[HK] Make-up topic: deel 7!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Avelienvd

Re: [HK] Make-up topic: deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-17 20:40

Mooie palettes. Ben wel benieuwd naar de morphe.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-17 20:40

Friem, wat een mooie paletten! Waar heb je die van morphe vandaan?

Edit, ik zie dat ze die nog op boozyshop hebben, samen met de balm.

Maarrrr, de andere morphe paletten staan er niet meer op!!! :oo

Edit2: heeft iemand Viseart wel eens gehad? Ze ogen zo gaaf, maar zo duur. (€73,95)
Afbeelding

Avelienvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-17 21:15

Vanwege de prijs idd niet naar gekeken jolien

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-17 21:54

Oh, Friem, ik wil ze beide *sop, sop, sop*

Viseart vind ik super gaaf en alleen maar lovende kritieken.
Maar die prijs... KA-CHING!!!

marlonFloris

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-17 21:56

Ohh friemel die zijn heel heel mooi!!
Shizzel bij jou ook gave kleuren! Ik ben alleen meer van de palleten ipv losse oogschaduws.

Telkens als ik jullie nieuwe kleuren/palleten zie denk ik hebben hebben hebben...
Ik heb al zoveel dat ik niet alles gebruik.. hoe doen jullie dat? En.gebruiken jullie ook alles regelmatig?

Mijn vriend ziet mij al aankomen met nog meer oogschaduw. Heb er nu nog een onderweg van huda.

Deze, al verwacht ik hem iets minder glitterig want ik heb de neppe variant onderweg, had al gelezen dat ze niet zo sparkly waren als de orginele. Achja voor €3.64 wil ik het wel proberen
Afbeelding

limilou

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-17 22:40

Afbeeldingmijn enige tip, duct tapeeee
Als je dan een strakke lijn maakt..

Afbeelding

Afbeelding

Hele slechte foto's sorry

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-17 23:00

Aaaah Friem en Mies, zulke goeie aankopen <3

Viseart heb ik nog niet geprobeerd omdat ik het te duur vind, ben er wel erg benieuwd naar! Inderdaad vanwege de steengoeie reviews.

Ik gebruik eigenlijk alles wel wat ik heb Marlon, alleen sommige lipsticks wat minder. Maar ook degene die ik minder draag, draag ik alsnog :)) ik wil juist wat oogschaduws betreft uitbreiden, omdat ik me een beetje beperkt voel in de keuzes die ik heb haha.

Vandaag een soort halo look met berry/rode tinten en goud in het midden. In het echt natuurlijk veel mooier :D maar erg blij met deze look. Heb gebruik gemaakt van wat Colourpop shadows en de Caramel Melange en Cocoa Blend palettes van Zoeva. Oh en mijn favoriet van de laatste tijd, MAC Nylon, als inner corner highlight.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-17 23:07

lisa_xxx schreef:
[ [url=m/31qVec.jpg]Afbeelding[/url] ]mijn enige tip, duct tapeeee
Als je dan een strakke lijn maakt..

[ [url=m/9rAZkE.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/8h57vI.jpg]Afbeelding[/url] ]

Hele slechte foto's sorry

Dit is een grap denk ik?

Mooi Drunk! Die halo kleur past echt perfect bij het felle roze. Ik zou je ook graag eens met een mosgroene look willen zien, wat donkerder groen!

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-17 23:10

Jaaa, ik heb nog zulke kleuren liggen, die heb ik stiekem nog niet gebruikt hahaha :)) zal eens kijken binnenkort.

Maar dan wordt het dus wel iets in deze trant denk ik:
Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-17 23:16

Viseart vind ik belachelijk duur en daarom ontwijk ik het ook, net zoals Natasha Denona. Zal allemaal geweldig zijn en weet ik het wat, maar als ik voor dat bedrag maar simpele kleuren krijg verwacht ik dat ze zichzelf op m'n ogen gaan pleuren.

