[info] Tattoo's 14!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Pindabear

Re: [info] Tattoo's 14!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-20 15:07

Ikzelf heb geen ervaring met tattoo laten zetten bij m’n ribben. Heb ook wel gehoord dat het niet echt de fijnste plek is om daar iets te laten zetten. Maar de ene persoon ervaart het erger dan de andere en ik zou ook zeker gewoon doen. Als ik een tattoo daar wil, dan zou ik ook zeker mezelf niet laten afschrikken omdat het misschien pijnlijk is ;)

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-20 15:08

Ik moest serieus lachen omdat het kietelde :+ alleen echt onderaan (bij de onderste rib) was het wat vervelender.

Mariett
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-20 16:07

Hawkeye schreef:
Ik meld me even!
Helemaal verliefd geworden op een flash ontwerp van een artiest <3
Enige probleempje, ik ben tattoomaagd :')

Naar mijn mening zou die tattoo het mooiste staan op de ribben, maar omdat ik overal lees dat het zo pijnlijk is, durf ik niet zo goed...
Verder weet ik ook niet hoe mijn huid er op reageert.

Wat is wijsheid? Doen of laten gaan?

Hoe groot is het ontwerp? Ik heb aan twee kanten van m’n ribben tattoos, net wat groter dan m’n handen. De pijn viel bij mij heel erg mee, wel even onhandig omdat ik een tijdje geen bh kon dragen :+

Als het een niet zo groot en ‘luchtig’ ontwerp is en je wil hem heel graag: ga ervoor!

Hawkeye

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-20 16:45

Dankjewel allemaal!
Ik ben gewoon bang dat ik zo'n pussy ben en het op het moment zelf 'niet aan kan' want ik heb geen flauw benul van hoe zo'n naald nu voelt.

Mariett schreef:
Hoe groot is het ontwerp? Ik heb aan twee kanten van m’n ribben tattoos, net wat groter dan m’n handen. De pijn viel bij mij heel erg mee, wel even onhandig omdat ik een tijdje geen bh kon dragen :+

Als het een niet zo groot en ‘luchtig’ ontwerp is en je wil hem heel graag: ga ervoor!

Ik denk dat het zo'n 10 à 15 cm gaat zijn, zitten wel veel lijntjes en kronkeltjes in :+

xTiffani

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-20 16:46

Lekker doen! Ik heb er 1 op mn ribben die totaal geen pijn deed, nu is dit wel dotwork en dat vind ik over het algemeen sowieso wel goed te doen :)

Niet af laten schrikken door de eventuele "pijn", eerste of 10e maakt ook niks uit, als jij het mooi vindt op die plek moet je dat zeker doen ! ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-20 16:49

Hawkeye schreef:
Dankjewel allemaal!
Ik ben gewoon bang dat ik zo'n pussy ben en het op het moment zelf 'niet aan kan' want ik heb geen flauw benul van hoe zo'n naald nu voelt.

Mariett schreef:

Ik denk dat het zo'n 10 à 15 cm gaat zijn, zitten wel veel lijntjes en kronkeltjes in :+

Ik heb eentje van 15 cm met muzieknootjes en lijntjes die in een soort golfje lopen. Maar dat voelde ik dus totaal niet eigenlijk. Gewoon doen komt vast goed. En 10 a 15 cm doen ze in mijn ervaring vaak in tussen de 20 en 40 minuten. Vooral als het niet mega veel detail bevat.

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-20 18:35

Gewoon gaan met die banaan!

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-20 19:12

Hawkeye schreef:
Ik meld me even!

Naar mijn mening zou die tattoo het mooiste staan op de ribben, maar omdat ik overal lees dat het zo pijnlijk is, durf ik niet zo goed...

Doen! Mijn eerste is ook een flinke op m’n ribben. Het gaat overal pijn doen. Stel je er op in dat het pijn doet en dan komt het wel goed!

En ik heb zelf totaal geen pijn gehad op m’n ribben. Vond binnenkant bovenarm vervelender.

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-20 20:14

Hier mag ik morgen, spannend :):)
Alleen beetje jammer dat er een boerenprotest is en de tattoo artist in Den Haag zit :=

Siers83

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-20 20:15

Wat ga je laten zetten Selien?

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-20 20:26

Siersma schreef:

Portret van m’n kat

xJolien

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-20 20:34

Hawkeye schreef:
Dankjewel allemaal!

