vraag mij niet naar de namen van de workouts, want dat heb ik niet onthouden..
netjes steeds de basistechniek gekregen en waar ik specifiek op moest letten + kort oefening uitgevoerd, waarna ik de oefening vol kon meedraaien..
20 sec kettleballswing, 10 sec rust, 20 seconden medicinebal <>muur<>squat etc, 10 seconden rust. 4 minuten lang.. kwam op 130 stuks uit..
5x5 bankpress na uitleg en proberen met lege stang, gekozen voor 4x5x25kg en de laatste ronde met 30kg. meer krijg ik de lucht niet in denk ik zonder het heen en weer te zwieren.. die 30 kon ik nog net recht omhoog krijgen

en tot slot 4x400m roeien waarbij de langszaamste tijd telt.. eerste ronde net even te vlotte sprint getrokken aan het einde dus sneed ik mij met 1.40m aardig in de vinger, tweede ronde 1.44m waarbij ik nog net geen wit licht aan het einde van de tunnel zag schemeren.. dus gekozen om ronde 3 te herstellen met 1.50m, werd uiteindelijk 1.48m omdat ik toch wat over had nog. En de laatste ronde 1.46m..
al met al het hele uur vol kunnen maken.. zit nog steeds te trillen (neemt gelukkig al wat af haha), dus lichamelijk leeg, maar niet 'moe', eerder energie over (mentaal dan).. ik dacht nog even van de box naar de auto te kunnen joggen (50 meter), maar dat werd m even niet.. werkt niet met puddingbenen blijkbaar