Ik wil nu graag een labret.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Shivatjuh01 schreef:Ik heb dat ook, heel lang genegeerd dat gevoel van ik wil meer. Pas geleden een helix laten zetten, nu wil ik natuurlijk ook een tragus
En t liefst ook nog wel een nieuwe tattoo, maar nog niks gevonden waarvan ik zeg ja!
Alleen een ideetje, of eigenlijk twee. Een is de pootafdruk van mijn overleden hond, of het tatoeage nummer van haar ergens laten zetten, dan hebben we voor eeuwig hetzelfde nummer. Ik klink vast gek, maar voor mij betekent het veel!
Yv_ schreef:Ik had het echt andersom, had eerst behoorlijk wat ijzer in mn lijf, maar nu beperkt tot was oorpiercings en eentje die niet zichtbaar is. Wel al de rest ingewisseld voor een tattoo.
Mn FH is na het behandelen met Sterilon echt netjes rustig en het bultje lijkt ook een stuk minder geworden te zijn! Helemaal blij! Ook een mooie bloempiercing onderweg, nu nog maar even een paar maanden geduld tot ik kan wisselen
Lous schreef:BiBiQ schreef:Lous, maar dat topic is al stil sinds 06-10-2014
Het topic word dan ook steeds gewoon weer opengeschopt. Natuurlijk mag er ook een aanvraag voor een nieuw topic gedaan worden bij een van mijn desbetreffende collega's.
AnneJ1995 schreef:Yv_ schreef:Ik had het echt andersom, had eerst behoorlijk wat ijzer in mn lijf, maar nu beperkt tot was oorpiercings en eentje die niet zichtbaar is. Wel al de rest ingewisseld voor een tattoo.
Mn FH is na het behandelen met Sterilon echt netjes rustig en het bultje lijkt ook een stuk minder geworden te zijn! Helemaal blij! Ook een mooie bloempiercing onderweg, nu nog maar even een paar maanden geduld tot ik kan wisselen
Waar heb je die bloem vandaan? Ben er al een tijd naar op zoek
Renee schreef:Zo'n tragus piercing is ook wel heel gaaf, hoe is dat met het verzorgen na het piercen is dat een beetje te doen?
Ben zelf nogal bang dat als ik iets in mijn oor laat piercen dat het dan gaat ontsteken.
Renee schreef:Zo'n tragus piercing is ook wel heel gaaf, hoe is dat met het verzorgen na het piercen is dat een beetje te doen?
Ben zelf nogal bang dat als ik iets in mijn oor laat piercen dat het dan gaat ontsteken.