Mariett schreef:

Heb je een foto van je idee / voorbeeld? :) En gewoon doen! Het is een vervelend gevoel, maar ik vond het reuze meevallen. Zelfs m'n mams vond het allemaal heel goed te doen! (en mams vindt wenkbrauwen epileren hels) . Ik vond het vergelijkbaar met de eerste keer na de winter benen epileren. Even doorbijten en vervelend, maar als de eerste 5 sec geweest zijn, wen je aan het gevoel ;)

Danielleeee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-20 21:34

Ik heb een tatoeage op mijn ribben. Wel een kleintje, ongeveer 5 cm breed. Maar ik lag zo lekker, dat ik bijna lag te pitten :+ Ik vond het gevoel niet super fijn, maar wel prima te doen! :)

Siers83

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-20 21:44

Selina schreef:
Siersma schreef:

Portret van m’n kat

Oeh daar ben ik heel benieuwd naar! Van Lucky toch?

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-20 22:04

Hawkeye schreef:
Ik meld me even!

De pijn duurt een uurtje (of een paar uurtjes), de tattoo staat er voor heel je leven. Ik laat plaatsen van mijn tattoos nooit afhangen van pijn. Pijn vergeet je zo weer. En een tattoo zetten doet sowieso pijn, of het nu je ribben of ergens anders is.

_Ilsee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-20 22:17

Heeft iemand nog een idee voor toffe tattoo artists in de UK? Ik woon in Bath maar wil best een stukje reizen.
Ik wil graag een grote hippiece met floral design. Ik vind de style van Blackbear heel tof en zou zoiets dus graag op mn heup willen! Ik ben dus nu alleen opzoek naar een vergelijkbare artist in de UK omgeving Bath/Bristol/Londen (het zuid (westen))

November108

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-20 22:50

_Ilsee_ schreef:
Heeft iemand nog een idee voor toffe tattoo artists in de UK? Ik woon in Bath maar wil best een stukje reizen.
Ik wil graag een grote hippiece met floral design. Ik vind de style van Blackbear heel tof en zou zoiets dus graag op mn heup willen! Ik ben dus nu alleen opzoek naar een vergelijkbare artist in de UK omgeving Bath/Bristol/Londen (het zuid (westen))

Ik volg al tijden het werk van Matt Stopps van Origin Tattoo London. Zijn werk is denk ik niet wat je zoekt maar in die shop werken echt super getalenteerde artiesten en vaak gastartiesten. Wellicht zit er wat voor je bij :D

veertje99

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-20 00:02

Ondanks dat het niet mijn tattoo is wil ik hem toch even showen. Deze is van mijn broertje, hij heeft er echt al een flink aantal en vind deze opnieuw erg strak gezet. Binnenkort gaan ze er nog wat wit in verwerken waarschijnlijk. Voor deze heeft hij 2x gezeten, eerst de lijnen ongeveer 2,5 uur en vandaag schaduw ongeveer 3 uur
Afbeelding

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-20 06:18

Heel gaaf! Duister maar mooi :D

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-20 15:13

heel mooi gedaan Veertje!

Hawkeye: ik heb ook 2 tattoos op mijn ribben... als ik de pijn vergelijk met die van de tattoos op mijn onderbenen, dan is het op mijn ribben slechts kietelen geweest... eerlijk waar... :)

ikheetesmee

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-20 15:22

Ik zit as we speak in de stoel voor mijn nieuwe tattoo(S) :D

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-02-20 19:01

Zit je nog steeds Esmee?
En wat word het?

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-20 19:08

Tinkerloos schreef:
Je tattoo een litteken?
>;)

Je huid kapseld de inkt in,maar het is geen litteken.
Dat wordt het wel als je dikke korsten krijgt op je tattoo,of als je tattoo veel te diep gezet is.

Er wordt door de huid geprikt
dus ja, het is een litteken. Type huid (man/vrouw) maar ook plaats maken verschil. En individueel, wat bij mij sneller geneest hoeft dat bij jou niet te doen. Mijn arm wordt nu gedaan. Onderarm was na een week al ‘vlak’. Bovenarm is in december voor het eerst gedaan en voel je nog licht. De schaduw niet. Lijnen wel. Zien doe je het niet trouwens. Terwijl bij mijn artiest juist de onderarm langer ‘opgezet’ blijft.

njiloj

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-20 19:31

November108 schreef:
_Ilsee_ schreef:

Ik volg al tijden het werk van Matt Stopps van Origin Tattoo London. Zijn werk is denk ik niet wat je zoekt maar in die shop werken echt super getalenteerde artiesten en vaak gastartiesten. Wellicht zit er wat voor je bij :D

Love Matt Stopps! Zijn lijnen zijn de strakste die ik ken. Ik ga zelf zeker nog een keer zijn kant op voor een plaatje!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-20 19:51

_Ilsee_ schreef:

Ik ben echt ENORM fan van het werk van Suflanda op Instagram, zij zit in Manchester geloof ik? Wel een flink stuk uit de richting maar wow dan heb je toch een plaat :wow: