[Centraal] Tattoo's

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sterre98

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-15 16:35

Ja ik ook hier haha. Al lees ik hier voornamelijk mee aangezien ik nog niet legaal tattoos mag zetten helaas haha. Die is trouwens ook gaaf!

Ik wil mijn eerste tattoos trouwens laten zetten bij Bertus Gieskes en East Side. Welke artiest weet ik nog niet. Vind ze allemaal erg gaaf.

Maar hee eerst nog een jaartje wachten hihi

mie123gie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-15 17:03

sterreke98 schreef:
Ja ik ook hier haha. Al lees ik hier voornamelijk mee aangezien ik nog niet legaal tattoos mag zetten helaas haha. Die is trouwens ook gaaf!

Ik wil mijn eerste tattoos trouwens laten zetten bij Bertus Gieskes en East Side. Welke artiest weet ik nog niet. Vind ze allemaal erg gaaf.

Maar hee eerst nog een jaartje wachten hihi

16 is de legale leeftijd toch? Want dan zou het wel mogen :)

Sterre98

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-15 17:10

Ja klopt maar moeders vind dat niet haha. En ik zet m wel met haar toestemming. En de artiesten waar ik heen wil doen pas vanaf 18

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-15 17:59

De legale leeftijd is 16, maar tot 18 jaar moet je altijd toestemming van je ouder of verzorger hebben.

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-15 18:20

Ik ben niet zo thuis in de skulls,maar zit er nog verschil in een candy en een sugar skull?

BiBiQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-15 19:01

Volgens mij niet echt tinkerloos. Als ik google zie ik nou niet echt verschil.

pluche_pluus

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-15 19:50

goldenarrow schreef:
pluche_pluus schreef:
Candy skull *\o/*
Zeker weten dat je deze gaat combineren met de naam van je dochter? (dag van de dood :o ;) )

Helaas geen geld maar er zit alweer een tijdje een idee in mijn hoofd.
Voor op mijn voet, een candy skull gecombineerd met een boom. Waarbij deze doorloopt van de wortels naar de tenen en de takken richting kuit.
Nu nog bedenken wat voor candy skull, met/zonder hartjes/sterretjes/diamanten etc.

Dat lijkt heel erg op het idee dat ik heb. Ik wil namelijk een tree of life met de takken in de vorm van een skull. Grappig :))

Wat leuk!
Wilde eigenlijk over gehele rug een boom maar dat vind ik een beetje teveel van het goede nu ;)
Hou je me op de hoogte als je idee concretere vormen aan gaat nemen? :D :D

Nagini

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-15 20:41

Little Miss Poppy zou best wel eens een toffe artiest kunnen zijn voor candy skulls met allerlei kleurtjes en vrolijk. :)

http://www.misspoppy.nl/

goldenarrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-15 23:37

pluche_pluus schreef:
goldenarrow schreef:
Dat lijkt heel erg op het idee dat ik heb. Ik wil namelijk een tree of life met de takken in de vorm van een skull. Grappig :))

Wat leuk!
Wilde eigenlijk over gehele rug een boom maar dat vind ik een beetje teveel van het goede nu ;)
Hou je me op de hoogte als je idee concretere vormen aan gaat nemen? :D :D

Is goed :D Eerst maar eens sparen, want ik heb zoveel ideeën :))

Art_Ificious

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-15 15:58

Hoihoi is er iemand die mij kan zeggen hoe het voelt om een tattoo op de onderrug of buik te laten zetten? Zou heel graag een willen maar ben een beetje bang voor de "pijn".

Xanthippe

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-15 16:00

Jezelf zo gek mogelijk maken dat het ONGELOOFLIJK veel pijn gaat doen, en dan valt alles best mee ;)
Ik heb een op de onderbuik, en bij mij ging het toch zo.

