Ik zit nog niet zo lang thuis, maar heb met de bedrijfsarts besproken om in de week van 5 december te starten met 2u boventallig staan per week, echter heb ik daar nu al complete paniekaanvallen voor, dus dat wil ik nog even bespreken met de HA.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Boemklatsch schreef:Ik kan 19 december helaas pas terecht bij de psycholoog. Tot die tijd ga ik regelmatig naar de HA maar dat is ook net niks. Voor mijn gevoel sta ik nu heel erg stil en zit er zeker geen vooruitgang in.![]()
Ik zit nog niet zo lang thuis, maar heb met de bedrijfsarts besproken om in de week van 5 december te starten met 2u boventallig staan per week, echter heb ik daar nu al complete paniekaanvallen voor, dus dat wil ik nog even bespreken met de HA.
laetitia schreef:Jij hebt naast je depressie ook FM toch? Lijkt me vreselijk die pijn, ik heb het in hele lichte mate en alleen na inspanning (volgende dag).
Ja "moeten" is bij mij ook iets wat meteen stress oplevert, zelfs iets simpels als een streven om elke dag uiterlijk om 09.00 uur mijn bed uit te komen legt zo'n druk om me dat ik er van wakker lig...
maralyn schreef:Get sidera. Ook sterkte.
Maar je kan t. Je bent n topper. Ondanks dat t soms niet zo voelt.
Ben gisteren op gesprek geweest. Maar voel me niet gehoord of begrepen. Tot t ergste dat ze mij medicatie voor schreven. Toen onderweg naar huis de bom barste en mijn moeder mij t liefst direct intern stopte zodat ik weer met twee voeten ter aarde kon staan. Met spoed de crisis dienst gebeld.
En ik werd niet.. .. geholpen.
Vandaag de huisarts bellen voor n andere behandelaar.
Want hier moet je blijkbaar eerst n poging tot suicide doen. Mijn situatie was niet ernstig genoeg.. . Werd er gezegd
Joolien schreef:Fijn dat het beter gaat MAralyn en dat de huisarts achter je staat. En goed van je dat je de medicatie hebt aangenomen. Schrik niet, het kan de eerste dagen even verergeren. Als je dat weet, komt het wel goed.
Ben nu een lekkere stoofschotel voor mijn vriend aan het maken, om hem te verrassen. Dat lukt bij hem al makkelijk met eten