Friem, wat een prachtige palettes. <3 Ik verwacht swatches, uiteraard. :))

En Naad, wat ben jij een knappie knappie knappie. Deze look is werkelijk waar W-A-U-W. <3 Zo anders dan normaal en toch een beetje hetzelfde en ja, gewoonweg liefde vind ik dit. <3

Duct Tape zou ik overigens niet zomaar op m'n gezicht plakken. :') _O-

Beetje traag maar heb de swatches. *\o/* En Jans, mij zei het eerst ook niets maar zag het op instagram zo vaak en swatches zagen er prachtig uit, en de pans kosten hetzelfde als Colourpop dus vond het wel het proberen waard. En met proberen bedoel ik de halve website opkopen. _O-

Beetje overbelicht met flits en kreeg de vraag of sommige niet reteveel op mijn (enorme) collectie Colourpop zouden lijken. Ik moet zeggen dat ik bij 2 kleuren maar even heb gedacht dat ik er dupes van zou hebben, maar dat waren ze totaal niet, die zal ik er ook even bij zetten.

Links naar Rechts
Juno, Triton, Peachy Keen, Siren of the Sea, Starboy, Aquarius, Ultraviolet, Rockit, Phoenix, Space Case, Slither, Aura
Afbeelding

Links naar Rechts
One Night Stand, Berry Sexy, Duperstar, Glazed & Confused, Withered Rose, Omega, Queen of Mean, Gravity, Royal, Nova, Maple, Pumpkin Spice Life
Afbeelding

En 3 highlighters, maar denk dat ik de middelste ga gebruiken voor mijn ogen, óf hij moet geblend heeeeel mooi zijn
Van de pols naar beneden
La Belle, Valley Girl en Rebel Rose
Afbeelding

En waarvan ik dupes dacht te hebben

Duperstar met Urban Decay Tonic, allebei werken met een prachtige duochrome, alleen gelukkig is Tonic een slag paarser en Duperstar meer roze.
Afbeelding
Afbeelding

En Nova even vergeleken met een voorraad van Colourpop.
Van boven naar beneden
La La, Friendship File, Sequin, Nova, Weenie, Amaze, Lovely

Ik vind Amaze het meest dichtbij komen maar Amaze heeft veel meer glitter erin zitten, Nova is meer 'muted'.
Afbeelding

Al met al swatchen ze als een droom en vind ik ze nog prachtiger dan ik ze dacht te vinden. De foto's doen ze echt niet genoeg goed, want op de filmpjes en in het echt zie je die glitter zo mooi, Ultraviolet heeft echt een hele aparte glitter erin zitten, de meeste eigenlijk wel. <3 Ze gaan mooi mee op reis en dan ga ik ze echt eens goed testen als ik mijn makeup doe!

marlonFloris

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-17 23:22

Owhhh nice die moet je dan wel showen hier!
De look van nu is ook mooi gelukt! Ik vind die knal kleuren zo leuk om te zien! Meestal met rood of knalroze haal ik er weer af omdat ik dan twijfel of het wel mooi is.

limilou

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-17 23:27

De duct tape was niet serieus nee :+

Maar iets er langs houden om even een strakke lijn te kunnen maken is wel zeker handig

Hoe krijgen jullie het zo ontzettend strak. "Vroeger" kreeg ik dat al niet voor elkaar maar nu met reuma is het helemaal een ramp

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-17 23:30

Ik pak zelf een wing liner brush (in mijn geval de Zoeva Wing Liner 317) en zet daarmee de streep van de wing, of in mijn geval de 'v' van de wing. De rest doe ik met het kwastje van de liquid liner zelf. :)

melanie0906

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-17 00:11

Je kan ook een stukje plakband pakken paar keer op je hand plakken dat de meeste lijm al uitgewerkt is en hij minder agressief is

limilou

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-17 00:30

Nou ik heb het wel eens met schilderstape gedaan maar dan word het alsnog ongelijk. Ik heb dan ook 0 make up talent

Fair

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-17 09:37

Met oogschaduw gebruik ik regelmatig plakband om een scherpe afscheiding te maken, daar doe ik dan vervolgens mijn eyeliner op :+

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-17 10:19

_Friemel schreef:
Ik word hier zo blij van hè :D

[ [url=m/XkD9fA.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/HvMtLQ.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/O4Sy2X.jpg]Afbeelding[/url] ]

Prachtige palettes!

Mies die Looxi ziet er ook erg goed uit. Maar ik negeer ze maar even :P

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-17 10:30

DS echt prachtige look zeg! En ben net als Elke erg benieuwd naar een (diep)groene ooglook. Denk ook dat dat prachtig staat!

Mies die swatches :wow: gaaf spul!!

