Komt ergens op mijn bovenbeen, welke en welke kant weet ik nog niet

Het formaat is +- a4 en ik krijg een sterk gereduceerde prijs omdat t meedoet met een conventie en 'de grote prijs' ofzo.
Maar mijn lichaam wordt gewoon een kunstgalerie straks

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
superpony schreef:Zoon lief is terug van vakantie, dus gaat op zoek naar een shop. Het valt me op dat er geen shop in Almere in de openingspost genoemd wordt? Staat er geen eentje goed bekend? We wonen er niet meer, maar hij dacht dat er toch wel een goede shop in Almere zou zitten.
Williwood in Nijkerk die pas geleden genoemd werd vind ik netjes, maar niet geweldig als ik het bekijk op de fb pagina?? Soms wat donker of wat plat.
Hij gaat voor iets met cijfers, dus moet gewoon netjes en strak.
sterreke98 schreef:Het is een portret van een vrouwengezicht. En hij is gruuuuwelijk vet![]()
Komt ergens op mijn bovenbeen, welke en welke kant weet ik nog nietwil er ooit nog een mannen gezicht op mijn andere been dan haha.
Het formaat is +- a4 en ik krijg een sterk gereduceerde prijs omdat t meedoet met een conventie en 'de grote prijs' ofzo.
Maar mijn lichaam wordt gewoon een kunstgalerie straks
Annikoe schreef:Vandaag mijn allereerste tattoo opnieuw laten zetten, en ik vind m zo mooi geworden!als ik de foto's terug zie van mijn oude tattoo zie ik pas wat voor gedrocht dat eigenlijk was
![]()
Voor: (ik schaam me er nu gewoon voor)
[ [url=m/GRkAlm.jpg]Afbeelding[/url] ]
En na!
[ [url=m/kkOnz4.jpg]Afbeelding[/url] ]
Silly1972 schreef:Ik heb geen idee. Ik ben er zelf nooit geweest.
25 jaar geleden bestond alleen de tattoozaak in stedenwijk.
En nu zitten er in Almere haven alleen al 4 zaken.