Hoi dames! Hoe gaat het hier met iedereen? Laatst aangegeven dat ik progressie fotos zou maken, nou ik heb ze weet alleen niet zeker of ik ze wel moet plaatsen
Ja gewoon doen (behalve als je je er onzeker over gaat voelen natuurlijk) Ik heb toen ik begon ook een foto gemaak van me buik, nouuuuu die is nu dikker als toen whaha! Vriendlief en ik hebben wel besloten om naar de sportschool te gaan. Die bij ons in het dorp is best wel erg duur en zitten nu te twijfelen om naar de stad te gaan (kwartiertje met de auto) en bij fit for free te gaan sporten. Iemand ervaring mee?
Ik zit momenteel ook in een dip. Dit komt overigens doordat kunstrolscjaatsen altijd zomervakantie heeft en ik niet regelmatig mijn workouts kan doen met al die afspraken/vakanties. Let trouwens wel op mijn eten.
Hier donderdag weer begonnen met een pump na bijna 2 weken 'vakantie'.
Vandaag ook weer geweest maar echt lekker ging het niet voor mijn gevoel.
Voel me ook best wel 'slecht' vergeleken met de rest van de groep aangezien ik mijn maximum van gewichten op het moment niet hoger red als 3.5 kg aan beide kanten van de stang. Dus 7 intotaal.
Heb hier ook in een fikse dip gezeten, paardlief was op kleine teen gaan staan en kon dus geen schoenen meer aan niets (gebroken) daar ging het hardlopen, wat ik net weer was begonnen. Nu op vakantie geweest en weer begonnen. Ben bezig met een koolhydraatarm dieet, gaat me aardig goed af:)
Door verschillende operaties en een periode waar ik niks in kon en mocht ben ik best wat kilo's aangekomen die ik er nu graag weer af wil hebben.. Veel sporten kan en mag ik niet meer doen vanwege de operaties.. Dus kom ik eigenlijk op thuis workouts doen, wat op je eigen tempo en niveau kan.. Alleen ben ik altijd weer snel mijn motivatie kwijt.. Misschien dat dit wat werkt als een stok achter de deur. Op dit moment ben ik ook herstellende van een kruisband operatie, maar dat gaat de goede kant weer op. Hebben jullie nog YT accounts wat jullie aanbevelen om daarmee aan de slag te gaan ?
Welkom! Ik vind jillian Michaels nog altijd lekker om thuis te doen, verder vond ik de stronger workouts (even googlen) ook leuk, die waren wat lastiger. Nu sinds kort de Nike Trainers club app gevonden, die ga ik binnenkort uitproberen. Ook op de site van fitbeauty staan leuke thuis workouts (even de zoekfunctie gebruiken op workout). Verder is haar artikel over "99% ergens voor gaan is uitputtend, 100% is makkelijk" misschien wel een fijn artikel voor je met oog op je motivatie Maak een afspraak met jezelf en houd je daar ook aan, dat is veel makkelijker dan discussie met jezelf. Gewoon zeggen "ik ga dit 1 maand, 5x per week doen" (of ieder andere mogelijkheid) en stel dat doel ook realistisch op (ga niet voor 6 maanden 7x per week)
Ik ben vandaag weer geweest. Lesje pilates gedaan, daarna nog wat oefeningen voor de armen en als afsluiter nog 10 minuten op de crosstrainer. Maar dat laatste was het zwaarst, conditie is ver te zoeken.
Nou ik heb me ook maar officieel aangemeld voor de sportschool! Toch niet maar naar fit for free, maar gewoon naar de sportschool in het dorp! nu 2 lessen gehad en bevalt tot nu toe goed! Eerste keer wel behoorlijke spierpijn haha!
Ik ben ook weer begonnen met het sporten in de sportschool. Heb veel motivatie dus gaat wel goed komen denk ik
spatter
Geplaatst: 06-09-16 20:11
Hallo, mag ik ook mee kletsen?
Was begonnen met thuis via app de buikspieroefeningen en dat ging best goed, merkte ook verschil. Toen kwam de vakantie en dan komt het er gewoon niet van.
Gisteren dus maar naar de sportschool gegaan en vandaag mijn eerste proefles gehad. Moet zeggen dat het leuker was als ik gedacht had. Dus vanaf nu ga ik dinsdag en donderdag middag naar de sportschool. Is in het dorp dus lekker dichtbij.
Heb ik op dinsdag en woensdag paardrijles en donderdagavond nog agility met de hond. Hopelijk wordt mijn conditie dan weer wat beter, mijn figuur wat netter en mijn gewicht wat lager.
@spatter ik had t zelfde ik vond het ook leuker als k had gedacht haha!
spatter
Geplaatst: 08-09-16 16:24
Vandaag weer geweest en exio gedaan met daar tussendoor allerlei oefeningen. Ook de loopband uitgeprobeerd en 1 of ander wazig ding waar je met je benen jengeld, soort lopent schommelen.
Gisteren flink paard gereden en vanavond met de hond agility dus dat is ook nog even rennen.
ik zit weer een beetje in mijn ritme...vd week al 2x gesport en 1x gezwommen (uurtje baantjes trekken) ga morgen weer. Door oogcorrectie en gebroken teentje kon ik lang niks...nu weer zin erin!
spatter
Geplaatst: 15-09-16 17:00
Vandaag ook weer naar de sportschool geweest. Eerst Exio gedaan en daarna nog een aantal apparaten. Voor het eerst geroeid en de Matrex gedaan en ook nog een aantal arm en buikspier aparaten.