Ik wil ook graag weer meedoen! Ben er zon 10 kwijt, dus gaat heel langzaam, maar lukt wel, maar had daarstraks gewoon een onvervalste vreetbui: 2x ontbijt en gewoon KitKat en bros naar binnen geduwd, begrijp niet waar dit ineens vandaan komt weer..,
Ik wil ook graag meedoen, ga zaterdag verhuizen en het is dan geljjk tijd voor een gezond eetpatroon!!
Lunchen zal ik nog wel bij m'n ouders doen aangezien m'n werk heel dichtbij is en dat gewoon gezellig en makkelijk is.
haffylover
Geplaatst: 24-05-16 23:39
Zo na heel lang niet meer in topic te zijn geweest kom ik weer eens kijken. mijn strijd tegen kilo's is beetje mislukt helaas maar ik ga voor een nieuwe aanpak. Per 2 juni ga met de slank en fit in 8 weken beginnen, Hopelijk gaat dit me beter af omdat ik wekelijk een bijeenkomst ervan heb. Na een motivatie en goed gesprek met mijn zus en haar zichtbare vooruitgang hier mee toch maar opgegeven om er deze keer vol voor te gaan
Ik ben nu 3 kg kwijt. Wil er zeker nog 7 kg af. En dan zie ik weer verder. Probeer minder tussendoor (ongezond) te eten. Meer groente, water drinken en meer bewegen.
Blegh.. Bij mij staat het op het moment echt helemaal stil.
Ik eet grotendeels koolhydraat arm/beperkt met zo nu en dan eens iets met koolhydraten als ik met vrienden wat eet ofzo. Ik ben ook sinds 9 dagen bezig met sporten (7 verschillende 30 day challenges) maar er komt niks meer vanaf.
XxLiEsJuHhxX: ik eet doordeweek heel streng koolhydraatarm, dan zaterdags (en/of zondag, hangt ervanaf of ik 'sociale' bezigheden heb) ben ik wat losser, ik eet dan gewoon een chipje, gister hebben we chinees gehaald, een chocolatje etc. Niet te gek natuurlijk, maar even je koolhydraten als het ware weer even opbouwen. Bij mij helpt het tot nu toe. Ik weet niet hoeveel jij al kwijt bent?
Stravero
Geplaatst: 05-06-16 19:18
Leuk topic! Ik ben 1.58m lang en woog 74.4kg, ben nu een tijdje (op mn gemak en laat echt niet alles staan!!) bezig en weeg inmiddels 63.5kg. Als je op mijn profiel klikt en mijn berichten bekijkt, zie je wat ik eet en dat het niet eens vetarm, koolhydraatarm of whatever hoeft te zijn om GEZOND af te vallen! Ik wil er graag nog 5kg af hebben
Als beweging rij ik min. 1 paard en soms 2 per dag, doe op donderdagavond een uur Agility met mn hond, en loop 1x per week 30min hard met mijn hond.