[Centraal] Piercings (deel 17)

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

BiBiQ

Re: [Centraal] Piercings (deel 17)

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-15 22:44

Ik blijf bezig met tattoo's en piercings. Nogal verslavend haha! :D
Ik wil nu graag een labret.

Renee

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-15 23:58

BiBiQ schreef:
Ik blijf bezig met tattoo's en piercings. Nogal verslavend haha! :D
Ik wil nu graag een labret.

Dit is zoooo herkenbaar, als je eenmaal de drempel over bent van de eerste :')

BiBiQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-15 00:38

Renee, blij dat ik niet de enige ben :')

Wie heeft er nog meer een labret. Hoeveel last heb je ervan na het piercen?

Weet van m'n tong dat hij mega dik was. Vreselijk de eerste week haha.

Shivatjuh01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-15 11:21

Ik heb dat ook, heel lang genegeerd dat gevoel van ik wil meer. Pas geleden een helix laten zetten, nu wil ik natuurlijk ook een tragus :')

En t liefst ook nog wel een nieuwe tattoo, maar nog niks gevonden waarvan ik zeg ja!
Alleen een ideetje, of eigenlijk twee. Een is de pootafdruk van mijn overleden hond, of het tatoeage nummer van haar ergens laten zetten, dan hebben we voor eeuwig hetzelfde nummer. Ik klink vast gek, maar voor mij betekent het veel!

Chans

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-15 11:49

Ik kom even binnenvallen met een vraag. Ik wil een neusvleugel piercing laten zetten en omdat ik over een tijd weer terug in Londen ben wilde ik hem daar laten zetten. Weet iemand een goede shop in Londen? Ik wil namelijk niet zomaar ergens binnen lopen en maar hopen dat het goed komt.

Renee

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-15 15:15

Shivatjuh01 schreef:
Ik heb dat ook, heel lang genegeerd dat gevoel van ik wil meer. Pas geleden een helix laten zetten, nu wil ik natuurlijk ook een tragus :')

En t liefst ook nog wel een nieuwe tattoo, maar nog niks gevonden waarvan ik zeg ja!
Alleen een ideetje, of eigenlijk twee. Een is de pootafdruk van mijn overleden hond, of het tatoeage nummer van haar ergens laten zetten, dan hebben we voor eeuwig hetzelfde nummer. Ik klink vast gek, maar voor mij betekent het veel!

Als het voor jou veel betekend is er rede genoeg om het te tatoeëren :D Hoe gek andere het ook zullen vinden

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-15 15:17

Dames, dit is een informatief topic. Voor het off-topic-kletstopic, zie OP :)

BiBiQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-15 15:40

Lous, maar dat topic is al stil sinds 06-10-2014 :o?

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-15 16:45

Ik had het echt andersom, had eerst behoorlijk wat ijzer in mn lijf, maar nu beperkt tot was oorpiercings en eentje die niet zichtbaar is. Wel al de rest ingewisseld voor een tattoo :).

Mn FH is na het behandelen met Sterilon echt netjes rustig en het bultje lijkt ook een stuk minder geworden te zijn! Helemaal blij! Ook een mooie bloempiercing onderweg, nu nog maar even een paar maanden geduld tot ik kan wisselen :)

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-15 17:00

BiBiQ schreef:

Het topic word dan ook steeds gewoon weer opengeschopt. Natuurlijk mag er ook een aanvraag voor een nieuw topic gedaan worden bij een van mijn desbetreffende collega's. :)

Kever

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-15 20:18

Yv_ schreef:
Ik had het echt andersom, had eerst behoorlijk wat ijzer in mn lijf, maar nu beperkt tot was oorpiercings en eentje die niet zichtbaar is. Wel al de rest ingewisseld voor een tattoo :).

