Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
lisa_xxx schreef:[ [url=m/31qVec.jpg]Afbeelding[/url] ]mijn enige tip, duct tapeeee
Als je dan een strakke lijn maakt..
[ [url=m/9rAZkE.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/8h57vI.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hele slechte foto's sorry
_Friemel schreef:Ohhh die looxieBen benieuwd naar swatches!
Mondy ik trek t blousje morgen aan denk ik hij is gewoon zwart met wit maar heel chique! Perfect voor op kantoor! Die bloesjes van de primark zijn sowieso ideaal heb er een aantal al 4/5 jaar en zijn nog steeds goed!
Ik word hier zo blij van hè
[ [url=m/XkD9fA.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/HvMtLQ.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/O4Sy2X.jpg]Afbeelding[/url] ]
marlonFloris schreef:Ohh friemel die zijn heel heel mooi!!
Shizzel bij jou ook gave kleuren! Ik ben alleen meer van de palleten ipv losse oogschaduws.
Telkens als ik jullie nieuwe kleuren/palleten zie denk ik hebben hebben hebben...
Ik heb al zoveel dat ik niet alles gebruik.. hoe doen jullie dat? En.gebruiken jullie ook alles regelmatig?
Mijn vriend ziet mij al aankomen met nog meer oogschaduw. Heb er nu nog een onderweg van huda.
Deze, al verwacht ik hem iets minder glitterig want ik heb de neppe variant onderweg, had al gelezen dat ze niet zo sparkly waren als de orginele. Achja voor €3.64 wil ik het wel proberen
[ [url=m/zWvsDA.jpg]Afbeelding[/url] ]
Drunksheep schreef:Vandaag een soort halo look met berry/rode tinten en goud in het midden. In het echt natuurlijk veel mooiermaar erg blij met deze look. Heb gebruik gemaakt van wat Colourpop shadows en de Caramel Melange en Cocoa Blend palettes van Zoeva. Oh en mijn favoriet van de laatste tijd, MAC Nylon, als inner corner highlight.
[ [url=m/JaRtGE.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/T9ngns.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/lq7Rpp.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/KJchWr.jpg]Afbeelding[/url] ]
Shizzel schreef:Beetje traag maar heb de swatches.En Jans, mij zei het eerst ook niets maar zag het op instagram zo vaak en swatches zagen er prachtig uit, en de pans kosten hetzelfde als Colourpop dus vond het wel het proberen waard. En met proberen bedoel ik de halve website opkopen.
Beetje overbelicht met flits en kreeg de vraag of sommige niet reteveel op mijn (enorme) collectie Colourpop zouden lijken. Ik moet zeggen dat ik bij 2 kleuren maar even heb gedacht dat ik er dupes van zou hebben, maar dat waren ze totaal niet, die zal ik er ook even bij zetten.
Links naar Rechts
Juno, Triton, Peachy Keen, Siren of the Sea, Starboy, Aquarius, Ultraviolet, Rockit, Phoenix, Space Case, Slither, Aura
[ [url=m/TTsGwV.jpg]Afbeelding[/url] ]
Links naar Rechts
One Night Stand, Berry Sexy, Duperstar, Glazed & Confused, Withered Rose, Omega, Queen of Mean, Gravity, Royal, Nova, Maple, Pumpkin Spice Life
[ [url=m/EFcsJn.jpg]Afbeelding[/url] ]
En 3 highlighters, maar denk dat ik de middelste ga gebruiken voor mijn ogen, óf hij moet geblend heeeeel mooi zijn
Van de pols naar beneden
La Belle, Valley Girl en Rebel Rose
[ [url=m/1CeCKS.jpg]Afbeelding[/url] ]
En waarvan ik dupes dacht te hebben
Duperstar met Urban Decay Tonic, allebei werken met een prachtige duochrome, alleen gelukkig is Tonic een slag paarser en Duperstar meer roze.
[ [url=m/wyUwRd.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/TQqkcQ.jpg]Afbeelding[/url] ]
En Nova even vergeleken met een voorraad van Colourpop.
Van boven naar beneden
La La, Friendship File, Sequin, Nova, Weenie, Amaze, Lovely
Ik vind Amaze het meest dichtbij komen maar Amaze heeft veel meer glitter erin zitten, Nova is meer 'muted'.
[ [url=m/PIWuZS.jpg]Afbeelding[/url] ]
Al met al swatchen ze als een droom en vind ik ze nog prachtiger dan ik ze dacht te vinden. De foto's doen ze echt niet genoeg goed, want op de filmpjes en in het echt zie je die glitter zo mooi, Ultraviolet heeft echt een hele aparte glitter erin zitten, de meeste eigenlijk wel.Ze gaan mooi mee op reis en dan ga ik ze echt eens goed testen als ik mijn makeup doe!
Flups schreef:Hoi meidenmag ik zo nu en dan mee kletsen? Ik ben meer een lezer als een prater maar zal mijn best doen om lekker mee te kletsen
![]()
Ik ben Flups, 23 jaar en sinds 1 week aan de makeup
Omdat ik rode haren heb, zijn mijn wimpers en wenkbrauwen blond en dus niet zichtbaar. Wenkbrauwen verf ik zelf en op mijn wimpers doe ik mascara. Verder niet zoveel haha.
Vorige week ben ik naar ICI Paris geweest en heb ik me laten instrueren tot een basic look en wat ik allemaal met mijn ogen kan doen. Allemaal spulletjes meegekregen en een heuse garderobe aangeschaft. Vanmiddag naar Ikea voor een goede spiegel
Wat vinden jullie van mijn uitprobeersels?
Dit ben ik zonder makeup:
[ [url=m/CiqVfT.jpg]Afbeelding[/url] ]
En dit zij uitprobeersels geweest:
[ [url=m/6XHIYv.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/OPmrTt.jpg]Afbeelding[/url] ]
marlonFloris schreef:Ohh friemel die zijn heel heel mooi!!
Shizzel bij jou ook gave kleuren! Ik ben alleen meer van de palleten ipv losse oogschaduws.
Telkens als ik jullie nieuwe kleuren/palleten zie denk ik hebben hebben hebben...
Ik heb al zoveel dat ik niet alles gebruik.. hoe doen jullie dat? En.gebruiken jullie ook alles regelmatig?
Mijn vriend ziet mij al aankomen met nog meer oogschaduw. Heb er nu nog een onderweg van huda.
Deze, al verwacht ik hem iets minder glitterig want ik heb de neppe variant onderweg, had al gelezen dat ze niet zo sparkly waren als de orginele. Achja voor €3.64 wil ik het wel proberen
Jellybeans schreef:marlonFloris schreef:Ohh friemel die zijn heel heel mooi!!
Oeh, waar heb je dat palette vandaan?