Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Muze schreef:Ik heb ook net wat groene linde binnen.
Ik moet nog een trechtertje ( een paar) hebben, en van die schroefjes om roller flesjes te openen.
Kom ik bij ali uit? Of is er nog een leuke webshop die geen drop shipper is?
Muze schreef:Niet alle olie is geschikt voor kinderen..
pluisje88 schreef:kojack schreef:Wat leuk dat er een topic over oliën is. Ik gebruik zelf doterra (heb young living ook gebruikt en heb er nog wat flesjes van). Ik smeer bij mezelf weleens onverdund en neem soms wat druppels in mijn water, nergens last van gehad
Wat leuk. Welkom! Als is het topic de laatste tijd een beetje dood, blijft lek om ervaringen te delen.
Ik weet dat het vanuit Doterra doodnormaal is om veel te smeren en slikken en dat er vaak niet verdund wordt. Ik ben daar zelf als aromatherapeut voorzichtig mee. Als mensen het doen, prima eigen keuze, maar ik zou het mensen niet adviseren.
Gebruik je meer enkele oliën of blends?
XxLiEsJuHhxX schreef:Ik verdun de olien altijd, maar heeeeeel zelden dat ik ze niet verdun.
Dat doe ik niet persee om ze minder sterk te maken maar voor de samenwerking die draagolie heeft met essentiële olie waardoor hij minder snel vervliegt waardoor je meer profijt hebt van de olie. Plus je doet gewoon langer met de olie zonder dat het minder goed werkt (tegenovergestelde zelfs).
Algemeen gezien doe ik 1 druppel essentiële olie per ml draagolie, ook voor mijn gezicht verzorging.
Muze schreef:Ja logisch. Maaarrr. Het hangt er dan toch wel vanaf hoeveel je gebruikt. Als jij een literfles water vult met drie druppels ranja en daaruit drinkt, is per slokje die je neemt de verhouding lager dan dat je een eierdopje water vult met diezelfde 3 druppels ranja en dat opdrinkt.