Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ItsMe2 schreef:Dreamy: fijn dat alles in orde is! Toch altijd een fijne geruststelling!
Ik heb soms echt last van mijn hormoonschommelingen. Soms vraag ik me echt af waarom ik zo ontzettend emotioneel reageer op een doodnormale vraag..
En ik merk ook de dagen/week voordat mijn menstruatie begint ik echt moe ben, chagrijnig ben en een heel kort lontje heb.
Ik probeer dit niet te laten merken, maar ik weet zeker dat mijn omgeving het soms merkt..
En dat wil ik eigenlijk niet..
Maar ja, ik ben bang wanneer ik dit weer stabiel wil hebben, ik weer aan de hormonen zou moeten. En dat wil ik ook niet. De voordelen zijn toch in de meerderheid.
Maar als iemand nog een gouden tip heeft om hier goed mee om te gaan, hoor ik het graag.
ItsMe2 schreef:Amy: herkenbaar. Ik heb laatst bij mijn teamleider die pas sinds twee maanden werkzaam is bij ons, zitten janken als een klein kind. Oké, er speelde ook wel wat, maar dat zou normaal gesproken echt niet iets zijn wat wat ik mijn teamleider zou vertellen. Ik houd werk en privé graag gescheiden. Maar het luchtte wel op.
Petrichor: ja, dat had ik de ene laatste menstruatie ook. 3 avonden een heel klein beetje bloedverlies. Overdag zelfs helemaal niets. De laatste menstruatie ‘helaas’ weer meer bloedverlies.
Britt_Sisi schreef:Ik ben inmiddels langer dan een jaar gestopt. Zit nog steeds onder de puisten en ben er serieus over aan het nadenken toch weer te beginnen. Het enige wat me tegenhoud nu is dat ik waarschijnlijk als ik dan ooit weer wil stoppen dit allemaal weer opnieuw begint..
Britt_Sisi schreef:Ik ben inmiddels langer dan een jaar gestopt. Zit nog steeds onder de puisten en ben er serieus over aan het nadenken toch weer te beginnen. Het enige wat me tegenhoud nu is dat ik waarschijnlijk als ik dan ooit weer wil stoppen dit allemaal weer opnieuw begint..
Britt_Sisi schreef:Ik heb echt van alles al geprobeerd.
Ben ook bij een dermatoloog geweest, die gaf me advies een kuur te doen van ëen half jaar waarbij je heel e talg productie stillegt. Die zei dat dit niet vanzelf weg zou gaan. Ik wilde daar niet meteen aan ondat het best een heftige kuur is.
Het lijkt op mijn rug inmiddels iets minder te worden. Als je googled op acne rug, zo zag mijn rug er uit. Verschrikkelijk! Nu zit het meer in mn gezicht.
Ik ga ook niet weer beginnen want de nadelen wegen niet helemaal op tegen de voordelen. Maar de neiging wordt soms wel groter om het toch wel te doen..