Ik word er moedeloos van, heeft geen fijn gevoel.
Nu bloed ik echt als een rund, in een uurtje zit er echt al een flinke theelepel bleef in en vallen de proppen eruit met wisselen (sorry

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
corine1981 schreef:Ik blijf toch steeds lekken... Heb hem vandaag bewust lager geplaatst maar nu voel ik hem zitten wat ook niet prettig is![]()
Nu bloed ik echt als een rund, in een uurtje zit er echt al een flinke theelepel bleef in en vallen de proppen eruit met wisselen (sorry)
watchthesky schreef:Maar Corine, als je cup zo ver aan de wandel gaat/kan dat je er niet meer bij kunt, moet je dan geen gewone hebben in plaats van een short?
_Mirjam schreef:Hier staat een mooi overzicht met vergelijkingen van inhoud, afmetingen en stevigheid:
http://menstruatiecup-info.nl/kiezen/overzicht/overzicht.html
Qua stevigheid zit er dan nog wel een aardig verschil in: sommige zijn volledig stevig en sommige alleen bij de rand.
Ik vind mijn mooncup aardig stevig, maar volgens die tabel zit 'ie 'maar' op 7,50/10
Desty schreef:corine1981 schreef:Ik blijf toch steeds lekken... Heb hem vandaag bewust lager geplaatst maar nu voel ik hem zitten wat ook niet prettig is![]()
Nu bloed ik echt als een rund, in een uurtje zit er echt al een flinke theelepel bleef in en vallen de proppen eruit met wisselen (sorry)
Hij moet juist hoger denk ik! Bij mij sluit ie helemaal vacuum om mijn baarmoedermond. Wat ik ontdekt hebt wat helpt is als je m vouwt, je m met de vouw naar voren inbrengt. Lijkt wel of ie dan beter pakt