Ik heb vandaag ein-de-lijk les 2 van week 4 gedaan. Ik had er zooooo geen zin in dat ik het steeds uitgesteld heb

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sjappie schreef:Ik zit nu in week 6 maar zie enorm op tegen deze week als ik de workouts bekijk. Ik vind ze er echt zwaar uitzien en dan ben ik best wat gewend. Kan iemand me enigszins gerustellen?![]()
Eergisteren was er trouwens een interessante docu op tv, Suiker of Vet, wat is ongezonder? Je kunt hem terugkijken op UitzendingGemist, http://www.npo.nl/focus-wat-is-ongezond ... ON_1240574
Sjappie schreef:Sh*t het gaat me vandaag toch niet lukken om met deze week met Week 6 te beginnen (vandaag gehele dag geleerd voor een EHBO cursus voor vanavond). Ik denk dat ik maar wat oefeningen uit week 5 pak en dan volgende week begin met week 6.
--> mede door jou Jodi_, Ik wil de oefeningen wel goed doen! (zeker als ze zo pittig zijn).
Ik doe namelijk naast BBG ook gewoon nog Pump, XCO en pilates, dus ik wil het ook een beetje goed verdelen allemaal en mezelf niet overbelasten. Ik voel namelijk mijn knieën al een beetje, niks ernstigs maar ik wil dus niks forceren.
Ik rek overigens wel altijd na een workout, gewoon fijne cooling down ook.
sologirl schreef:Vinden jullie een halfuur zwemmen ook LISS?
sologirl schreef:Spieren warm houden en masseren. Oh ja en geen melkproducten drinken na het sporten! Helpt heel goed. Hebben jullie ook twee dagen erna de meeste spierpijn? Ik ga nu mn benen dus Donderdag op zn top voelen!