Art_Ificious

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-15 16:08

Haha ik maak me juist van slag door dat te denken XD

xGoldenHero

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-15 16:30

Haha wie mooi wil zijn moet pijn lijden.
Ik heb mezelf bij mijn 1e ook erg druk gemaakt dat ik er van moest spugen. Eenmaal onder de naald viel het heel erg mee! 2de totaal geen angst gehad voor pijn doordat de 1e zo was meegevallen. En ook die deed geen zeer.

UhNee

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-15 16:34

Ik ben nu nog rustig, maar ik ben bang dat ik 't ook niet meer kan handelen op de dag zelf :=
Maar dan denk ik weer... Tja, als het zoveel pijn zou doen, waarom hebben zoveel mensen dan een tattoo?

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-15 17:00

Ik vond die op m'n enkel enorm meevallen, het was zeurderig en vervelend maar niet dat je gillend wilt wegrennen.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-15 17:08

Als ik er een wil komt hij op mijn rug, en als ik dingen niet zie doen ze veel minder pijn. _O-

UhNee

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-15 17:24

MarlindeRooz schreef:
Als ik er een wil komt hij op mijn rug, en als ik dingen niet zie doen ze veel minder pijn. _O-

Hahahaha dat heb ik ook :') Hoewel het me ook niet echt comfortabel lijkt om op je buik te liggen zo lang.

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-15 17:26

Vind het juist heerlijk om te kijken :))

pluche_pluus

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-15 18:03

Ik ben de pijn alweer vergeten :') :j zal me dan weer vies tegenvallen bij de volgende haha vooral voet is erg lekker...

Als je het niet durft/wilt vanwege mogelijke pijn dan wil je het niet graag genoeg denk ik ;)

(Ik zeg dit in het algemeen, niet op iemand specifiek ofzo :) )

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-15 18:07

Ik heb ook niet gegeken. Weet nog dat ze een groen plafond hadden, vond ik ineens heel interessant :))

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-15 18:08

Die pijn vergeet je wel als je hem ziet als hij af is denk ik :D

UhNee

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-15 18:12

Dat denk ik ook! IK KAN ECHT NIET WACHTEN!!! Elke dag fb aan het checken tot ik een schets krijg!!

Maar mag je wel tegen de artist praten ondertussen? Kan me voorstellen dat 'ie zich wil concentreren....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-15 18:15

Ligt een beetje aan de artist. De meesten vinden het prima om een babbeltje te maken, maar sommige stukjes is het even tandjes op elkaar en stilte aan beide kanten. Meestal loopt er wel een floormanager rond in de shop, daar banketstaaf ik altijd tegenaan := Oortjes mee met een muziekje en gewoon een beetje afwisselen.

Ik kan me de pijn ook niet meer heel er goed herinneren. Heb er ondertussen genoeg om te weten dat het zeer doet, maar elke keer ben ik de pijn weer kwijt op het moment dt ik naar buiten loop.

_Micha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-15 18:21

Dat heb ik ook precies Emma :') en elke keer denk ik weer 'Ohja dit voelde niet zo lekker :') ' als ik weer ga.

Praten ligt ook aan de plek, op mijn ribben mocht ik niet praten omdat het zo beweeglijk is.

Pijn ligt natuurlijk ook aan hoe lang het duurt. Maar over het algemeen vind ik de eerste 5 a 10 minuten het vervelendst daarna went je lijf er aan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-15 18:23

Ik vind de eerste paar minuten inderdaad ook altijd ontzettend irritant.. Daarna went m'n lijf er wat aan, ontspan ik wat meer en ga ik ook wat meer praten, dan valt het altijd wel weer mee. Mijn lichaam geeft wel altijd ontzettend duidelijk aan wanneer het genoeg is geweest.. Met m'n rozen begon ik na een paar uur echt flink te bloeden en het ging op een gegeven moment ontzettend veel zeer doen, ben blij dat ik toen gestopt ben.

Dat 'ohja' gevoel herken ik heel erg :') Toen ik voor het tekstje rondom mijn pols ging dacht ik nahh dat zal wel meevallen, maar toen hij begon verschoot ik toch ff flink :=