Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cinnepin schreef:In Nederland kan je in deze branche geen erkende opleiding krijgen omdat het geen erkend beroep is.
ik heb mijn opleiding gevolgd bij een educator van een groot bekend merk. Ik kreeg privelessen ( waar ik dan ook voorstander van ben ). Tevens volg ik nog steeds cursussen en perfectie lessen.
LadyMadonna schreef:Cinnepin schreef:In Nederland kan je in deze branche geen erkende opleiding krijgen omdat het geen erkend beroep is.
ik heb mijn opleiding gevolgd bij een educator van een groot bekend merk. Ik kreeg privelessen ( waar ik dan ook voorstander van ben ). Tevens volg ik nog steeds cursussen en perfectie lessen.
Maar niet namens dat merk toch?
. Ik heb bijv kinetics certificaten, omdat ik mijn opleiding bij een kinetics aproved educator (en erkend kort opleidingsinstituut ) heb gevolgt.
In maart heb ik een perfectie training bij een voormalig astonishing en EZflow educator. Geeft eigenlijk geen les meer, maar af en toe een training vind ze wel leuk.
Feeling is ook een ding. Ik zie soms meiden na hun eerste les nagels zetten dat ik echt denk!
Ik zie ook meiden die al 20 jr in het vak zitten waarbij ik denk euh.... Ok....
Ik ben zelf nog steeds niet tevreden, er is altijd wel wat... Niet alles precies gelijk, net te dik, bolling niet goed etc...
Tja, dan heb ik de kennis allemaal wel, maar dan moet het ook nog even daadwerkelijk op de nagel komen zeg maar
LadyMadonna schreef:De natuurlijke nagel is ook zó belangrijk, en de vorm van de handen..
Soms komt een klant binnen met dit:
[ [url=m/dkxnho.jpg]Afbeelding[/url] ]
En zegt dan: ik wil graag dit:
[ [url=m/3ADFOO.jpg]Afbeelding[/url] ]
Euh ja... Gaat m nie worde nie(foto's van Google)
Mars schreef:Ik volg mijn les bij een educator van Crystal Nails, ben de enige in mn klasje dus toevallig heb ik privéles maar ik had klasgenoten wel leuk gevonden. Ik heb een hoop research gedaan, wilde graag kwaliteit en ik leer nu zoveel dat ik me afvraag hoe die stoomcursussen van 2 dagdelen dat dan doen. In een weekendje gelnagels leren zetten en een certificaat krijgen, hoe dan? Of zou je dan extreem getalenteerd zijn? Want echt een goede nagel leren zetten lukt mij dus echt niet in een paar dagdelen.
LadyMadonna schreef:De natuurlijke nagel is ook zó belangrijk, en de vorm van de handen..
xxxmh schreef:Stille meelezer (die geniet van jullie mooie nagels) meldt zich.
Ik vind nagellakken altijd heel leuk om te doen op mijn eigen nagels.. meer ook omdat ik van die lelijke witte stippen erop heb zitten.. (wat het nou is geen idee, iedereen zegt wat anders) maar ik heb de laatste weken last dat de bovenkant van mijn nagel los laat ofzo? Geen idee hoe ik het moet uitleggen (zie foto). Daardoor is het lakken een beetje nutteloos want het bladert er snel af. Doe nu alleen blanke lak op. Heeft iemand een idee wat het kan zijn?
[ [url=m/LvJpbs.jpg]Afbeelding[/url] ]