niet zo goed...
Hawkeye schreef:Dankjewel allemaal!
Ik ben gewoon bang dat ik zo'n pussy ben en het op het moment zelf 'niet aan kan' want ik heb geen flauw benul van hoe zo'n naald nu voelt.Mariett schreef:Hoe groot is het ontwerp? Ik heb aan twee kanten van m’n ribben tattoos, net wat groter dan m’n handen. De pijn viel bij mij heel erg mee, wel even onhandig omdat ik een tijdje geen bh kon dragen![]()
Ik denk dat het zo'n 10 à 15 cm gaat zijn, zitten wel veel lijntjes en kronkeltjes in
_Ilsee_ schreef:Heeft iemand nog een idee voor toffe tattoo artists in de UK? Ik woon in Bath maar wil best een stukje reizen.
Ik wil graag een grote hippiece met floral design. Ik vind de style van Blackbear heel tof en zou zoiets dus graag op mn heup willen! Ik ben dus nu alleen opzoek naar een vergelijkbare artist in de UK omgeving Bath/Bristol/Londen (het zuid (westen))
Tinkerloos schreef:Je tattoo een litteken?
![]()
Je huid kapseld de inkt in,maar het is geen litteken.
Dat wordt het wel als je dikke korsten krijgt op je tattoo,of als je tattoo veel te diep gezet is.
November108 schreef:_Ilsee_ schreef:Heeft iemand nog een idee voor toffe tattoo artists in de UK? Ik woon in Bath maar wil best een stukje reizen.
Ik wil graag een grote hippiece met floral design. Ik vind de style van Blackbear heel tof en zou zoiets dus graag op mn heup willen! Ik ben dus nu alleen opzoek naar een vergelijkbare artist in de UK omgeving Bath/Bristol/Londen (het zuid (westen))
Ik volg al tijden het werk van Matt Stopps van Origin Tattoo London. Zijn werk is denk ik niet wat je zoekt maar in die shop werken echt super getalenteerde artiesten en vaak gastartiesten. Wellicht zit er wat voor je bij
_Ilsee_ schreef:Heeft iemand nog een idee voor toffe tattoo artists in de UK? Ik woon in Bath maar wil best een stukje reizen.