Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
zorro schreef:Ik kom er ineens achter dat er een pmu topic is, jeej! Ik ben fan van pmu. Ik heb mijn wenkbrauwen laten doen, combi van hairstroke en poeder. Erg blij mee.
En mijn lippen en ogen zijn gisteren gedaan. Full lips, wel in een natuurlijke kleur. Ik heb wel volle lippen, maar ze zijn erg bleek. In combinatie met een lichte huid zie ik er snel ziekjes uit. Ik heb niet altijd zin om make-up te gebruiken, dus dit is ideaal. Mijn lippen zijn nu nog wel donker, maar ik vind ze nu al mooi. Moet goedkomen!
Ik heb mijn ogen ook laten doen, een lijntje boven en onder, een soort 'opvulling'. Ik weet niet precies hoe het heet. Ogen vond ik pittiger als lippen.
Vanochtend had ik echt gezwollen oogleden, nu is het al wat weggetrokken. Het doet alleen pijn als ik moet niezen, dan trek ik mijn ogen te stijf dicht.
__Nathalie__ schreef:Heb je een vette huid renee16?
Zamora wel een fijn cadeau
Nee juist best een droge/gevoelige huid..
Na een half jaar dus terug gegaan, binnen 4 weken mocht ik terug, ook gedaan omdat het echt al wat lichter was en er stukjes ‘weg’ leken..
Nu is er een power brow (hairstroke & powder brow) gezet. Nu na het zetten wat donker dus ik hoop op een goed resultaat als de korstjes eraf zijn![]()
[ [url=m/BaMKP6.jpg]Afbeelding[/url] ]
Op de foto lijk je wel een vette t zone te hebben. Voorhoofd?
Een powderbrow word in het genezen altijd nog een stukje lichter. Deze techniek is minder gevoelig voor niet pakken dus het zal vast beter blijven zitten nu![]()
Powderbrow van vandaag. Ik ben gewoon 1.5 uur bezig geweest met aftekenen![]()
Deze klant trekt altijd haar wenkbrauwen op zonder dat ze dat in de gaten heeft. Heb haar wenkbrauwen onderlangs dus wat moeten corrigeren zodat ze een iets normalere vorm krijgt ipv hoog opgetrokken/verbaasd. De ene trok ook nog verder op als de ander. Dus het was een beste klusmaar het is gelukt
![]()
[ [url=m/tPaVQj.jpg]Afbeelding[/url] ]
Knert schreef:MarjanB schreef:[ [url=m/d0eZnn.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hier close-up je ziet goed dat m’n huid niet makkelijk is maar het houd goed
Jij hebt een bijzonder gezicht.
Ik word wel blij van zulke vriendelijke gezichten...
Je hebt wel iets..
zorro schreef:Natuurlijk blijft het een kwestie van smaak. Ik vind ook niet alle wenkbrauwen mooi. Maar ik ben me er wel van bewust dat iedereen een ander gezicht heeft, een andere smaak heeft, en iets anders gewend is.
Als je altijd brede wenkbrauwen gehad hebt, dat is de overgang naar wat donkerder en gevulder minder groot, als dat je altijd smalle wenkbrauwen had. En het blijft smaak.