Ik heb besloten morgen weer proberen hard te lopen. Eens kijken wat m'n lichaam doet na 1.5 week vakantie! Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ik heb besloten morgen weer proberen hard te lopen. Eens kijken wat m'n lichaam doet na 1.5 week vakantie!
nu hopen dat mijn knie het gaat trekken, volgende week keer op de band bij de fysio om te kijken of we evt wat kunnen veranderen of verbeteren met tips SteffiiY schreef:Ik ben hier lang niet geweest maar ik zal gewoon eerlijk zijn ik was mijn motivatie kwijt. Het is bij mij zo raar dat ik altijd weer 2-3 weken lekker loop en goed in mijn vel zit en dan ineens mijn motivatie kwijt raak en stop.
Iemand tips?
. Bewust inplannen in je agenda kan ook helpen. Gewoonte ervan maken. "Motivation is what gets you started, habit is what keeps you going"
Plien91 schreef:SteffiiY schreef:"Motivation is what gets you started, habit is what keeps you going"
), en toch aan 9,4 km/u. 
heb je in iedergeval het idee dat je wat gedaan hebt en dat je lichaam sterker wordt

. Wat voor sokken draag je met hardlopen? En ik heb ooit iets gelezen over verschillende manieren van veters rijgen & strikken, misschien helpt een verandering daarin ook om de bal van je voet wat te ontlasten? En anders even langs de Runner's world?
Gewoon uitproberen. Qua sokken heb ik Herzog, nike en Injinji al een poging laten wagen.
). Vroeger was ik hier bijgelovig in, durfde niet veranderen van schoenen als ik lekker liep, maar nu ik door mijn schema wat rustig aan doe, ben ik volop aan het afwisselen.
Was gister aan t rondkijken in de Google play store en kwam op tabata timer. Je hebt daarmee de vrijheid om simpel wat ingewikkeldere intervals te maken als een piramide interval. (1-2-3-4-5-4-3-2-1 met pauzes van 1-1-2-2-3-2-2-1). Ik moet veel intervals gaan trainen om de marathon van Amsterdam nog te gaan lopen, veel te lang te weinig tot niets gedaan haha.