Primavera

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-17 10:47

Hoi meiden :D mag ik zo nu en dan mee kletsen? Ik ben meer een lezer als een prater maar zal mijn best doen om lekker mee te kletsen :)

Ik ben Flups, 23 jaar en sinds 1 week aan de makeup :+
Omdat ik rode haren heb, zijn mijn wimpers en wenkbrauwen blond en dus niet zichtbaar. Wenkbrauwen verf ik zelf en op mijn wimpers doe ik mascara. Verder niet zoveel haha.

Vorige week ben ik naar ICI Paris geweest en heb ik me laten instrueren tot een basic look en wat ik allemaal met mijn ogen kan doen. Allemaal spulletjes meegekregen en een heuse garderobe aangeschaft. Vanmiddag naar Ikea voor een goede spiegel :)

Wat vinden jullie van mijn uitprobeersels?

Dit ben ik zonder makeup:
Afbeelding

En dit zij uitprobeersels geweest:
Afbeelding
Afbeelding

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-17 10:51

Welkom Flups :D
Enne, prachtige foto die onderste zo met de trui en matchende lipstick! Mooie look :)
Bij jouw haarkleur gaan bruin- en kopertinten en groen ook erg mooi staan.
We hebben hier nog een roodharige dame, je hebt haar dan vast al gezien (Fenrir), met heel mooie looks ter inspiratie!

En succes en veel plezier met het ontdekken (en aanschaffen O:) ) van makeup. Ik heb echt zóveel aangeschaft in de 2,5jaar tijd dat ik nu met makeup bezig ben :=
Vnl ook door dit topic :')
Laatst bijgewerkt door Djilna op 02-02-17 10:59, in het totaal 1 keer bewerkt

Neon

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-17 10:58

Ooeh de laatste look is inderdaad heeeeeel mooi :D wauw

Miefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-17 12:25

Drunksheep wat een prachtige look heb je gemaakt!

Een vriendin van mij heeft een viseart palette gewonnen. Hij is zooo fijn <3
Idd ook afgeknapt op de prijs want ik vind Morphe dezelfde kwaliteit hebben.

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-17 13:30

_Friemel schreef:
Ohhh die looxie <3 Ben benieuwd naar swatches!

Mondy ik trek t blousje morgen aan denk ik hij is gewoon zwart met wit maar heel chique! Perfect voor op kantoor! Die bloesjes van de primark zijn sowieso ideaal heb er een aantal al 4/5 jaar en zijn nog steeds goed!

Ik word hier zo blij van hè :D

[ [url=m/XkD9fA.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/HvMtLQ.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/O4Sy2X.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ben erg benieuwd !!

marlonFloris schreef:
Shizzel bij jou ook gave kleuren! Ik ben alleen meer van de palleten ipv losse oogschaduws.

Telkens als ik jullie nieuwe kleuren/palleten zie denk ik hebben hebben hebben...
Ik heb al zoveel dat ik niet alles gebruik.. hoe doen jullie dat? En.gebruiken jullie ook alles regelmatig?

Mijn vriend ziet mij al aankomen met nog meer oogschaduw. Heb er nu nog een onderweg van huda.

Deze, al verwacht ik hem iets minder glitterig want ik heb de neppe variant onderweg, had al gelezen dat ze niet zo sparkly waren als de orginele. Achja voor €3.64 wil ik het wel proberen
[ [url=m/zWvsDA.jpg]Afbeelding[/url] ]

Mooie kleuren iig :)

Drunksheep schreef:
Vandaag een soort halo look met berry/rode tinten en goud in het midden. In het echt natuurlijk veel mooier :D maar erg blij met deze look. Heb gebruik gemaakt van wat Colourpop shadows en de Caramel Melange en Cocoa Blend palettes van Zoeva. Oh en mijn favoriet van de laatste tijd, MAC Nylon, als inner corner highlight.
[ [url=m/JaRtGE.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/T9ngns.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/lq7Rpp.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/KJchWr.jpg]Afbeelding[/url] ]

OEhlala wat een gave kleuren zo <3

Shizzel schreef:
Beetje traag maar heb de swatches. *\o/* En Jans, mij zei het eerst ook niets maar zag het op instagram zo vaak en swatches zagen er prachtig uit, en de pans kosten hetzelfde als Colourpop dus vond het wel het proberen waard. En met proberen bedoel ik de halve website opkopen. _O-

Beetje overbelicht met flits en kreeg de vraag of sommige niet reteveel op mijn (enorme) collectie Colourpop zouden lijken. Ik moet zeggen dat ik bij 2 kleuren maar even heb gedacht dat ik er dupes van zou hebben, maar dat waren ze totaal niet, die zal ik er ook even bij zetten.

