Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Conny_ schreef:*stille meelezer
Ik ga over 3 weken mee doen aan collor run in Tilburg! Nooit gedaan dus ben ook benieuwd .
Loop sinds januari hard, eerst opgebouwd met evi en nu zelf aan t onderhouden..
Vandaag 5,3km in 33min gelopen
Lillith24 schreef:Wow goed bezig Daan_O! Klinkt als een lekker rondje
Ik heb net 2x15 minuten met 2 minuten wandelpauze tussendoor gedaan. Net op het einde van m'n wandelpauze werd ik aangesproken door een dame die zei dat ik een kostbare dochter ben van god en dat ik dat niet moet vergeten. Vond het wel lief maar ook een beetje vreemd![]()
Maar wat had ik het trouwens warm... ik heb sinds eeuwen een vrije dag en had me dus eigenlijk een beetje verslapen want ik werd pas om half 10 wakker (nadat ik de wekker van half 7 lekker had uitgezet), maar ik stapte uit bed om m'n ochtend oefeningen te doen en toen zweette ik al zo warm was het. Dus ik zag er al tegenop want ik heb (nog) geen korte broek, dus ik wist dat ik het bloed heet zou krijgen...Maar goed wel volgehouden dus ben wel trots en blij!
Hoe doen jullie het trouwens met overdag rennen in de zon, gebruiken jullie zonbescherming, dragen jullie een zonnebril en pet of helemaal niets? Ik ben normaal heel erg van het insmeren en mezelf beschermen tegen de zon, maar ik zweet best wel veel zo in de warmte dus dan zweet ik alles er weer af...
Lillith24 schreef:Ik neem inderdaad sowieso een kleine bidon met water mee (500 ml) zodat ik tussendoor even een slokje water kan nemen vanwege de hitte. En daarna drink ik nog eens 500 ml water als ik thuis ben!
Goed dat je even een stukje gaat lopen, ik hoorde een keer van iemand die psychologie studeerde dat een loopsessie net zo intensief en goed voor je is als een 45 minuten gesprek met een psycholoog/psychiater. Weet niet hoeveel er van waar is, maar als ik iets op m'n hart heb zitten dan helpt lopen wel echt het allerbeste
Lillith24 schreef:Djilna woooow hoe ging het verder? Ik vind dat zo niet voor te stellen knap he, zo'n trailun. En dan ook nog 10K! Bevalt Aquarius trouwens beter dan gewoon water? En waarom?
Char_elle haha oh jee is het zo slecht gesteld? Je kunt het! Lekker je hoofd leegmaken met een rondje lopen! Ben je al gegaan inmiddels?