Mn FH is na het behandelen met Sterilon echt netjes rustig en het bultje lijkt ook een stuk minder geworden te zijn! Helemaal blij! Ook een mooie bloempiercing onderweg, nu nog maar even een paar maanden geduld tot ik kan wisselen :)

Waar heb je die bloem vandaan? Ben er al een tijd naar op zoek :D

Ruby1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-15 20:25

Ik ook, had er wel een maar die was echt groot

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-15 21:40

Lous schreef:
BiBiQ schreef:

Het topic word dan ook steeds gewoon weer opengeschopt. Natuurlijk mag er ook een aanvraag voor een nieuw topic gedaan worden bij een van mijn desbetreffende collega's. :)

Een aanvraag voor een HK topic? Nu ben ik heel wat jaren mod geweest maar die regel heb ik ff gemist :=

LisaD

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-15 21:55

Hoi! Ik meld mij hier ook. Heb 2 oorgaatjes aan elke kant, een tongpiercing, sinds 3 weken weer een navelpiercing en een tattoo van een vlinder op mijn enkel :D!

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-15 22:06

Mars schreef:
Een aanvraag voor een HK topic? Nu ben ik heel wat jaren mod geweest maar die regel heb ik ff gemist :=

Ik stuur even een PB :)

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-15 22:15

Aanvraag misschien groot woord, maar vragen of er een nieuwe geopend kan worden en de oude misschien op slot is handig :)

Zit er aan te denken hier mijn oor ook maar weer eens bij te vullen. Maar geen idee wat. Stand van zaken nu is links 3 lobes, rechts 3 lobes. Links een helix en rechts een rook.
Alleen die laatste blijft een beetje zeiken. Misschien toch maar eens ouderwets Sterilon proberen.

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-15 22:33

AnneJ1995 schreef:
Yv_ schreef:

Waar heb je die bloem vandaan? Ben er al een tijd naar op zoek :D

De website waar ik de mijne vandaan heb is helaas geheel uit de lucht, zo zonde!

Afbeelding

Ik heb dit bloemetje nog liggen, ik draag toch weer 1,2mm namelijk en geen 1.6mm meer.

Mijn stretches zijn onderweg naar 12 na jaren op 10 te hebben gezeten :D

Ruby1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-15 22:37

Ik had ook een bloemetje (had deze foto denk al eerder geplaatst) maar vond hem toch te groot.. Wil liever iets kleiner

Afbeelding

Renee

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-15 01:16

Zo'n tragus piercing is ook wel heel gaaf, hoe is dat met het verzorgen na het piercen is dat een beetje te doen?

Ben zelf nogal bang dat als ik iets in mijn oor laat piercen dat het dan gaat ontsteken.

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-15 05:48

Renee schreef:
Zo'n tragus piercing is ook wel heel gaaf, hoe is dat met het verzorgen na het piercen is dat een beetje te doen?

Ben zelf nogal bang dat als ik iets in mijn oor laat piercen dat het dan gaat ontsteken.

Easy hoor, je hoeft er namelijk niks aan te doen. Ik spelde de mijne wat af onder de douche met lauw water, droog deppen en klaar. Het enige is dat ik muziek luisteren met mn in ear oortjes nogal een uitdaging vond :P Buiten dat is t geen lastige piercing.

_Ekenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-15 06:30

Verzorgen idd wat Mars zegt.
Als je geluk hebt blijft ie braaf. Heb je pech gaat ie klieren.. Niks aan te doen behalve schoonmaken en afblijven. :) Ik heb gelukkig nooit last gehad van mn tragus. :D Muziek luisteren was idd even een uitdaging met oordopjes (zowel in ear als de gewone). Maar nu hij genezen is gaat het prima. Heb nu elke dag in ear in en geen last van. :)

Ruby1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-15 08:28

Mijne was wel heel lang ontstoken en dat was echt geen pretje. Daarbij zag het er gewoon ook niet uit. Maar hij ging ontsteken omdat ik niet tegen titanium kan.
Maar ik zou t zo weer doen. Dat piercen vond ik super meevallen terwijl ik echt een mietje ben.

Anniek22

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-15 08:30

Als jullie gaatjes in jullie oren laten schieten (gwn 1e gaatje, verder nog niks), zouden jullie het dan aan de lucardi toevertrouwen om gaatjes te laten schieten?

Judass

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-15 08:35

Gewoon niet schieten maar piercen.

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-15 09:35

Renee schreef:

Totaal geen last van gehad, alsof hij er altijd al had gezeten. Alleen met het schoonmaken van mijn oor blijf ik af en toe achter dat ding hangen (heb er een labret in), maar dan moet ik even heel bewust er omheen gaan en is er niets aan de hand.