Links naar Rechts
Juno, Triton, Peachy Keen, Siren of the Sea, Starboy, Aquarius, Ultraviolet, Rockit, Phoenix, Space Case, Slither, Aura
[ [url=m/TTsGwV.jpg]Afbeelding[/url] ]

Links naar Rechts
One Night Stand, Berry Sexy, Duperstar, Glazed & Confused, Withered Rose, Omega, Queen of Mean, Gravity, Royal, Nova, Maple, Pumpkin Spice Life
[ [url=m/EFcsJn.jpg]Afbeelding[/url] ]

En 3 highlighters, maar denk dat ik de middelste ga gebruiken voor mijn ogen, óf hij moet geblend heeeeel mooi zijn
Van de pols naar beneden
La Belle, Valley Girl en Rebel Rose
[ [url=m/1CeCKS.jpg]Afbeelding[/url] ]

En waarvan ik dupes dacht te hebben

Duperstar met Urban Decay Tonic, allebei werken met een prachtige duochrome, alleen gelukkig is Tonic een slag paarser en Duperstar meer roze.
[ [url=m/wyUwRd.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/TQqkcQ.jpg]Afbeelding[/url] ]

En Nova even vergeleken met een voorraad van Colourpop.
Van boven naar beneden
La La, Friendship File, Sequin, Nova, Weenie, Amaze, Lovely

Ik vind Amaze het meest dichtbij komen maar Amaze heeft veel meer glitter erin zitten, Nova is meer 'muted'.
[ [url=m/PIWuZS.jpg]Afbeelding[/url] ]

Al met al swatchen ze als een droom en vind ik ze nog prachtiger dan ik ze dacht te vinden. De foto's doen ze echt niet genoeg goed, want op de filmpjes en in het echt zie je die glitter zo mooi, Ultraviolet heeft echt een hele aparte glitter erin zitten, de meeste eigenlijk wel. <3 Ze gaan mooi mee op reis en dan ga ik ze echt eens goed testen als ik mijn makeup doe!

Oh my wauwie ...daar wordt je toch hebberig van <3
Ik weet wel dat als die Morphe die ik graag wil niet meer bestelbaar komt welke ik dan wel moet hebben. Dus dit merk hou ik in gedachten :j
Ben erg benieuwd naar je looks hiermee !

Flups schreef:
Hoi meiden :D mag ik zo nu en dan mee kletsen? Ik ben meer een lezer als een prater maar zal mijn best doen om lekker mee te kletsen :)

Ik ben Flups, 23 jaar en sinds 1 week aan de makeup :+
Omdat ik rode haren heb, zijn mijn wimpers en wenkbrauwen blond en dus niet zichtbaar. Wenkbrauwen verf ik zelf en op mijn wimpers doe ik mascara. Verder niet zoveel haha.

Vorige week ben ik naar ICI Paris geweest en heb ik me laten instrueren tot een basic look en wat ik allemaal met mijn ogen kan doen. Allemaal spulletjes meegekregen en een heuse garderobe aangeschaft. Vanmiddag naar Ikea voor een goede spiegel :)

Wat vinden jullie van mijn uitprobeersels?

Dit ben ik zonder makeup:
[ [url=m/CiqVfT.jpg]Afbeelding[/url] ]

En dit zij uitprobeersels geweest:
[ [url=m/6XHIYv.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/OPmrTt.jpg]Afbeelding[/url] ]

Welkom !! Wat heb jij een super lief en sprankelend gezichtje <3
Wel een aardig roze ondertoon dus ik zou goed kijken welke kleuren je kan hebben maar deze looks zijn al super !!!

Vandaag met het weinige groen dat ik heb ( helaas :( ) een look gemaakt waar ik redelijk tevreden mee ben.
Mis toch de olijfkleurige groen, deze van de chocolat bar komt een beetje in de buurt al is dat nog verre van wat ik zoek.
Ik krijg m echter totaal niet op de foto :(

Afbeelding

Jellybeans

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-17 17:10

marlonFloris schreef:

Oeh, waar heb je dat palette vandaan? :)

marlonFloris

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-17 18:53

Jellybeans schreef:
marlonFloris schreef:

Oeh, waar heb je dat palette vandaan? :)

Hij is onderweg via aliexpress :')